خانه / مشاوره خانواده / مشاوره روابط زناشویی
مشاوره روابط زناشویی

مشاوره روابط زناشویی

مشاوره روابط زناشویی

[contact_info title= “مشاوره روابط زناشویی”] 

حالا دیگر نمیتوان کتمان کرد که کیفیت رابطه زناشویی یا همان رابطه جنسی، چه نقش مهمی در کیفیت زندگی انسان ها دارد. و دیگر نمیتوان تاثیر رابطه جنسی در زندگی انسان ها، چه آقایان و چه خانم ها را نادیده گرفت. حالا دیگر همه پذیرفته اند که‌ کم و کیف رابطه جنسی آنها روی همه ابعاد زندگی آنها تاثیرهای عمیق و قابل توجه خواهد‌ گذاشت، بنابراین حالا دیگر آشنایی و آگاهی کامل و کافی با مسایل جنسی یکی از ضروریت های هر فرد بالغ و حتی غیربالغ گردیده است.

بسیاری از زوجینی که برای مشاوره به درمانگر مراجعه می کنند از رابطه جنسی با همسر خود راضی نیستند. در اکثر موارد این عدم رضایت ناشی از نداشتن آگاهی در مورد رابطه زناشویی صحیح و یا داشتن باورهای غلط در این باره است. در صورت تمایل می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات کامل تری را در مورد “مشاوره روابط زناشویی” به دست آورید.

ارتباط با یک مشاور جنسی تلفنی، به دلیل رو در رو نبودن برای بسیاری از افراد قابل پذیرش تر و راحت تر است و می تواند شما را در مورد مسائلی که به هیچ کس نگفته اید و نمی دانید با آن ها مسائل چه کنید، صحبت می کند. او  می داند که شما او را به عنوان امین خود انتخاب کرده اید و می خواهید از او راه حل بگیرید. پس با تمام وجود به صحبت های شما گوش می دهد و مشکلتان را یادداشت می کند بدون اینکه نامی از شما باشد یا اینکه مشکل شما را جایی بازگو کند.

پس شما می توانید تمام و کمال به همچین کسی اعتماد کنید. او به شما ثابت می کند که همه مشکلات زندگی هر چقدر هم که سخت باشد قابل پیشگیری و درمان است. لذا مشاورین خانم و آقای مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی الو مشاوره آماده هستند تا به صورتی تلفنی و در یک مکالمه محرمانه و صمیمانه، با کمال آرامش و حوصله به تمامی سوالات و حرف های شما در خصوص مسائل جنسی و زناشویی گوش فراداده و بهترین راه حل ممکن را به شما ارائه دهند تا بتوانید بهترین روابط و لحظات جنسی و زناشویی را تجربه کنید، لذتی فراتر از تمامی تجربه هایی جنسی که تاکنون داشته اید.

علت نیاز به مشاوره رابطه زناشویی و جنسی چیست؟

شاید فکر کنید برقراری رابطه جنسی تنها عملی جسمانی است که نیاز به آموزش چندانی ندارد. اما در حقیقت رابطه جنسی با کیفیت و لذت بخش به عوامل مختلفی بستگی دارد که لازم است در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید. یک رابطه زناشویی موفق زمانی اتفاق می‌افتد که افراد بتوانند ارتباط موثر و سالمی با یکدیگر برقرار کنند و در این رابطه پنهانی‌ترین نیازهای وجود خویش را با یکدیگر در میان بگذارند. به همین خاطر روابط زناشویی با کیفیت روابطی عاری از قضاوت و همراه با درک متقابل هستند.

برای اینکه خودتان و همسرتان از رابطه جنسی بیشترین لذت را ببرید باید نسبت به تفاوت های جنسی بین زن و مرد آگاه باشید تا بتوانید با تحریک مناسب اوج برانگیختگی را تجربه کنید. مشاوره جنسی می تواند در موارد ذکر شده به شما کمک کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد. در واقع می توان گفت مشاوره روابط زناشویی یکی از راه هایی است که ممکن است در هر دوره از زندگی بتواند به شما کمک کند مشکلات روابط زناشویی خود را حل کنید.

سوالات متداول در مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی

۱-نقاط حساس بدن زنان و مردان کجا هستند و بهترین روش های تحریک آنها کدامند؟

تحریک مناسب و درست نقاط حساس بدن شریک جنسیتان می تواند لذت زناشویی و جنسی را چند برابر کند. در واقع برانگیختن نقاط تحریک پذیر، نقش بسیار مهمی در تحریک و لذت رابطه جنسی دارد.

۲- روش های افزایش توان جنسی در زنان و مردان کدامند ؟

برای افزایش توان جنسی در زنان و مردان و برای رضایت هر دو شریک جنسی داروهای زیادی وجود دارد، اما علاوه بر دارو روش های ساده دیگری هم وجود دارند که هم اثربخشی طولانی تری دارند و هم عوارض کمتری خواهند داشت.

۳- برای رفع مشکل بی میلی و کم میلی جنسی چه باید کرد؟ آیا راهکارهایی برای افزایش میل جنسی در زنان و مردان وجود دارد؟

اگر احساس می کنید که شادابی گذشته را ندارید، باید بدانید که تنها نیستید. برای بهبود کیفیت رابطه و داشتن لذت بیشتر راهکارهای زیادی همچون درمان دارویی، گیاهی، روانکاوی و تکنیک های دیگری وجود دارند که می توانید با یادگیری راهکارهای افزایش میل جنسی در زنان و مردان، به این مشکلات خاتمه بدهید.

۴-چه نکات و رفتارهایی را پیش از شروع رابطه جنسی باید دانست؟

تمامی افراد قبل از آغاز رابطه جنسی باید به نکات بسیار مهمی که می بایست توسط دو طرف رعایت شود دقت کرده و اطلاعت لازم را کسب نمایند تا در عین حفظ سلامتی، یک رابطه رضایت بخش و مفید زناشویی حاصل شود. پس با شناخت ۱۵ نکته قبل از برقراری روابط جنسی که باید بدانید شریک جنسی خود را شگفت زده کنید!!

۵-راهکارهای موثر در درمان زود انزابی مردان کدامند؟

در واقع انزال زودرس، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت خود فرد یا شریک جنسی اش منجر می شود. از لحاظ روانشناختی اگر رابطه جنسی لذت بخش نباشد و به شکل‌های مختلفی تحت تأثیر قرار گیرد، می‌تواند برای دو طرف رابطه جنسی نا امید کننده و روابط آن ها را تحت تأثیر قرار دهد.

۶-بهترین قرص های تاخیری، برای زودانزالی مردان و نحوه مصرف آن ها چگونه هستند؟

زود انزالی و سردی در روابط جنسی این روزا تبدیل به معضلی شده که منجر به افزایش نارضایتی، احتمال خیانت و طلاق می‌شود و در نهایت ممکن است فروپاشی نظام خانواده را به همراه داشته‌ باشد. بنابراین نیاز به داشتن اطلاعات در مورد بهترین قرص های تاخیری، برای زودانزالی مردان و نحوه مصرف آن ها برای بسیاری از افراد ضروری خواهد بود.

۷-چه رفتارها و پوزیشن های جنسی برای مردان و زنان از جذابیت بیشتری برخوردار هستند؟

اطلاع از خواسته های جنسی کمک می کند درک بهتری از خوشبختی و راه های بهبود آن داشته باشید. هر کسی می تواند فانتزی ها و پوزیشن های خاصی را در نظر داشته باشد که لذت بیشتری برایش خواهد داشت. پوزیشن های جنسیزیادی نیز وجود دارند که برای مردان و زنان جذاب تر هستند که می توانید با یادگیری آن ها رابطه ای عالی را با هم داشته باشید.

۸-آیا با بهترین ژل های تاخیری و نحوه مصرف آن ها آشنایی دارید؟

جالب است بدانید ژل تاخیری علاوه بر تاخیر در انزال، تا حدودی سبب افزایش حجم آلت تناسلی شده و نعوظ را افزایش می‌دهد. این موضوع اعتماد به نفس آقایان را نیز بیشتر می‌کند.

۹-در مورد رابطه مقعدی، دلایل گرایش و عوارض آن چه می دانید؟

گاهی زوجین برای تنوع در رابطه جنسی خود یا کسب لذت بیشتر برای انجام این رابطه با هم توافق می کنند. اما نیاز است که با دلایل گرایش و عوارض رابطه مقعدی آشنا شده تا بدون اطلاعات کافی مسبب مشکلات خاضیبه خصوص برای خانم ها نشوید.

۱۰-روش های خود ارضایی در پسران و دختران چگونه است و برای ترک آن چه می توان کرد؟

باید بدانید که خودارضایی در بلند مدت می تواند صدمات سنگین و حتی در بعضی مواقع جبران ناپذیری به شخص وارد کند. خود ارضایی بیماری تنهایی نامیده شده است اما جای نگرانی نیست و شما می توانید با روش های مختلفی نسبت به ترک و درمان خود ارضایی اقدام نمایید.

۱۱-چقدر در مورد قرص اورژانسی ضد بارداری، نحوه مصرف و عوارض آن ها آشنایی دارید؟

قرص اورژانسی ضد بارداری معمولاً برای زنانی استفاده می شود که رابطه محافظت نشده داشته اند. اما حتما می بایست قبل از مصرف این قرص های اورژانسی با نحوه درست مصرف و عوارض احتمالی آن ها آشنا شوید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

۱۲-پورنوگرافی یعنی چه؟ آیا می دانید فیلم های پورن چه تاثیرات مثبت و منفی خواهد داشت؟

بیشتر مردم از مخرب بودن اثرات این فیلم‌ها آگاه هستند اما همچنان باورهای غلطی نیز وجود دارد. آگاهی از تأثیرات مختلف تماشای فیلم‌های پورن بر مغز به شما کمک می‌کند تا از اعتیاد به آن‌ها جلوگیری کرده و بیشتر به سلات روان خود اهمیت بدهید.

۱۳- پاره شدن پرده بکارت به چه صورت است؟

در اولین رابطه جنسی چون هنوز دختر باکره است، معمولاً استرس بالایی دارد و از انجام آن می ترسد. اما با داشتن اطلاعات کافی در مورد پرده بکارت می توانید بر این ترس غلبه کرده و خاطره ای زیبا را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

۱۴-بهترین راه های جلوگیری از بارداری چیست؟

برای جلوگیری از بارداری روش های مختلفی وجود دارد که باید مزایا و معایب هر کدام را بدانید و بهترین راه را برای پیشگیری از بارداری ناخواسته انتخاب کنید.

مشکلات زنان در رابطه زناشویی

احساس درد هنگام رابطه جنسی:

احساس درد هنگام رابطه جنسی یا دیسپارونی مشکلی بسیار شایع، به ویژه در میان زنانی است که یائسگی را پشت سر گذاشته اند یا در حال طی کردن دوران یائسگی هستند.

عارضه های گوناگونی وجود دارند که به احساس درد حین مقاربت دامن می زنند که از آن جمله می توان به کیست تخمدان و اندومتریوز اشاره کرد. از دیگر علل آمیزش دردناک می توان به وجود بافت همبند جای زخم بعد از جراحی یا ابتلا به بیماری های مقاربتی اشاره کرد. برخی بانوانی که حین آمیزش دچار درد می شوند، به واژینیسموس مبتلا هستند.

واژینیسموس عارضه ناراحت کننده ای است که موجب انقباض غیرارادی عضلات اطراف دهانه واژن می شود. واژینیسموس عارضه ای شایع در میان بانوانی است که از دخول می ترسند.

این ترس گاهی از فوبیای جنسی طولانی مدت یا تجارب دردناک و آسیب زننده ی پیشین مانند زایمان یا سوء استفاده جنسی نشأت می گیرد. علائم واژینیسموس گاهی به مشکلات رابطه یا ترس از بارداری ارتباط دارد. متخصص به خانم ها کمک می کند تا این مشکل را با انجام تمرینات واژن حل کنند، در عین حال مشاوره نیز می تواند درمان موثری در کنار مداخله پزشکی باشد.

اختلال ارگاسم:

براساس نتایج یک پژوهش، از هر چهار زن یک نفر در مرحله ای از زندگی خود برای رسیدن به ارگاسم با مشکل مواجه می شود، در این بین ۳۵ ۲۵ درصد زنان هرگز ارگاسم را تجربه نمی کنند. هرچند بسیاری از زنان برای لذت بردن از رابطه جنسی نیازی به ارگاسم ندارند، اما ناتوانی در رسیدن به ارگاسم برای برخی بانوان و همسرانشان دردسرساز می شود.

دلایل متفاوتی وجود دارد که چرا یک زن در اثر هیچ یک از تحریک های جنسی به ارگاسم نمی رسد، این دلایل می تواند پزشکی باشد یا در مشکلات روانی عمیقی ریشه داشته باشد که بر توانایی به ارگاسم رسیدن تاثیر گذاشته باشد.

دلایل پزشکی معمول اختلال ارگاسم شامل مشکلات عصبی، عروقی یا هورمونی می شود، همچنین اختلال ارگاسم می تواند جزو عوارض جانبی مصرف بعضی داروها باشد.

برخی نیز ترس بسیار شدیدی از رابطه جنسی و احساس برانگیختگی دارند، که غالباً در ترس مربوط به از دست دادن کنترل ریشه دارد؛ عده ای نیز از رابطه خود و میزان تحریکی که همسرشان ایجاد می کند، راضی نیستند. مسائل روحی و سلامت روان مانند افسردگی یا تجارب ناخوشایند قبلی نیز به بروز اختلال ارگاسم دامن میزند.

بی میلی جنسی:

بی میلی جنسی زنان در دوره هایی از زندگی، به ویژه در دوران بارداری و زمان های پرتنش طبیعی است، اما این حس در برخی تداوم بیشتری دارد.

سرد شدن و بی میلی جنسی نیز علل جسمی و روانشناختی گوناگونی دارد که از آن جمله می توان به دیابت، مشکلات رابطه، اختلالات هورمونی، افسردگی، خستگی شدید، تجربه های جنسی آسیب زننده و سو مصرف الکل و مواد مخدر اشاره کرد. سرد شدن در رابطهی جنسی با کاهش میزان تستوسترون طبیعی در بدن زن نیز ارتباط مستقیم دارد.

زنان مبتلا به آنورکسی جنسی همواره از رابطه جنسی اجتناب می کنند و سال ها از داشتن رابطه جنسی با همسرشان سر باز می زنند. آنورکسی جنسی مربوط به اختلال تغذیه ارتباط بارزی با عامل های روانی دارد.

با این توصیف مشاوره برای کمک به بیماران ضروری است؛ مشاور به زنان دچار این عارضه کمک می کند تا صمیمیت زناشویی و رابطه جنسی را مانند امری سالم و طبیعی و نه مسئله ای بد و شرم آور ببینند.

مشکلات مردان در رابطه زناشویی

اختلالات انزال:

اختلالات انزال در میان مردان بسیار شایع است و مشکلات جنسی مردان از قبیل انزال زودرس نیز مانند مشکلات جنسی زنان با عامل های جسمی و یا روانی، مانند استرس، آسیب های جنسی پیشین و عارضه هایی پزشکی همچون دیابت ارتباط دارد. مردان عموماً یکی از سه اختلال زیر را تجربه می کنند:

 انزال زدورس: انزال حین آمیزش بسیار سریع و زود انجام می شود. مدت زمان متوسط انزال پنج دقیقه است، بنابراین چنانچه انزال دائماً قبل از دخول یا ظرف یک دقیقه بعد از دخول انجام شود، انزال زودرس در نظر گرفته می شود.

انزال تاخیری: در این حالت تاخیر در انزال وجود دارد یا مرد حین رابطه جنسی اصلاً نمی تواند به انزال برسد. این عارضه اختلال ارگاسم مردانه نیز گفته می شود.

 انزال برگشتی: درصد شیوع انزال برگشتی یا پسگرد از دو نوع اختلال دیگر کمتر است. اسپرم ها در حالت انزال برگشتی رو به عقب حرکت می کنند و به جای آن که از سر آلت بگذرند، وارد مثانه می شوند. ارگاسم با وجود انزال برگشتی تجربه می شود، اما اثری از منی وجود ندارد یا مقدار آن بسیار کم است.

اختلال نعوظ:

منظور از اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی این است که مرد نمی تواند به نعوظ برسد یا حالت نعوظ را به اندازه ای که برای مقاربت جنسی لذتبخش باشد، حفظ کند. اختلال نعوظ عارضه ای بسیار شایع و پیآمد مشکلات هورمونی و تنگ شدن رگه ای داخل آلت به علت فشار خون بالا است.

استرس، اضطراب و مشکلات روانی از دیگر علل اختلال نعوظ محسوب می شود، ملال جنسی و نگرانی مداوم برای راضی نگه داشتن همسر نیز به اختلال نعوظ دامن می زند. متاسفانه حتی در مواردی که علت اولیه اختلال نعوظ برطرف میشود، ترس و اضطراب این که مبادا این ناتوانی تکرار شود، موجب می شود که بسیاری از مردان باز هم اختلال نعوظ را تجربه کنند.

عدم برقراری روابط عاطفی در زندگی زناشویی

یکی از موارد مهم و اساسی که همواره خانواده‌ ها و همسران از آن به عنوان مشکلات مهم و اساسی خود یاد می کنند را می توان روابط عاطفی دانست.

در واقع در روابط عاطفی که بیشتر مشکلات آن در بین زنان مشاهده می شود و افراد نمی‌توانند به خوبی با یکدیگر روابط عاطفی مناسبی برقرار نمایند و از آن جایی که زن ها در این موارد حساس تر هستند و نیازهای عاطفی شدیدتری دارند بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته و ممکن است از این نظر بیشتر تحت فشار باشند و مشکلات بیشتری را به دوش بکشند.

بنابراین نیاز است که هر دو طرف به خصوص آقایان نسبت به نیازهای عاطفی همسر خود اطلاعات کافی و لازم را داشته باشند. بدانند که چگونه بایستی به ارضا و پاسخگویی به نیازهای عاطفی طرف مقابل اقدام کند تا از این راه بتوانند روابط زناشویی و روابط مطلوب تری به صورت کلی با یکدیگر داشته باشند.

چرا که روابط عاطفی و روابط جنسی به نوعی مکمل یکدیگر بوده و کامل کننده هم هستند. اگر این دو عنصر اساسی به عنوان اصول پایه به خوبی در زندگی مشترک رعایت شود سایر موارد نیز بهبود یافته و بسیاری از مشکلات در روابط زناشویی و زندگی کاهش خواهد یافت و نیاز به مشاوره روابط زناشویی نیز کمتر خواهد شد.

مشاوره فردی رابطه جنسی و صمیمیت زناشویی

مشاوره جنسی هم به افراد متاهل و هم مجرد کمک می کند تا عزت نفس، اعتماد جنسی و تصویر بدنشان را در ذهن خود بهبود دهند.

سکس تراپی جنبه های بسیاری دارد و می توانید احساسات و افکارتان درباره رابطه جنسی و صمیمیت زناشویی را کشف کنید و رفتارهای جنسی نگران کننده را به کمک مشاور بررسی کنید. از دلایل متداول مراجعه به مشاور رابطه جنسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• در جستجوی روشی برای بهبود عملکرد جنسی بودن
• حل مسائل مربوط به خیانت
• نگرانی های مربوط به تصویر بدن
• اختلالات ارگاسم
• احساس درد حین رابطه جنسی
• انزال زودرس یا دیررس
• اضطراب ناشی از بی تجربگی جنسی
• آسیب های جنسی پیشین

مشاوره روابط جنسی درمانی کاملاً گفتگو محور است. هرچند هیچ گونه تماس فیزیکی در طول جلسات مشاوره وجود ندارد، مشاور یا روانشناس تمرین هایی را به شما آموزش می دهد تا در خانه به تنهایی یا به اتفاق همسرتان انجام دهید.

این تکلیف ها شامل تمرکز حسی، تمرین های ارتباطی و یا فعالیت های بدنی می شود. تمرکز مشاوره رابطه جنسیتی بر روی افزایش رفاه و سلامت جنسی و برقراری ارتباطی صمیمانه بین همسران است.

انواع مشاوره روابط زناشویی

برای این که افراد بتوانند به راحتی مشاوره روابط زناشویی را انجام دهند انواع مشاوره ها در این زمینه برای آن ها در نظر گرفته شده است.

مشاوره حضوری 

بسیاری از افراد مشکل جدی دارند و همچنین از نظر زمانی نیز وقت کافی را برای حضور در مرکز مشاوره دارند و ترجیح می‌دهند تا به همراه همسر خود یا به تنهایی جهت مشاوره روابط زناشویی به صورت حضوری مراجعه نموده تا بتوانند به خوبی از طریق ارتباط رو در رو با مشاور مورد نظر خود دغدغه ها و مشکلات خود را با بیان کنند.

مشاوره تلفنی و آنلاین

از طرفی ممکن است افرادی زمان کافی برای انجام مشاوره حضوری را نداشته باشند و یا از بیان مشکلات خود به صورت حضوری خجالت بکشند. بنابراین این افراد می ‌توانند به راحتی از مشاوره روابط زناشویی به صورت تلفنی و یا سایر روش های آنلاین بهره ببرند که در این روش ها افراد زمان بسیار کمتری را صرف کرده و همچنین از نظر اقتصادی نیز برای آن ها مقرون به صرفه خواهد بود.

مرکز مشاوره خانواده الو مشاوره همواره آماده پاسخ گویی به سوالات و انجام مشاوره های شما در هر زمینه ای از مشکلات خانوادگی و زناشویی خواهد بود و می توانید با اعتماد به تجربه کارشناسان ما مشکلات خود را با مشاوران در میان گذاشته و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

ارتباط با یک مشاور جنسی تلفنی، به دلیل رو در رو نبودن برای بسیاری از افراد قابل پذیرش تر و راحت تر است و می تواند شما را در مورد مسائلی که به هیچ کس نگفته اید و نمی دانید با آن ها مسائل چه کنید، صحبت می کند. او  می داند که شما او را به عنوان امین خود انتخاب کرده اید و می خواهید از او راه حل بگیرید.

پس با تمام وجود به صحبت های شما گوش می دهد و مشکلتان را یادداشت می کند بدون اینکه نامی از شما باشد یا اینکه مشکل شما را جایی بازگو کند. پس شما می توانید تمام و کمال به همچین کسی اعتماد کنید. او به شما ثابت می کند که همه مشکلات زندگی هر چقدر هم که سخت باشد قابل پیشگیری و درمان است.

لذا مشاورین خانم و آقای مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی الو مشاوره آماده هستند تا به صورتی تلفنی و در یک مکالمه محرمانه و صمیمانه، با کمال آرامش و حوصله به تمامی سوالات و حرف های شما در خصوص مسائل جنسی و زناشویی گوش فراداده و بهترین راه حل ممکن را به شما ارائه دهند تا بتوانید بهترین روابط و لحظات جنسی و زناشویی را تجربه کنید، لذتی فراتر از تمامی تجربه هایی جنسی که تاکنون داشته اید.

پینشهاد میکنیم برخی از مطالب دیگر الومشاوره در خصوصی مشاوره جنسی و زناشویی را نیز مطالعه نمایید:

راهکارهایی برای افزایش توان جنسی مردان
نقاط حساس بدن زنان | این ۶ نقطه را بشناسید
بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی
۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید
طریقه مصرف قرص اورژانسی (ضد بارداری) زمان و نحوه خوردن
قرص تاخیری|بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان
انواع زود انزالی مردان و ۵ راهکار درمان انزال زودرس
۱۰ راهکار موثر درمان زود انزالی مردان
پاره شدن پرده بکارت
تاثیر مشاوره جنسی بر روابط زناشویی
جذاب ترین رفتارهای جنسی برای مردان و زنان
انواع روابط جنسی
قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول
نحوه مصرف و عوارض ژل لوبریکانت
روش های خود ارضایی
خود ارضایی | مشاوره درمان و ترک خود ارضایی در پسران و دختران
تفاوتهای مهم زنان و مردان در رابطه جنسی
سکس مقعدی – دلایل گرایش و عوارض رابطه مقعدی
پورنوگرافی ؛ تاثیرات مثبت و منفی فیلم پورن 
مشاوره روابط زناشویی
فوائد رابطه جنسی و راه هایی برای جذاب تر شدن رابطه زناشویی
دلایل عصبانیت خانوم ها در دوران قاعدگی

[contact_info title= “مشاوره روابط زناشویی”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

علائم بارداری چیست

علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری

[contact_info title= “علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری”] دانستند اینکه آیا باردار هستید یا خیر هم …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.