خانه / مشاوره روانشناسی / بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان
بهترین قرص تاخیری مردان

بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان

[contact_info title= “قرص تاخیری|بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان”] 

مردانی که با مشکلاتی مانند انزال زودرس، ناتوانی بیش از حد، یا ناتوانی در کنترل انزال روبه‌ رو هستند، ممکن است به دنبال راهکارهایی باشند که به آن‌ها در کنترل این مسائل کمک کند. یکی از راه‌های متداول و مؤثر در این زمینه، استفاده از بهترین قرص تاخیری مردان می‌باشد.

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض، که به اصطلاح به عنوان “قرص‌های دوپینگ” نیز شناخته می‌شوند، معمولاً شامل موادی همچون لیدوکائین یا پریلوکائین است. این مواد به عنوان مخدرهای موضعی عمل کرده و با کاهش حساسیت ناحیه تناسلی، به مردان کمک می‌کنند تا مدت زمان رابطه جنسی را بطور مؤثری افزایش دهند.

استفاده از بهترین قرص تاخیری مردان ممکن است برای افرادی که با مشکلاتی در زمینه کنترل انزال روبه‌ رو هستند، مفید و مؤثر باشد. با این حال، قبل از استفاده از این قرص‌ها، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید و راهنمایی‌ های لازم را از او دریافت کنید. همچنین، باید به یاد داشت که قرص تاخیری مردان تنها به عنوان یک راهکار موقت استفاده شود و نباید به جای راهکارهای دائمی و برنامه‌ریزی‌ های درمانی قرار گیرد.

در کل، بهترین قرص تاخیری مردان می‌تواند در کنترل مشکلاتی مانند انزجار زودرس و ناتوانی در کنترل انزال مفید باشد، اما استفاده از آن باید با مشورت پزشک و آگاهی کامل از مزایا و محدودیت‌های آن صورت گیرد. اهمیت داشتن برنامه درمانی مناسب و درک عمیق از عواقب و تأثیرات احتمالی استفاده از این قرص‌ ها نیز بسیار حائز اهمیت است.

در ۱۰ الی ۱۵ سال اخیر مطالعات بی شماری در زمینه درمان دارویی با داروهای مختلف گزارش شده که به طور مرکزی (مغز) یا محیطی (دستگاه تناسلی) موجب کنترل و به تاخیر انداختن انزال می‌‌گردد. زود انزالی در مردان از مشکلات شایعی است که توجه مردان را برای درمان آن به سمت دارو‌های ناتوانی جنسی کشانده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی انواع “قرص تاخیری و به طور کلی بهترین قرص تاخیری مردان بپردازیم.

چنانچه در انتخاب بهترین قرص تاخیری مردان، دودل بوده و قصد انتخاب مناسب ترین این داروها را دارید، میتوانید با مشاورین جنسی مجموعه ارتباط گرفته و با خیالی آسوده به استفاده بهترین قرص تاخیری مردان بپردازید.

بهترین قرص تاخیری مردان

علائم اصلی زودانزالی

  • انزالی که به طور معمول با تحریک جنسی کمی و با کنترل کمی اتفاق می افتد.
  • کاهش لذت جنسی به دلیل کنترل ضعیف انزال
  • احساس گناه، خجالت زده یا نا امیدی
  • سیستم ایمنی بدن
  • اشکالی در دستگاه تناسلی
  • اختلالات جنسی

انزال زودرس براساس علائم معمول تشخیص داده می شود. برای درک مشکل ، پزشک شما باید در مورد تاریخچه روابط جنسی تان با شما صحبت کند. اگر صادقانه و آزاد باشید پزشک بهتر می تواند درمان مناسبی برای شما در نظر بگیرد. اگر فاکتورهای ذهنی یا عاطفی قابل توجهی را که ممکن است به انزال زودرس کمک کند تشخیص داده شود، پزشک احتمالا بخواهد شما را مورد بررسی قرار دهد. شاید پروستات شما را بررسی کند یا آزمایشات عصبی را انجام دهد تا تعیین کند آیا یک مشکل فیزیکی وجود دارد که باعث انزال فوری می شود.

گاهی اوقات درمان انزال زودرس به مدت چند هفته یا چند ماه به طول می انجامد. کار برای از بین بردن استرس یا سایر مسائل روانشناختی ممکن است به بهبود وضعیت کمک کند.

تجویز بهترین قرص تاخیری مردان برای ایجاد تاخیر در انزال یکی از بهترین روش درمان نزد پزشکان و متخصصان جنسی است. قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض، صرفا برای اینکار ساخته شده اند. استفاده از داروهای ضد افسردگی هم دیر انزالی می آورد ولی برای افرادی که افسرده نیستند ممکن است عوارضی جبران ناپذیر به وجود بیاورند.

درمان دارویی زودانزالی

داروهایی که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد، از بهترین قرص تاخیری فوری می باشند:

  • داروهای SSRI
  • کلومیپرامین
  • فلوکستین(Fluoxetine)
  • قرص تاخیری وگادول
  • سرترالین(Zoloft)
  • پاروکستین(Paroxetine)

درمان زود انزالی ممکن است از طریق داروهای موضعی و یا با تاثیر بر سیستم مرکزی کنترل عصبی روانی برای انزال و ارگاسم باشد. این موضوع کاملا ثابت شده که داروهای آرام بخش ، مانند فنوتیازین و ضد افسردگی ها ، انزال را به تعویق می اندازد.

حتی در، درصد کمی از بیماران به طور کلی باعث قطع کامل انزال می گردند. با قرص کلومیپرامین، توقف کامل انزال در ۴۲% از ۵۲۰ نفر بیمار افسرده اتفاق افتاده است.

داروهای SSRI که باعث تعویق انزال می شوند در بیمارانی که دچار ترس های بی مورد هستند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین داروی پاروکستین باعث بیشترین تاخیر در انزال شده ، اگر چه دارای عوارضی بوده است و فقط ۵/۸% از آن ها پس از ۶ ماه مصرف دارو از عوارض آن رهایی یافته اند.

داروهای SSRI

این دارو که یکی از بهترین قرص تاخیری مردان می باشد، باعث افزایش انتقال عصبی و گیرنده آن می شوند. داروهای SSRI در ابتدا جهت درمان افسردگی تجویز می شدند که همراه با بعضی واکنش های مختلف جنسی از جمله تاخیر در انزال نیز همراه بودند. تحقیقات مختلف اثر این داروها را برای کنترل زود انزالی به اثبات رسانده است. در ابتدا به نظر می رسید اثرات این داروها اثرات مرکزی باشد ولی تحقیقات نشان داد باعث اثرات محیطی نیز می شوند.

کلومیپرامین

در چندین تحقیق و آزمایش اثر مثبت و مؤثر این دارو بر روی زود انزالی ثابت شده است که یکی از بهترین قرص تاخیری مردان می باشد، و افرادی که از این قرص استفاده میکنند در حالی که ۵-۱۵% دچار عوارض جانبی شامل : سرگیجه، خشکی دهان، تاری دید و دیگر عوارض شدند. استینگر نشان داد که با این دارو نعوظ شبانه و حرکات شدید چشمی در خواب به طور چشمگیری تنزل می یابد.

مصرف دوز کم این دارو ( ۲۵ میلی گرم ) حدود ۳-۴ ساعت قبل از مقاربت، موثرتر از دارو های دیگر در بررسی های آزمایشگاهی و با تحریک مصنوعی است.  کلومپرامین و سراتولین باعث افزایش زمان انزال در مقایسه با فلوکستین یا دارونماست ، در حالی که ارضای جنسی بیمار با کلومیپرامین بیشتر است ولی عوارض جانبی آن نیز فراتر از فلوکستین، سرترالین و دارونماها می باشد.

فلوکستین(Fluoxetine)

این دارو در عرض ۶–۸ ساعت به حداکثر غلظت خود در پلاسما می رسد و در کبد متابولیزه می گردد.

این دارو مانند داروی کلومپیرامین باعث افزایش آستانه حسی عضو تناسلی می شود. استفاده از بنزودیازپین در درمان زود انزالی اولیه به همراه اضطراب می تواند کاملا درمان کننده باشد و زمان انزال را حدود ۷ برابر به تعویق می اندازد، بنابراین یکی از بهترین قرص تاخیری مردان نام برده می شود.

فلوکستین معمولا توسط بسیاری از بیماران به خوبی تحمل می شود و عوارض آن نظیر گیجی، بی خوابی، اضطراب، تهوع ، کاهش میل جنسی و مشکلات انزال به ندرت دیده می شود. قطع کامل انزال یک عارضه جانبی این دارو است که به مقدار مصرف آن بستگی دارد و حتی چند هفته پس از قطع دارو نیز ممکن است ادامه پیدا کند. گزارش های محدودی در مورد پریاپیسم ( نعوظ طولانی مدت بدون تحریک جنسی) و یا ارگاسم غیر اختیاری در افراد مصرف کننده دارو منتشر شده است.

قرص تاخیری وگادول

قرص تاخیری وگادول به عنوان یک داروی تاخیری و بهترین قرص تاخیری مردان در معالجه انزال زودرس به شمار می‌رود. این دارو شامل ماده مخدر ترامادول می باشد که بسیار دارای خطر محسوب می‌شود.

اسم این محصول نیمه گیاهی و ترکیب شدنی از دو قرص مشهور می‌باشد که می‌تواند توسط مردان به طور یک قرص واحد مورد استفاده قرار گیرد و زود انزالی آنان را در هنگام ارتباط تا ۵۰ دقیقه بدون وقفه به عقب انداختن بندازد. این محصول نسبت به قرص های تاخیری دیگر، قوی تر و دارای برتری می باشد.

سرترالین(Zoloft)

این دارو دارای نیمه عمر ۲۶ ساعت می باشد. علاوه بر اثر جلوگیری کننده، به وجود آورنده تحریکات از طریق بلوک گیرنده های دوپامین ، اثر گذار بر روی گیرنده های آمینو اسید و معکوس کننده گیرنده های مرکزی آدرنرژیک نیز می باشد.

بیشترین عوارض جانبی سرترالین گوارشی و جنسی است ولی در صورت استفاده ، به ندرت به همراه فلوکستین باعث لرزش و بی قراری می گردد. بیشتر محققین اثر سرترالین را در مقایسه با دورنما در درمان زودانزالی به اثبات رسانیدند.  سرترالین باعث افزایش زیادی در IVELT شده و در مقایسه با کلومیپرامین قابل تحمل تر می باشد.

پاروکستین(Paroxetine)

این دارو دارای نیمه عمر ۲۴ ساعت می باشد، یکی از بهترین قرص تاخیری مردان بوده و باعث کاهش جذب HT-5 در نورون های مغزی می شود ولی بر عکس سرترالین اثر کمی بر گیرنده های دوپامین و آدرنرژیک مرکزی دارد و عوارض جانبی مشابه با آن دارد. پاروکستین در صورت استفاده همراه با وارفارین ، تریپتوتوفان و دیلانتین تداخل دارویی ایجاد می کند.

بیشتر مردان در عرض ۲-۳ روز افزایش IVELT را احساس می کنند و در عرض ۳-۴ هفته، این افزایش ۶- ۸ برابر خواهد شد. کلیه داروها تقریبا دارای اثر مشابه و درمان کوتاه مدت هستند. آن ها عموما به خوبی تحمل می شوند ، دارای عوارض جانبی کم ، شامل گیجی مختصر و مشکلات گوارشی می باشند که معمولا در حدود ۲-۳ هفته بعد از مصرف دارو از بین می رود. اضطراب و افزایش فعالیت خفیف به ندرت اتفاق می افتد.

استفاده از داروهای بی حس کننده موضعی

کرم ها و همینطور داروهای بی حس کننده موضعی نیز توانایی کم شدن تحریک پذیری آلت را دارا می باشند. و موجب تاخیر انداختن در انزال خواهند شد. این کرم‌ها از بدون خطر ترین و بهترین قرص تاخیری مردان، می‌باشند که برای معالجه زود انزالی استفاده خواهند شد. و در صورتی که مصرف کننده حساسیت به خصوصی به اینگونه داروها دارا باشند عوارض جانبی سیستمیک کمی را در پی خواهد داشت لیدوکائین و پریلوکائین ۲ درصد از جمله داروهای بی حس کننده موضعی به شمار می آیند.

کلام آخر

به طور کلی مشکل زود انزالی یکی از مسائل رایج در روابط جنسی مردان است که تقریباً چهل درصد از آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علت اصلی این مشکل ممکن است اضطراب و استرس باشد، اما با استفاده از قرص‌های تاخیری موجود در داروخانه‌ ها می‌توان به طور قابل توجهی این مشکل را حل کرد.

در این مقاله به بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه‌های ایران می‌پردازیم. با مشاهده مقاله، شما می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره قرص‌ های تاخیری موجود در بازار بدست آورید و انتخاب صحیحی را برای خود انجام دهید.

با این حال، توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر قرص تاخیری، با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما می‌تواند بر اساس وضعیت شما، تاریخچه پزشکی و نیازهای شخصی، قرص مناسب را تجویز کند و در مورد راهنمایی‌های استفاده و عوارض جانبی توضیح دهد.

در این راستا میتوانید با مشاورین مجموعه ارتباط گرفته و به انتخاب بهترین قرص تاخیری مردان، بپردازید.

[contact_info title= “قرص تاخیری|بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

درمان همجنس گرایی زنان

درمان همجنس گرایی زنان

[contact_info title= “درمان همجنس گرایی زنان”]  همجنس گرایی یعنی گرایش به داشتن رابطه جنسی با …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.