خانه / مشاوره خانواده / مشاوره جنسی / بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی
بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی

[contact_info title= “بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی “] 

یکی از دغدغه های بسیاری از مردان ، توانمندی جنسیشان و در کنار آن ظاهر و طول و قطر آلت تناسلی شان است! تصور غلطی در بین مردان رایج است که هر چه اندازه آلت تناسلی بزرگ تر و ضخامت آن بیشتر باشد نشانه قدرت مردانگی بیشتر و لذت بیشتر در هنگام رابطه جنسی می باشد. بر همین اساس بسیاری از افراد و شرکت های سودجو به ارائه داروها و دستگاه های بلند کننده و کلفت کننده آلت تناسلی مردان اقدام کرده و سودهای زیادی را به جیب می زنند.

باید یادآور شویم که رضایت جنسی زوجین هیچ ارتباطی به بزرگ بودن آلت تناسلی مرد ندارد و در میان عوامل مختلف یک هدر این زمینه تاثیرگذار است ، اندازه آلت چندان تاثیر گذار نیست در این بخش قصد داریم در مورد “بزرگ کردن آلت تناسلی| همه چیز درباره آلت تناسلی” مطالب مفیدی را به شما ارائه نماییم.

چنانچه خواستار آگاهی از تکنیک‌ های بزرگ کردن آلت تناسلی، مکمل‌ها و محصولات طبیعی برای بزرگ کردن آلت تناسلی و عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی هستید، میتوانید با مشاورین جنسی مجموعه ارتباط گرفته و تمامی اطلاعات در این رابطه را به صورت کامل و جامع دریابید.

تکنیک‌های بزرگ کردن آلت تناسلی

تکنیک‌های بزرگ کردن آلت تناسلی

تکنیک‌های بزرگ کردن آلت تناسلی یکی از موضوعاتی است که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. اگرچه بزرگی طبیعی و اندازه آلت تناسلی برای رضایت جنسی مهم نیست، اما برخی افراد به دلایل ظاهری یا روانی تمایلی به بزرگ کردن آلت تناسلی خود دارند.

  • ورزش های قلبی عروقی
  • تمرینات کیگل
  • ماساژ آلت تناسلی
  • تمرینات ایترچینگ
  • مراقبت از سلامت عمومی

در ادامه، تعدادی از تکنیک‌های فوق برای بزرگ کردن آلت تناسلی را بررسی می‌کنیم:

  1. ورزش‌های قلبی: انجام ورزش‌هایی که به استقامت قلبی و عروقی کمک می‌کنند می‌تواند به بهبود جریان خون و در نتیجه بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه کمک کند. این ورزش‌ها شامل دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری و بدنسازی است.
  2. تمرینات کیگل: تمرینات کیگل، عضلات زیراندام را تقویت می‌کنند. این تمرینات شامل فشار دادن و رها کردن عضلات کیگل است و می‌توانند به بهبود قدرت و بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه کمک کنند.
  3. ماساژ آلت تناسلی: ماساژ آلت تناسلی می‌تواند به بهبود جریان خون و رخداد انبساط در محل آلت تناسلی کمک کند. از روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون برای انجام ماساژ استفاده کنید، و از این روش طبیعی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه استفاده نمایید.
  4. تمرینات استرچینگ: تمرینات استرچینگ قد و عضلات محیطی را تقویت می‌کنند. انجام تمریناتی مانند پیچش‌ های بدن و تمرینات استرچینگ پشت راه‌ هایی برای بهبود انعطاف‌پذیری و به طور غیرمستقیم افزایش اندازه آلت تناسلی محسوب می‌شود.
  5. مراقبت از سلامت عمومی: مراقبت از سلامت عمومی، شامل تغذیه سالم، خواب کافی و کاهش استرس است. این عوامل می‌توانند به بهبود کلی سلامتی شما و در نتیجه به افزایش اندازه آلت تناسلی کمک کنند.

حائز اهمیت است که بدانید تکنیک‌های بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است نتایج متفاوتی برای هر فرد داشته باشد و نتایج آنها ممکن است موقتی باشد. همچنین، همواره بهتر است پیش از اتخاذ هر گونه تصمیم، با متخصصین مربوطه مشورت کنید تا اطلاعات دقیق و به روزتری درباره روش‌ها، خطرات و نتایج مرتبط با بزرگ کردن آلت تناسلی دریافت کنید.

سایز طبیعی آلت چه قدر باید باشد؟

آقایان باید بدانید که اندازه اندام تناسلی چندان اهمیتی ندارد و زنان به این خاطر سمت شما جذب نمی شوند! جالب است بدانید اکثر سایزها در حالت نعوظ بسیار به هم نزدیک هستند. اندازه آلت بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود. اندازه آلت تناسلی در طی بلوغ تغییر می کند.

رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود ، البته این زمان در بعضی پسربچه ها زودتر و در بعضی دیرتر است. اندازه طبیعی آلت معمولا در شرایط عادی در حدود ۷ تا ۸ سانتیمتر خواهد بود و در حالت نعوظ بین ۱۱ تا ۱۵ سانتی متر است و این محدوده ، اندازه طبیعی محسوب می شود.

خانم ها عمدتا از دو دید به این قضیه توجه می کنند:

  • بعضی از خانم ها واقعا از آلت بزرگ بیزار هستند و احساس ترس و وحشت دارند و همین مساله باعث می شود که در روابط زناشویی لذت کافی را تجربه نکنند و گاهی نیز منجر به سرد شدن روابط خواهد شد.
  • برای بعضی دیگر از خانم ها قطر آلت مهم تر از طول آن است. به این دلیل که قطر آلت است که سبب کشیده شدن دیواره واژن شده و احساس لذت بیشتری برای خانم ها ایجاد می کند.

چه اندازه‌ای برای آلت تناسلی مردان خیلی کوچک است؟

در نظر گرفتن بهترین آستانه در مورد کوچک بودن آلت تناسلی مردان ، بهتر است توسط پزشکان انجام گیرد که تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی گزارش می‌شود. محققان سایز آلت تناسلی ۸۰ نفر را اندازه گرفته‌اند و این اندازه گیری‌ ها را قبل از انجام گرفتن نعوظ صورت دادند. با بررسی نتایج و مشخص شدن مقایسه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند:

فقط مردانی با طول آلت تناسلی کمتر از ۴ سانتیمتر در حالت معمول یا طول آلت تناسلی کمتر از ۷.۵ سانتیمتر در حالت نعوظ ، به عنوان کسانی شناخته می‌شوند که باید برای افزایش طول آلت تناسلی خود اقدام کنند. همین جمله کوتاه نشان می‌دهد که تصور بسیاری از مردم در مورد طول و همچنین قطر آلت تناسلی آن ها اشتباه بوده و صرفا حساسیت‌ های مردانه است.

انواع راه های بزرگ کردن آلت تناسلی

  • استفاده از قرص و دارو ها
  • بزرگ کردن آلت تناسلی با جراحی
  • تزریق چربی
  • افزایش سایز آلت تناسلی به روش پنیمور
  • ورزش و انواع تمرینات کششی
  • تمرینات رشد و گردش خون
  • پروتز و ایمپلنت
  • استفاده از دستگاه های کشنده و وکیوم

تاثیر قرص ها و دارو ها:

قرص‌ ها ، مکمل‌ها و پمادهایی که به‌ وفور در سطح اینترنت و ماهواره تبلیغ می‌شوند ، حاوی مواد مضری هستند که از جهت ایمنی و عوارض جانبی آزمایش نشده‌اند و البته موثر بودن هیچ‌کدام از این محصولات نیز اثبات نشده‌ است. در برخی از این تبلیغات ، بر گیاهی و طبیعی بودن آن تاکید زیادی می شود اما بهتر است بدانید که حتی برخی داروهای تجویزی نیز غیرقانونی و دارای ترکیباتی غیر گیاهی می باشد.

بزرگ کردن آلت تناسلی با روش جراحی:

برخی جراحان می توانند با برش یک رباط ، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. این کار کمک می کند آلت تناسلی بیش تر به طرف بیرون مایل شود. اما این جراحی امکان دارد با خطرات جدی همچون ایجاد نعوظ دردناک ، عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.

به علاوه هزینه آن بسیار زیاد است و پژوهش ها نشان داده است که در این شیوه تقریبا نصف اینچ به میزان طول آلت تناسلی اضافه می شود که بسیار کم تر از توقعات بیمار است.

حدود ۷۰% مردانی که از طریق روش جراحی اقدام کرده اند ، به نتایج مطلوب نرسیده و از نتیجه عمل ناراضی بوده اند.

تزریق چربی:

با استفاده از این شیوه ، چربی بدن خود فرد را با لیپوساکشن بیرون کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق می کنند. در این شیوه احیانا افزایش طول حدود ۱ اینچی در آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد.

نتیجه آن دائمی نیست و پس از چند وقتی به میزان نخست باز خواهید گشت. اما این شیوه هم با عوارضی همراه است. در یکی از موردهای گذارش شده بیماری ۳۰ ساله پس از این جراحی به خاطر جابجا شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از دنیا رفت!

افزایش سایز آلت تناسلی به روش پنیمور:

روش پنیمور به عنوان یکی از معتبرترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در دنیا می باشد. این روش که بر پایه برخی تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقیقت بی عارضه ترین روش افزایش سایز آلت تناسلی محسوب می شود.اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهید ، معمولا اثر آن بعد از سه هفته تا یک ماه شروع شده و تا ۶ ماه کامل می شود.

درصد موفقیت این روش تا به امروز %٩٨ گزارش شده است. البته بروز آثار روش پنیمور به فاکتورهای فردی نیز ارتباط دارد. به طور مثال سیگار باعث تضعیف آثار این روش شده و برعکس ، تغذیه مناسب و مرتب انجام دادن این تمرینات باعث تقویت این روش خواهد شد.

ورزش و انجام تمرینات کششی:

ورزش و تمرینات کششی باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. افرادی که می خواهند آلت تناسلی آن ها رشد طولی داشته باشد می توانند بیشتر از تکنیک کششی استفاده نمایند. چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما می توانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید. این تمرینات را می توانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید. نکته مهم در مورد این تمرینات این است که حتما آلت تناسلی شل باشد ، زیرا در غیر اینصورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد.

تمرینات رشد و گردش خون:

بعد از تمرینات کششی حتما باید تمرینات رشد و گردش خون را انجام داد ، زیرا باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی شده و موجب رشد آن می شود. روش کار به این شکل است که آلت تناسلی را به سمت جلو نگه داشته و با دست دیگر ضربات آرامی به آن وارد کنید (۳۰ بار) البته باید مراقب باشید تا ضربات به مناطق حساس مانند بیضه ها برخورد نکند.

پروتز و ایمپلنت:

ایمپلنت آلت دستگاهی است که طی یک عمل جراحی از راه برش ایجاد شده در کیسه بیضه یا در پایین شکم ، دقیقا بالای آلت و داخل آلت قرار داده می‌شود. پروتز آلت تناسلی در دو نوع بادی و غیربادی وجود دارد. دستگاه معمولا با آب نمک پر می‌شود و بیمار پمپی را که در کیسه بیضه قرار دارد ، تحت کنترل دارد.

هنگامی که بیمار پمپ را فشار می‌دهد ، آب نمک از مخزن قرار گرفته کنار مثانه وارد خود پروتز واقع در داخل آلت می‌شود. دستگاه داخل آلت دو سیلندر دارد که درون سیلندرهای نعوظ جای می‌گیرد. هنگامی که این سیلندرها باد می‌شود و آب دستگاه را پر می‌کند ، بیمار به نعوظ می‌رسد و آلت راست می‌شود. در پایان رابطه جنسی نیز بیمار می‌تواند باد پروتز را تخلیه کند.

استفاده از دستگاه های کشنده و وکیوم:

دستگاه های کشنده و وکیوم وسایلی هستند که مردان در طول روز می توانند زیر لباس خود بپوشند تا به تدریج آلت تناسلی را بکشند. برخی از کارشناسان معتقدند این دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولی سایر متخصصین معتقدند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های احتمالی در آینده را ندارد.

همچنین استفاده از این دستگاه ها در طول روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ عنوان راحت نیست. لازم به ذکر است که این دستگاه ها در صورتی که فاقد استانداردهای لازم باشند ، موجب بروز مشکلاتی همچون ترکیدن رگ های خونی آلت تناسلی و در نتیجه ، تورم و درد شدید در این ناحیه خواهد شد.

کلام آخر

روانشناسان پیشنهاد می کنند که به جای تمرکز بر روی اندازه آلت ، تکنیک های عشقبازی را فرا بگیرند. برخلاف مردان که در طول یک رابطه از بعد جسمانی بیشتر لذت می برند، زنان باید قبل از شروع رابطه از لحاظ روانی کاملا آماده شده باشند. برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی، می توانید با کارشناسان مرکز الو مشاوره در تماس باشید.

[contact_info title= “بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی “] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

درمان همجنس گرایی زنان

درمان همجنس گرایی زنان

[contact_info title= “درمان همجنس گرایی زنان”]  همجنس گرایی یعنی گرایش به داشتن رابطه جنسی با …

۴ نظر

  1. با سلام.سکس مفید چقدر باید طول بکشه؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      این موضوع به عوامل مختلفی از جمله (مزاج،میزن عشق و علاقه، ویژگی جسمانی…)شخص مقابل بستگی دارد به طور کلی این زمان از چند دقیقه تا چند ساعت متغییر است.

  2. با سلام.میخواستم بدونم سکس مفید چقدر طول میکشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.