خانه / مشاوره خانواده / ارگاسم دروغین در زنان
ارگاسم دروغین در زنان

ارگاسم دروغین در زنان

ارگاسم دروغین در زنان
ارگاسم دروغین در زنان

[contact_info title= “ارگاسم دروغین در زنان”] 

منظور از “ارگاسم دروغین در زنان” در رابطه جنسی ، نمایش  پاره ای از رفتارهای  صوتی ، کلامی ، عملی  می باشد که تظاهرات رسیدن به خوشنودی جنسی را در خود دارند لیکن بهره وری جسمانی روانی در آن موجود نبوده تجربه سیرابی که برگرفته از فعل و انفعالات شیمیایی عصبی روحی باشند محقق نگردیده است.

وانمود سازی ارگاسمیک که به دلایل متعددی در یک رابطه جنسی بروز پیدا می کند بنا بر تایید تحقیقات متعدد بیشتر در زنان  اتقاق می افتد و گفته شده چیزی حدود ۶۵ درصد زنان به آن مبادرت می ورزند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه “ارگاسم دروغین در زنان” با مطالعه این مقاله با ما همراه شوید و یا در صورت وجود ابهامات با مشاوران متخصص مرکز الو مشاوره تماس برقرار نمایید و از راهنمایی های لازم در این زمینه بهره مند شوید.

۶۵ درصد زنان به ارگاسم دروغین مبادرت می ورزند.

دلایل زنان برای تظاهر به ارگاسم

طولانی شدن طول مدت رابطه جنسی :

برخی از زنان بعد از گذشت مدت زمان زیادی از شروع رابطه جنسی از ادامه دار شدن آن دچار خستگی گشته و ادامه رابطه برای آنان بیهوده و تهی از هیچان به نظر می رسد لذا برای خلاصی از رابطه جنسی ، وانمود به رسیدن به خوشنودی جنسی می کنند.

خوشنود سازی همسر :

بعضی از  زنان نیز در طول انجام رابطه جنسی بنابر دلایلی ناتوان از رسیدن به خوشنودی جنسی بوده لیکن مایل نیستند همسرشان عدم کفایتمندی خود را مسبب این امر بداند لذا سعی دارند با هدف حفظ اعتماد به نفس جنسی همسر ، تظاهر به رسیدن به ارگاسم نمایند.

پیشگیری از مکالمات منفی کلامی پس از انجام رابطه جنسی :

 از آن جایی که زن تجربه بگو مگو های بعد از رابطه جنسی را در خاطر خود محفوظ داشته و مایل نیست راجع به علت طولانی شدن یا نرسیدن خود به خوشنودی جنسی به همسر پاسخگو باشد لذا سعی بر نمایش دادن رسیدن به خوشنودی جنسی در هنگام و پیش از اتمام رابطه جنسی می نماید.

تقویت حس نرمال بودن :

طبیعی بودن یکی  از خواسته های همیشگی همه افراد در اغلب جنبه های زندگی به شمار می رود. در انجام رابطه جنسی نیز تعریف سکس نرمال در رسیدن دو زوج به خوشنودی جنسی معنا پیدا می کند. حال در روابط جنسی که  در آن زن به نوعی از رسیدن به خوشنودی جنسی محروم می باشد بنابراین ، با وانمودسازی سعی در دوری گزینی از این برچسب می کند. 

سکسی به نظر رسیدن :

در برخی از روابط جنسی که در بین زوجین در حال انجام می باشد به نظر زن ، وانمود کردن به رسیدن به خوشنودی جنسی احساس سکسی مطلوب به خود یا به زوج القا می نماید.

انجام وظیفه همسری  :

برای دسته ای از زنان انجام رابطه جنسی صرفا حکم اجرای نقش زنانگی و تن دادن به  مسئولیتی است که جامعه و فرهنگ از او به عنوان یک همسر خوب انتظار دارد. چه بسا در بخش رسیدن به خوشنودی جنسی مبادرت به وانمودسازی می کند تا در واقع موجبات خرسندی همسر را مهیا کرده باشد!

بازداری همسر از خیانت :

همه روابط جنسی زوجین از نعمت تعهد که شرط لازم تعریف یک رابطه جنسی سالم به شمار می رود برخوردار نیستند. زنانی که  از خطر لیز خوردن همسر به بیرون از رابطه زناشویی در رنجند از ترفند های متعدد برای دلگرم کردن و راضی نگه داشتن همسر بهره می جویند. لذا این افراد با نمایش ارگاسم دروغین سعی دارند تا یار و زوج خوبی در نظر همسر خود جلوه نمایند.

الگوی روابط جنسی فیلم های پورن :

عده کثیری از زوجین به اشتباه مرجع الگو گیری های جنسی فیلم های پورن قرار گرفته شده اند. که در آن ها شرکا جنسی به نمایش رفتار جنسی پرداخته و نهایتا با به کارگیری مجموعه ابزارهای صوتی ، کلامی و رفتاری اوج لذت جنسی خود را یا عملی کردن  آن ها مشخص می نمایند.

عدم هماهنگی بین طول دوره رسیدن به اوج لذت جنسی :

گاهی مشکل زود انزالی در هنگام انجام رابطه جنسی و طبیعتا کوتاهی دوره رسیدن مرد به خوشنودی جنسی ، زن را به ارگاسم دروغین متوسل می دارد. به این معنا که پیش از رسیدن زن به خوشنودی جنسی ، مرد در فاصله کوتاهی پس از دخول دچار انزال گشته به ارگاسم می رسد. در این نوع از روابط جنسی معمولا پس از انجام رابطه جنسی پاسخ این دسته از زنان به سوالی که  همسر می پرسد :  آیا به خوشنودی جنسی رسیدی ؟ همواره مثبت می باشد. در حالی که چنانچه مردی که دچار زود انزالیست بایستی به دروغین بودن ارگاسم زن اشراف داشته باشد شاید بتواند با روش های درمان زودانزالی کنترل بهتری در روند انزال پیدا کرده از این طریق موجبات ارگاسم واقعی را برای همسر خود  فراهم آورد.

راه های شناخت ارگاسم دروغین

  • اگر در حین رابطه همسر شما صداهای غیر طبیعی یا کلمات و جملات تکراری را همانند آنچه در فیلم ها مشاهده می شود از خود نشان داد آگاه باشید که  احتمال اینکه تظاهر به ارگاسم دورغین می کند زیاد است.
  • نفس نفس نزدن در حین رابطه جنسی نشانه دیگری از ارگاسم ساختگی در زنان می باشد.
  • عدم هماهنگی بین صداهایی که زن تولید می کند و حرکات بدن و انجام رابطه یکی دیگر از مغایرت های مهم هست. مثلا اینکه رابطه جنسی شما تمام شده و او همچنان صداهایی را تولید می کند.
  • در ارگاسم واقعی ماهیچه های داخل واژن تنگ می شود و هنگامی که آلت شما در واژن باشد این تنگی را به خوبی متوجه می شوید اگر چنین احساس نداشتید مطمئن باشید که ارگاسم دروغین است.
  • نکته دیگری که در مورد نفس نفس زدن در رابطه جنسی برای زنان وجود دارد این است که اگر مشاهده کردید این نفس نفس زدن ها بسیار شدید است و همین که شما دیگر ادامه ندادید قطع می شود یقین بدانید که این یک ارگاسم مصنوعی است.

چگونه یک زن را به اوج لذت جنسی برسانیم؟

در ادامه راه کارهایی که در بهبود رابطه جنسی با همسرتان معجزه خواهد کرد و او را به اوج لذت می‌رساند بررسی می کنیم:

به همسرتان کمک کنید تا آرام شود

سعی کنید تمام آنچه که برای او لذت بخش است را انجام دهید. در نتیجه تا حد زیادی اضطراب اولیه و استرس او کاهش می‌یابد. زنان در زمان‌هایی که استرس زیادی دارند میل جنسی شان تا حد زیادی کاهش می‌یابد و لذت بردن از رابطه جنسی برایشان سخت می شود.

برای به اوج لذت رساندن زنان وقت بگذارید

قبل از برقراری رابطه جنسی زمانی را صرف معاشقه کنید تا او را برای برقراری رابطه جنسی آماده کنید. عشق بازی برای یک زن بسیار مهم است و میزان لذت رابطه جنسی هر دو نفر را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

 آناتومی بدن او را بشناسید

نارضایتی جنسی یکی از مشکلاتی است که برخی از زوجین با آن مواجه هستند. یکی از دلایل مهم آن ، عدم اطلاع و آگاهی مردان از آناتومی بدن زنان و نحوه ارضا کردن آنان است. طبیعی است که زنان از تحریک واژن لذت ببرند ولی در زنان مسئله پیچیده‌تر است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقاط حساس بدن زنان به شما کمک می‌کند تا شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانید.

در رابطه جنسی خود تنوع داشته باشید

در واژن زنان چندین پایانه عصبی وجود دارد. بنابراین آنچه که سبب لذت در زمان دخول در زنان می‌شود ، تنوع در حرکات شما می‌باشد. سعی کنید ریتم ، فشار و زوایای مختلف را امتحان نمایید تا حالتی را پیدا کنید که همسرتان بیشترین واکنش و لذت را نسبت به آن دارد.

رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید

رابطه جنسی دهانی از مواردی است که اکثر مردان دوست دارند که بیشتر این نوع رابطه بر روی آنان انجام شود و خودشان تمایل زیادی برای انجام این کار ندارند. زنان نیز مانند مردان از رابطه جنسی دهانی لذت می‌برند. اگر می‌خواهید که رابطه بهتری با همسرتان داشته باشید ؛ باید بیشتر رابطه جنسی دهانی برقرار کنید.

فانتزی‌های او را کشف کنید

زنان فانتزی‌های جنسی خاص خود را دارند و تا زمانی که به طور کامل اطمینان نداشته باشند که می‌خواهید آن ها را ارضا نمایید ؛ فانتزی‌های خود را بیان نمی‌کنند. باید شرایطی را فراهم نمایید تا همسرتان بتواند خواسته هایش را به راحتی با شما در میان بگذارد و آشکارا با شما در مورد علایق جنسی خود صحبت کند. شاید بیان این خواسته برای او بسیار دشوار باشد. تلاش کنید تا فانتزی‌های همسرتان را زنده نمایید.

در صورت تمایل برای دریافت مشاوره روابط زناشویی در مورد موضوع “ارگاسم دروغین در زنان” می توانید با مرکز روانشناسی الو مشاوره در تماس بوده و ابهامات و مشکلات خود را پیگیری نمایید. همچنین می توانید سایر مطالب تحصیلی ما را نیز مطالعه نمایید:

روابط زناشویی موفق
انواع روابط جنسی
رابطه جنسی در دوران بارداری
رابطه زناشویی در دوران نامزدی و عقد

[contact_info title= “ارگاسم دروغین در زنان”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

همچنین ببینید

علائم بارداری چیست

علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری

[contact_info title= “علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری”] دانستند اینکه آیا باردار هستید یا خیر هم …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.