خانه / مشاوره خانواده / مشاوره جنسی / قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول
قرص وگادول

قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول

[contact_info title= “قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول”] 

قرص تاخیری وگادول به عنوان یک داروی تاخیری در درمان انزال زودرس شناخته شده است. قرص وگادول شامل ماده مخدر ترامادول است که بسیار خطرناک است. در این مطلب در مورد “قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول” صحبت خواهیم کرد، که با مطالعه مطلب آگاهی مورد نیاز را در استفاده از این قرص بدست آورید. 

مهمترین نکته در رابطه با استفاده این قرص، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد، چنانچه تمایلی به مراجعه حضوری جهت استفاده از قرص وگادول را نداشته باشید، میتوانید جهت مشاوره استفاده انواع قرص های تاخیری، با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و به صورت غیرحضوری مشاوره خود را انجام داده و با خیالی آسوده به مصرف این قبیل قرص ها بپردازید.

قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول

 

 

قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول

قرص تاخیری وگادول با توجه به عملکرد بسیار قوی در به تأخیر انداختن انزال، از قوی ترین داروهای تأخیری در ایران می باشد. این قرص را یک تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید و فقط یک عدد قرص را با یک لیوان آب مصرف کنید. برای افرادی که اولین بار است که از این قرص استفاده می کنند توصیه می شود یک دوم قرص را مصرف کنند. ماندگاری این قرص تا ۲۴ ساعت است.

فواید استفاده از قرص وگادول

عوارض تأیید شده قرص وگادول بیشتر از فواید آن است و در اصل توصیه به عدم مصرف آن است. ولی مصرف قرص تاخیری وگادول در رابطه جنسی باعث تأخیر طولانی مدت در انزال، افزایش میل به رابطه جنسی در مردان، افزایش سایز اندام جنسی و افزایش میزان نعوظ و درمان اضطراب ناشی از زود انزالی و عدم اعتماد به نفس است.

قرص تاخیری وگادول از دسته‌ داروهای تأخیر در انزال مردان است. این محصول با داشتن دو نوع دارو، ترامادول و سیلدنافیل به شدت خطرناک و اعتیادآور است و در دراز مدت باعث افت فشار خون و اختلال در اندام های داخلی بدن و در نهایت سکته مغزی و قلبی می شود و تنها یک دوم از قرص باعث به تأخیر انداختن انزال تا ۵۰ دقیقه می شود.

ترکیبات قرص وگادول

این دارو با عنوان داروی نیمه گیاهی و بدون عوارض تبلیغ می شود اما لازم است بدانید که قرص وگادول از ترکیب ترامادول و سیلدنافیل است. هر دو این داروها برای درمان زود انزالی و اختلال نعوظ کاربرد دارند. ۱۰۰میلی گرام سیلدنافیل و ۵۰ میلی گرم ترامادول در این قرص وجود دارد. ترامادول قرصی بسیار خطرناک و اعتیاد آور است و ممکن است وابستگی به آن، فرد را دچار بیش مصرفی و اوردوز نماید.

عوارض قرص تاخیری وگادول

برخی قرص های تاخیری مثل وگادول در درمان مشکل زود انزالی موثر است اما ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر بدن فرد بگذارد. برخی از این عوارض عبارت اند از:

  • سکته قلبی ناگهانی
  • افت شدید فشار
  • سردرد و سرگیجه
  • تهوع و استفراغ
  • واکنش های آلرژیک مثل خارش و سوزش بدن و صورت
  • درد معده
  • ایجاد اختلال در عملکرد بینایی
  • ایجاد نارسایی در کبد و کلیه
  • عفونت مجاری ادرار
  • سوء هاضمه
  • و …

قرص وگادول برای تقویت قوای جنسی

وگادول از جمله محصولاتی است که با عنوان درمان زودانزالی در بازار ارائه می شود. وگادول علی رغم اثرات مثبتی که بر عملکرد جنسی دارد، به دلیل ترکیبات و ساختارش بسیار خطرناک و اعتیاد آور است. این دارو به صورت غیر قانونی از طریق اینترنت و داروخانه ها به فروش می رسد. بهتر است بدانید قرص وگادول برای درمان زودانزالی کاربرد ندارد. بسیاری از افراد با مصرف خود سرانه این داروها سعی در بهبود روابط زناشویی خود دارند.

در حالی که رابطه جنسی تنها بخشی از ارتباط با همسر می باشد. هر چه ارتباط میان شما و همسرتان از صمیمیت بیشتری برخوردار باشد از رابطه جنسی خود لذت بیشتری کسب خواهید کرد. با آگاهی از تکنیک های جنسی مثل ماساژ جنسی و پیش نوازی ها که در جلسات مشاوره جنسی آموزش داده می شوند می توانید کیفیت رابطه جنسی خود را بالا ببرید.

هشدار و احتیاط در مصرف قرص وگادول

برای درمان زود انزالی راه های فراوانی وجود دارد. استفاده از راهنمایی های مشاوره جنسی در مسائل روابط زناشویی و تمرینات بدنی بی خطر ترین راه درمان زودانزالی می باشد. البته بسیاری صبر و حوصله تمرین را ندارند و می خواهند سریع به مقصودشان برسند و برای این هدف، سراغ قرص های تاخیری خطرناک و اغلب غیرمجاز می روند.

ترکیبات قرص وگادول این دارو را شدیدا اعتیاد آور می کند. به دلیل عملکرد جنسی مناسب و بازدهی بالا، افراد ترغیب به افزایش مصرف می شوند و به مرور زمان کارآیی آن بر بدن کاهش یافته و برای تجربه مجدد اثرات خوب، مصرف بالا می رود. مصرف بالا می تواند منجر به افت شدید ضربان قلب، کاهش اکسیژن، احساس خفگی و تنگی نفس، انقباض عضلانی و ناتوانی در حرکت و در نهایت سکته قبلی و مغزی می شود. بنابراین برای درمان اختلالات جنسی حتی در خفیف ترین حالت از مصرف خودسرانۀ هر نوع دارویی بپرهیزید.

کلام آخر

با اطمینان می توان گفت وگادول در دسته داروهای مخدر قرار می گیرد چرا که در دراز مدت باعث ایجاد وابستگی می شود. با یک جستجوی ساده در اینترنت در مورد قرص تاخیری وگادول متوجه می شوید که این محصول در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و تنها در ایران کاربرد دارد و جستجوی شما نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

قاچاقچیان با استفاده از فتوشاب و ارائه تبلیغات تقلبی سعی در القای این مسله که قرص وگادول تولید کارخانه های دارویی است دارند کارخانه های داروسازی در هندوستان دو دارو یکی با نام ورا با فرمول سیلدنافیل و وگادول با ترکیبات مخدر ترامادول تولید می کنند اما هیچ کارخانه ای در جهان تا کنون اقدام به مخلوط کردن ترامادول با سیلدانافیل و ساخت داروی تقویت جنسی با نام وگادول نکرده است و این مسله غیرقانونی و علمی است.

حتما سعی کنید قبل از مصرف دارو هایی که به شما پیشنهاد می شود با مشاوران برتر مرکز الو مشاوره مشورت نموده و بیشتر در مورد استفاده مداوم این دارو اطلاعات کسب نمایید.

[contact_info title= “قرص وگادول | عوارض و نحوه مصرف قرص تاخیری زرد و قرمز وگادول”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

درمان همجنس گرایی زنان

درمان همجنس گرایی زنان

[contact_info title= “درمان همجنس گرایی زنان”]  همجنس گرایی یعنی گرایش به داشتن رابطه جنسی با …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.