خانه / مشاوره خانواده / مشاوره جنسی / خود ارضایی / روش های خودارضایی در مردان و زنان
روش های خودارضایی

روش های خودارضایی در مردان و زنان

[jensi_contact_info title=”روش های خودارضایی”]

نیاز جنسی یکی از نیاز های طبیعی و غریزی بشر است که برای ارضای آن راههای مختلفی وجود دارد،که یکی از این راهها خود ارضایی می باشد. حال سوال اینجاست که به طور کلی انواع روش های خودارضایی چیست؟ در ادامه ی این مقاله قصد داریم فواید و مضرات خود ارضایی را در مردان و زنان شرح داده و اطلاعات کامل و جامعی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

افراد هنگامی به سمت خود ارضایی می روند که:

  • شریک جنسی نداشته باشند
  • رفتار های وسواسی داشته باشند
  • عادت کرده باشند و ذهنشان شرطی شده باشد
  • مشکلات و بیماری های جنسی داشته باشند
  • و…

از آن جایی که نمی شود اهمیت نیاز جنسی را در زندگی روزمره افراد کتمان کرد، باید این موضوع را پذیرفت که افراد در طول زندگی خود نیازمند این هستند که تخلیه جنسی شده و با انجام فعالیت هایی توسط خود، یا انجام سکس با پارتنر، این نیاز را برطرف سازند.

خودارضایی عملی شایع است، که علاوه بر انسانها، دربرگیرنده ی تمامی پستانداران بوده و همه ی موجودات زنده، روش های خودارضایی مختص خود را داشته و از طرق مختلف اقدام به تخلیه حس جنسی خود می کنند.

روش های خودارضایی

خودارضایی چیست؟ 

به تحریک جنسی و ارضا شدن جنسی توسط خود فرد، خود ارضایی یا استمنا می گویند که اغلب با دست یا مالش اتفاق می افتد، این عمل نیاز به شریک جنسی ندارد و فرد شخصا، نیاز جنسی خود را بر طرف می کند.

البته خود ارضایی هم در مردان و هم در زنان شایع است و با روش های مختلفی صورت می گیرد.

که فرد خود را در یک رابطه جنسی تصور می کند، که این عمل را گاهی با دیدن فیلم های پورن انجام می دهند که آسیب های مخربی بر ذهن و روح افراد می گذارد.

در بسیاری از فرهنگ‌ها و مذاهب این عمل ممنوع بوده و از انجام آن جلوگیری می‌کنند. در اسلام نیز این عمل نهی و جز گناهان کبیره شمرده می‌شود. این مسأله به دلیل مربوط بودن به فعالیت‌های جنسی در بیشتر فرهنگ‌ها تابو حساب شده و افراد ترجیح می‌دهند که راجع به آن صحبتی نکنند.

انواع روش های خودارضایی

روش های خود ارضایی در مردان و زنان متفاوت است .

یکی از شیوه های استمنا در زنان که رایج نیز می باشد، مالش ناحیه حساس دستگاه تناسلی است، که به شخص حس لذتی بی نظیر را القا می کند. مالش این ناحیه به این صورت می باشد که شخص با حرکت سریع دست، منطقه مورد نظر را تحریک کرده و با فکر کردن به فیلم های پورنوگرافی، و تفکر اینکه در حال انجام فعالیت های جنسی دو نفره می باشد، پس از لحظاتی، به ارگاسم (اوج لذت جنسی) رسیده و از لحاظ جسمی و ذهنی آرام می شود.  

زنان برای ارضا شدن در برخی موارد از دستگاه ویبراتور نیز استفاده میکنند که در مواردی با وارد کردن آن به دهانه واژن، باعث آسیب زدن به پرده بکارت می شود. بنابراین باید هنگام استمنا در زنان، تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را درنظر گرفته، سپس به انجام این عمل بپردازید.

روش های خودارضایی در مردان، به صورت های گوناگون می باشد، که هر شخص بر اساس علایق و نوع ارضا شدن بدن خود، به انجام آن خواهد پرداخت.

استمنا در مردان، با در دست گرفتن آلت تناسلی خود، بالا و پایین کردن و حرکت های سریع و آهسته، و همچنین فکر کردن به فانتزی ها و صحنه های تحریک کننده انجام خواهد شد.

ارضا شدن در مردان با خارج شدن آب از بدن، فرد به اوج لذت جنسی رسیده، و ارضا می شود.

زنان نیز با منقبض و سفت شدن عضلات جنسی، و در بعضی موارد همراه با خارج شدن آب از دستگاه تناسلی، ارضا شده و به ارگاسم می رسند.

خود ارضایی در مردان

خود ارضایی در مردان اغلب با دیدن پورنوگرافی و هرزه نگاری انجام می شود ،مردان از نظر دیداری بسیار تحریک پذیر هستند.

بیشتر اوقات مردان با دستان خود این عمل را انجام می دهند یا با استفاده از جسمی که واژن را شبیه سازی می کند.

البته امروزه ابزار های موجود است که فرد می تواند سکس را شبیه سازی کند مانند اسباب بازی ها جنسی و یا عروسک های جنسی.

که البته مشکلاتی را نیز به همراه است و باعث آسیب به سیستم ذهنی فرد و دچار زود انزالی و مشکلات جنسی در زندگی زناشویی شود.

خودارضایی در زنان

یکی از دلایل مهم خودارضایی در زنان این است که رابطه جنسی در این زوج صرفا برای برطرف کردن نیازهای جنسی مرد می‌باشد. بیشتر آقایان ظرف دو دقیقه رابطه واژینال دچار انزال می‌شوند، در صورتی‌ که زنان برای رسیدن به ارگاسم حداقل نیاز به ۱۵ الی۱۰ دقیقه تحریک جنسی با کیفیت مناسب خواهند داشت،
بنابراین اگر یک زوج اطلاع کافی از نحوه ارضا جنسی زنان نداشته باشند، زن ممکن است جهت برطرف کردن نیازهای جنسی خود، اقدام به خودارضایی کند.
از دلایل روی آوری خودارضایی در زنان متاهل می توان گفت که زن‌ها از طریق خودارضایی به‌ راحتی می‌توانند تا حد قابل درکی از شدت، عدم تطبیق، نا‌منظم بودن و‌ فشار دوران عادت‌ ماهانه‌ خود بکاهند. به صورت کلی، خودارضایی در زنان به دوگونه است:
  • خودارضایی نوع ابتدایی
  • خودارضایی نوع پیشرفته

روش خود ارضایی ابتدایی

در این روش، که عموما در دختران رایج‌ تر از زنان است، فرد از طریق تحریک خارجی پایانه های عصبی موجود در اندام جنسی خود، به حالت انزال رسیده و Sewomen از کیسه های Comflector خارج می‌گردد. تحریک این نقطه به یکی از انواع ارگاسم یعنی ارگاسم کلیتوریس منجر می شود. یکی از راه های خود ارضایی در زنان تحریک آلت تناسلی به واسطه تنظیم فشار آب شلنگ یا دوش بر روی اندام تناسلی و کلیتوریس است.

روش خودارضایی پیشرفته

این روش دقیقا نقطه‌ عکس روش قبل می‌باشد و در این روش، فرد از طریق تحریک داخلی، پایانه‌های عصبی ناحیه‌ تناسلی را به واکنش وادار به رسیدن به حالت ارگاسم می کند.  تقریبا می توان گفت که ۳۰ درصد از زنان مدعی هستند که تنها در اثر دخول آلت تناسلی مرد در واژن و تحریک شدن این نقطه، ارگاسم های شدیدی را تجربه می کنند.
ورود جسم خارجی به داخل واژن برای زنان یا استفاده از اجسام حلقه مانند برای تحریک آلت تناسلی در مردان یا استفاده از آلت های مصنوعی زنانه و مردانه از دیگر روش های رایج است.
زنان برای تحریک جنسی خود از ویبراتور هم استفاده می کنند. متخصصان علم پزشکی معتقدند که هر دو روش برای سلامت جسم و روان زن، مضر و زیانبار هستند و از هر دو روش باید اجتناب نمود، ولی در مجموع، خودارضایی ابتدایی زیانبارتر از خود ارضایی پیشرفته است.

راهکار هایی برای ترک خود ارضایی

برای ترک خود ارضایی، راهکار های فراوانی وجود دارد که می توان با بهره گیری از آن ها، این بیماری را ترک کرد.

  • داشتن برنامه متناسب و در نظر گرفتن اوقات فراغت مطلوب
  • حضور یافتن در جمع های خانوادگی و دوستانه، همچنین پرهیز از تنها ماندن
  • عدم تماشای فیلم های غیر اخلاقی و محرک
  • دستکاری نکردن اندام های جنسی خود
  • انجام فعالیت های ورزشی روزانه
  • نپوشیدن لباس های تنگ
  • اندیشیدن به عواقب جبران ناپذیر کار

تمام این روش ها می توانند در ترک خود ارضایی مفید باشند. قطعا ترک خود ارضایی آسان نبوده و مانند نوعی اعتیاد به مواد مخدر است که رهایی از آن مستلزم تلاش و پشتکار فردی می باشد.

در ترک این مشکل، نا امید نشوید و به توانایی خود ایمان داشته باشید. اگر در شرایطی قرار دارید که نمی توانید به صورت حضوری با مشاور و یا روانشناسان در مورد این مشکل گفت و گو کنید و از آنان راهنمایی بگیرید، بهترین گزینه تماس تلفنی با مراکز مشاوره می باشد. به منظور دریافت مشاوره خود ارضایی، می توانید با مشاورین مجموعه ارتباط گرفته و مشکل خود را در بستری امن حل نمایید.

۱- خودارضایی یا استمنا در مردان و زنان یعنی چه؟

خود ارضایی به معنای تحریک دستگاه تناسلی توسط خود شخص به صورت فردی بوده و درنهایت باعث رسیدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم) می شود.

۲- روش های استمنا در مردان و استمنا در زنان به چه صورت می باشد؟

خود ارضایی در مردان با مالش آلت تناسلی صورت گرفته و همچنین خودارضایی در زنان گاهی توسط ویبراتور و گاهی با وارد کردن اشیاء خارجی به داخل واژن انجام می شود.

[jensi_contact_info title=”روش های خودارضایی”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

درمان همجنس گرایی زنان

درمان همجنس گرایی زنان

[contact_info title= “درمان همجنس گرایی زنان”]  همجنس گرایی یعنی گرایش به داشتن رابطه جنسی با …

۶۳ نظر

  1. برای ترک خودارضایی در گوگل رفع فشار جنسی با تکنیک بادکنک را سرچ کنید خیلی موثر است.

  2. سلام راه دیگه ای برای ارتباط باشما هست غیرازاینجا؟؟

  3. سلام
    آیا خود ارضای بالای بالشت و یا دوشک ضرر دارد و آیا سبب عقیم شدن میشود؟

    • گروه الومشاوره

      باسلام
      سوال شما خیلی مختصر وکوتاه هست
      یعنی با وسیله ای همراه بالشت انجام میشود؟
      ولی درکل خودارضایی باعث عقیم شدن نمیشود
      ولی برای اینکه تبدیل به عادت ناپسند نشود
      به شما توصیه میکنم حتما از یک روانشناس در این زمینه کمک بگیرید

  4. سلام من دخترم . تقریبا ۶ سالم بود که یکی از آشنایانم بهم تموم چیز هارو گفت و بهم فیلم های پورن نشون داد. از همون موقع من شروع ب خودارضایی کردم البته اینطور که یادم میاد قبلش هم به خودم بدون آگاهی دست میزدم. الان ۱۶ سالمه و دقیقا نمیدونم چیکار برای ترک کردن این اعتیاد باید انجام بدم. چند سالی هم هست که به همجنس گرایش دارم و بایسکشوال هستم…نمیتونم این کارو ترک کنم و یه روز هم خودارضایی نکنم(با فشار آب انجام میدم) واقعا خیلی گیجم . چون با خودارضایی لذت زیادی میبرم . کمکم کنید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      مسلما روش های زیادی برای ترک خود ارضایی وجود دارد ولیکن شما بایستی به مرور و به تدریج نسبت به ترک آن اقدام نمایید و در این بین سعی کنید اوقات خود را با فعالیت های مورد علاقه پر کنید تا فشار روحی کمتری را متحمل شوید.

  5. سلام من ۱۴ سالمه من عکس و فیلم های سکسی و خودارضایی هستم بعضی وقت ها هم با فشار اب خودارضایی میکنم البته در ماه ۶ بار خودارضایی میکنم و خیلی عکس و فیلم های سکسی و خودارضایی میبینم میشه کمکم کنید در ضمن دختر هم هستم

    • ممنون خانم تمنا از این مشاوره ای عالی ک به من دادین
      خیلی کمکم کرد

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      مسلما شما به دلیل درگیر کردن خود با عکس ها و فیلم های سکسی است که نحریک شده و میل بیشتری به ارضا شدن دارید چنانچه مایل به کنترل خود ارضایی خود هستید بهتر است از این گونه فیلم و عکس ها دوری کنید.

  6. سلام من ۱۷ سالمه و هنگام نزدیکی با عشقم تحریک نمیشم و ارضا نمیشم
    چییکار باید بکنم؟؟جنسیت دختر

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      معمولا ارضا نشدن یک خانم دلایل مختلفی می تواند داشته باشد ولی ممکن است شما تحریکات لازم را در عشقبازی با پارتنر خود را دریافت نمی کنید که ارضا نمی شوید و بهتر است روش درست ارضا شدن خود را با روش های مختلف به پارتنر خود گوش زد نمایبد.

  7. سلام من ۱۳ سالمه من بعضی اوقات احساس عجیبی پیدا میکنم دوست دارم با یک دختر خوشگل عمل جنسی انجام دهم نمیتونم این فکر رو از سرم بیرون کنم خیلی دوست دارم این کار رو انجام بدم و تجربه کنم راه حل مشکل من چیست؟؟؟؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      مسلما به خاطر شرایط سنی و دوره بلوغ این حس نیاز جنسی شما تا حدودی طبیعی است ولیکن بهتر است کمتر به موارد تحریک کننده از قبیل فیلم و عکس پورن توجه کنید که کمتر مجبور به خود ارضایی شوید. زیرا چنانچه کنترل شده دست به این کار بزنید بعد از مدتی اعیات به خود ارضایی عورض خطرناکی را برایتان خواهد داشت.

  8. سلام من ۱۴سالمه چندوقت خودارضایی رامی گزارم کنار بعد چند وقت یحو یک چیز می آید توی ذهنم میروم این کار را میکنم بعذی وقتا دلم یک جوری میشود ومیروم این کار را میکنم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می بایست به صورت پله کانی نسبت به ترک خود ارضایی اقدام نمایید و آرام آرام به صورت کنترل شده آن را ترک نمایید.

  9. سلام
    من نمی تونم ترک کنم و از طرفی شدیدا احساس گناه می کنم
    نمی دونم بایذ چیکار کنم
    دخترم ۱۶ سالمه
    کمککک

    • گروه الو مشاوره

      باسلام
      شما برای ترک خود ارضایی ابتدا باید تصمیم فطعی گرفته و عزم راسخ داشته باشید بعد طبق راه حل هایی که ارائه نموده ایم آرام آزام نسبت به حل این مسئله اقدام نمایید.

  10. سلام ایا بیرون امدن پیشاب یا خود منی از طریق خود ارضایی یا رابطه ی جنسی برای تناسب اندام مشکل داره

  11. سلام من ۱۲ سالمه و عاشق خود ارضایی ام ولی زیاد انجام نمیدم وطولانی مدت هم نیست آیا مشکلی داره؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما در سن پایینی هستید و بهتر است که از الان خود ارضایی را کنترل شده و خیلی کم انجام دهید زیرا به شدت دچار عوارض جبران ناپدیریر همچون زود انزالی خواهید شد.

  12. سلام من ۱۴ سالمه و تا حالا ۴ بار رابطه جنسی با جنس مخالف داشتم میخواستم بگم من کمی مخالف این رابطه ها هستم اما اون ها اصرا زیادی میکنن من هم راضی میشم میشه بگین چیکار کنم لطفا؟

    • من خودارضایی کردم,و از این کار لذت هم میبردم,ولی متاسفانه اخرین باری ک کردم خون از واژنم اومد و از اونجایی ک من دختر هسم,باکره و بیس سالمه خیلی نگرانه این موضوع هسم,اگ واقعا پرده بکارتمو خودم زده باشم,اگ بخام ازدواج کنم ایا معلوم میشه ک من با کسی قبلا رابطه جنسی نداشتمو خودم این کارو کردم؟

      • گروه الو مشاوره

        با سلام
        چنانچه از واژن شما خون امده باشد امکان پارگی و آسیب به پرده بکارت وجود دارد و میبایست حتما هر په سریع تر به پزشک متخصص مراجعه نموده و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      متاسفانه شما خیلی زود رابطه جنسی را آغاز نموده اید و کنترل کردن این نیاز جنسی مسلما دشوار خواهد بود ترجیحا اگر کمتر و کنترل شده و در حد عرف باشد مشکلی نخواهد داشت.

  13. سلام منم یگ ماه ترک کردم ولی خیلی حالم بده هی میخوام بزنم هی میگم ولش کن هروز ب بهنویی میرم حموم که بزنم ولی باز پشیمون میشم خیلی دارم اذیت میشم چیکار کنم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      مسلما شما در دوره ای که در حال ترک معزل خود ارضایی هستید دچار وسوسه های زیادی خواهید شد و بهتر است که با ورزش، مطالعه و انجام کارهای مورد علاقه کمتر تنها مانده و راحت تر این دوره را سپری نمایید.

  14. من ١۴ سالمه وفیلم سکسی زیاد میبینم وخسته نمیشم و دلم میخاد با یکی رابطه جنسی برقرار کنم خیلی سعی میکنم ارضا بشم ولی خیلی زمان میبره باید چیکار کنم تا سریع ارضا بشم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      سن شما برای آغاز فعالیت جنسی کم است و بهتر است که از دیدن فیلم های تحریک کننده تا جای ممکن پرهیز شود زیرا ممکن است به یک عادت تبدیل شده و نهایتا نیز اعتیاد به خودارضایی.

  15. سلام خسته نباشید من پسری ۱۵ساله هستم مدتی است که به خودارضای وابسته شدم لطفا راهی به من نشان دهید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما میتوانید با انجام راهکار های پیشنهادی ما اعتیاد خود را به خود ارضایی از بین ببرید و آن را تحت کنترل خود داشته باشی. راهکار هایی همچون حضور بیشتر در جمع، پرهیز از تنها ماندن، وررش، دوری از عکس و فیلم های تحریک آمیز،…

  16. سلام
    من خودارضایی نمیتونم ترک کنم و وقتی تصمیم به ترک آن میکنم نهایتأ تا۳یا۴روز تحمل میکنم،لطفأ کمکم کنید
    پسرم۱۶سالمه

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای گرفتن نتیجه میبایست پله پله خود ارضایی را کم کرده و نهایتا تحت کنترل خود بگیرید و ترجیحا نوزادی که شما را وسوسه مینمابد دوری کنید.

  17. سلام….من فقط فکر های جنسی و نگاه به الت تناسلی رو دارم،،،ولی منی خارج نمیشود چرا؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      چنانچه در حد فکر است و اصلا به خدا ارگاسم و اوج لذت جنسی نمی‌رسید در حقیقت اصلا ارضا نشده آید ولیکن چنانچه به لذت جنسی می‌رسید ولی منی خوارج نمیشود حتما بایستی به پزشک مراجعه شود زیرا احتمال دارد به بیماری انزال خشک مبتلا باشید و باید تحت درمان قرار بگیرید.

  18. سلام من ۱۶ سالمه،وخودارضایی،یکی از مشکلات م،هست .من حدود ۳یا ۴ ماه هستش،که خود ارضایی میکنم،البته سعی کردم که کنترل کنم اما برای مدت طولانی نشد.
    اما تونستم،که تعدادش رو کاهش بدم.مثلا توی،یه،هفته ۴ بار این کار رو میکنم.تا اینکه خواستم به کلی ترک کنم و روز های اول خیلی خوب بود اما بعد از ۶ روز دوباره این کارو کردم.الان،احساس گناه میکنم لطفا راهنماییم کنید.جنسیت پسر

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      احساس گناه در کسانی که خودارضایی میکنند طبیعی است و اینکه شما بتوانید برای ترک مداومت به خرج داده و آن را کنترل کنید بهتر است پله پله و آرام با انجام راهکارهای پیشنهادی به نتیجه دلخواه برسید.

  19. سلام من به مدت حدود ۲ سال هست که به پسران علاقه زیادی پیدا کردم و همه مرا در این بابت مسخره میکنند من چکار باید بکنم

    • ولله العظیم یور گی

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      چنانچه شما در سن بلوغ باشید میتوانید این مسئله را به راحتی درمان نمایید ولیکن در صورت بالا بودن سن نیاز به مشاوره ،ریشه یابی و روانکاوی خواهد بود.

  20. با سلام …حرکت دادن تند دست برروی ناحیه ابتدایی واژن خود ارضایی میشه؟ارضاشدن چه نشانه هایی دارد؟من حس خارج شدن اب را ندارم ابا من ارضاشده ام یا خیر؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      معمولا در زمان ارضا شدن اینکه مایعی همچون آقایان از واژن زن خارج وجود ندارد و بسیار اندک خواهد بود و ارضا شدن یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی، سستی پاها و تخلیه روانی خواهد بود.

  21. منصور صدری

    من نمیتونم ترک کنم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد ترک خودارضایی می بایست اطلاعات جامع تری همچون سن، مدت زمان انجام این عمل و ویژگی های دیگری را در اختیار ما قرار دهید.

  22. ایا اگر در هفته دوبار یا در ماه یک بار خودر ارضایی کنیم ویا خود ارضایی کنیم اما کم ایا مضر است
    در صورت کنترل کردن تعداد دفعات خود ارضایی چی
    لطفا پاسخ بدین

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      چنانچه خود ارضایی را به صورت کنترل شده انجام دهید مسلما مضرات کمتری را هم تجربه خواهید کرد.

  23. سلام
    من دو ماه خوارضایی نکردم بعد دوماه هر ده روز یک بار، نصف شب خود به خود می اومد و من از خواب میپریدم
    میشه بگین چی کنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      این مسئله بیانگر نیاز طبیعی بدنات به ارضا و تخلیه انرژی جنسی نهفته شما می باشد و جای نگرانی ندارد.

  24. سلام ایا میتونم برای ارضای خودم از خودارضایی استفاده کنم من تا حالا انجام ندادم نمیدونم اما مسائل جنسی چند وقتیه بهم زیاد فشار میارن

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در صورتی که تا به خال خود ارضایی نکرده اید بهتر است اصلا اینکار را نکرده و ارضای نیاز های جنسی خود را با ازدواج و داشتن رابطه ای سالم و طبیعی بر طرف نمایید.

  25. آقا من ۱۴ سالمه و نمیتونم ترک کنم پسرم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای ترک خود ارضایی بهتر است اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار دهید تا راحت تر راهنمایی شوید. ولیکن مسلما با تمرین، کنرل و به مرور زمان این کار شدنی است.

  26. سلام من خود ارضایی را بعد از نه ماه ترک کردم و تا الان شش ماهه که پاکم
    ولی بعضی اوقات بعد از ادرار شاهد خروج مایعی شبیه منی میشم میخواستم بدونم این که ربطی به خود ارضایی نداره
    ۱۴سالمه لطفا کمکم کنید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای ارسال پاسخ لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار مشاور قرار دهید(جنسیت،رنگ و بو مایع،…)

      • من خود ارضایی رو گذاشتم کنار ولی مایعی سفید مشاهده کردم چرااا

        • گروه الو مشاوره

          با سلام
          گاهی اوقات بیرون آمدن مقداری مایع منی بدون به ارگاسم رسیدن طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

  27. سلام
    بدن من متاسفانه دارای شرایط تحریکی و شهوانی بسیار بالایی برخوردار است
    یعنی از لحاظ جنسی شما فکر کنید قدرت جنسی ۳مرد در یک بدن باشد من اینگونه هستم
    و در حال حاضر شرایط ازدواج رو ندارم
    وقتی خودارضایی نمیکنم ناخوداگاه در خیابان یا بازار یا تاکسی و اتوبوس یک جنس مخالف در نزدیکم حس میکنم بحالت نعوظ و راست شدن بالایی دست پیدا میکنم و یه سری ترشحات از آلتم خارج میشه
    حتی بعضی وقتا بیشتر شب ها فشار بالایی متحول میشم ک احساس چشم درد و شق درد شدید میگیرم
    تورو خدا کمکم کنید من چیکار کنم؟؟؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بهترین راه حل برای شما این است که به گونه ای نیاز جنسی خود را ارضا نمایید و مسلما ازدواج بهترین گزینه است اما برای کنترل خود در شرایطی که امکان داشتش رابطه جنسی را ندارید این است که تا حد امکان خود ارضایی نکرده و در آن لحظه حواس خود را پرت کرده و یا در صورت امکان دوش آب سرد بگیرید. از دیدن فیلم و عکس های تحریک کننده پرهیز کنید. و ذهن خود را تا جایی که امکان دارد از مسائل جنسی به دور نگه دارید. ورزش منظم نیز می تواند تاثیر گذر باشد.

  28. من نمی توانم این کار را رها کنم باید چه کار کنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      قبل از هر چیز شما باید واقعا تصمیم به ترک آن گرفته باشید. و بعد با در نظر گرفتن میزان دفعات انجام خود ارضایی و شرایط خودتان تمامی روش های ترک این کار را به کار گرفته و با شکیبایی و صبر نسبت به درمان و یا به حداقل رساندن آن اقدام کنید.

  29. من میخواخم خود ارضایی را رها کنم درمان این چیست؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در صورتی که شما خود ارضایی را ترک نکرده و یا حداقل آن را کنترل نکنید مسلما به مرور زمان به عوارض ناشی از ان مبتلا شده و ترک ان نیز برای شما سخت تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.