خانه / دکتری / هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

[contact_info title= “هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”] 

پس از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری و انتشار کارنامه اولیه، مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا می شود، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را اولویت بندی کنند. شرکت در این مرحله از ثبت نام و پذیرش ، مستلزم پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ می باشد که امکان انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل را فراهم می کند. در ادامه مطلب ضمن اعلام میزان هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد، راهنمای پرداخت آن را نیز ذکر کرده ایم.

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org قابل پرداخت است.

میزان هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

پرداخت هزینه انتخاب رشته همانند سایر مراحل آزمون دکتری به صورت اینترنتی بوده و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود. از این رو داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند. در سال گذشته داوطلبان با پرداخت ۵۳ هزار تومان می توانستند مجاز به ورود به سامانه انتخاب رشته شوند و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند اما در خصوص هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹ باید منتظر اخبار و اطلاعیه های جدید باشیم که از طریق کانال تلگرام دکتری الومشاوره اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهیم.

لازم به ذکر است انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش و به صورت رایگان انجام شده و داطلبان مجاز به انتخاب دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان بدون پرداخت هزینه می توانند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند.

راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹

لینک خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته یعنی در نیمه اول اردیبهشت ماه در سایت azmoon.org فعال می شود و داوطلبان مطابق راهنمای زیر می توانند هزینه را واریز نمایند :

  • وارد شدن به سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org
  • کلیک بر روی لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام
  • تکمیل مشخصات فردی (نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، کدملی و شماره تلفن همراه)
  • تایید اطلاعات وارد شده و ورود به صفحه پرداخت هزینه
  • درج اطلاعات کارت بانکی برای واریز هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد (شماره کارت ، رمز دوم اینترنتی ، رمز CVV2 و ..)
  • دریافت شناسه و رمز پرداخت از سایت (توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت این دو کد از سامانه ، پرداخت هزینه با موفقیت نمی باشد و باید مجددا از ابتدا مراحل فوق را طی نمایید)

پس از واریز هزینه داوطلب مجاز خواهد بود مراحل انتخاب رشته خود را آغاز نماید و بدین منظور بایستی به صفحه اول سامانه بازگردد و پس از کلیک بر روی لینک “انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۹۹” و درج شناسه و رمز پرداخت  همچنین درج شناسه انتخاب رشته دکتری آزاد ، وارد سامانه انتخاب رشته شود و نسبت به درج حداکثر ۸۰ کدرشته محل اقدام نماید. داوطلبان جهت اطلاع از رشته های ارائه شده می بایست دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را دانلود و بررسی نمایند.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آدرس سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ چیست ؟

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد می توانند از طریق سایت azmoon.org نسبت به واریز هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند.

  • نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ چگونه می باشد ؟

خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ به صورت اینترنتی و با کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم انجام می گیرد.

  • هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ چه مقدار است ؟

در حال حاضر میزان هزینه مشخص نمی باشد اما در سال گذشته مبلغ ۵۳ هزار تومان بوده است.

  • آیا برای واریز هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد باید به سایت سنجش مراجعه نمود ؟

خیر واریز هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  انجام می گیرد.

مطالب پینشهادی برای مطالعه

[phdtel]

[contact_info title= “هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.