خانه / دکتری / زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
زمان-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-1400

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

زمان-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-1400

[contact_info title= “زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

همانطور که مستحضر هستید ، طی چند سال اخیر آزمون دکترای سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است و مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت همزمان و یکپارچه انجام می گیرد ولی مسیر پذیرش دانشگاه های سراسری و آزاد از مرحله انتخاب رشته از یکدیگر جدا می شود . به همین دلیل برای داوطلبان سوالاتی در رابطه با تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، سایت انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد ، زمان انتشار و نحوه دسترسی به دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و … پیش می آید . از این رو تیم تحریریه الو مشاوره قصد دارد در این مطلب به طور اختصاصی به زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و برخی موارد مرتبط با انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بپردازد .

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که مستحضر هستید ، آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ ، روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، دهه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد . پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر خواهد شد و سپس نوبت به مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خواهد رسید . با این تفاسیر پیش بینی می شود انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ انجام گیرد . البته فعلا تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به طور دقیق مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام دکترای مرکز الو مشاوره انجام خواهد شد . لینک عضویت در کانال تلگرام دکتری در انتهای همین مطلب قرار داده شده است .

نحوه انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد

چنانچه شما نیز داوطلب انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هستید ، توصیه می شود قبل از اقدام به انجام انتخاب رشته حتما دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را دانلود و مطالعه فرمایید . پس از مطالعه دفترچه و کسب اطلاعات لازم به سایت انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید . سپس شناسه ، رمز ثبت نام و کد دسترسی به انتخاب رشته را که در انتهای کارنامه شما درج شده است ، وارد نمایید . پس از ورود به صفحه جدید مشخصات فردی ، کد و رشته امتحانی خود را مشاهده خواهید کرد که شما می بایست در این مرحله اقدام به درج حداکثر ۸۰ کد رشته محل متناسب با رشته امتحانی خود نمایید و پس از اتمام فرایند انتخاب رشته ، رسید انتخاب رشته و شماره پیگیری خود را دریافت خواهید کرد .

🔔 در صورت عدم دریافت کد پیگیری ، انتخاب های شما در سیستم ثبت نشده و باید مجددا به ثبت آن ها بپردازید با استفاده از این کد پیگیری می توانید در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد کارنامه خود را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان دکترای دانشگاه آزاد :

❓ آیا داوطلبان دکترای دانشگاه آزاد برای تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید هزینه ای پرداخت کنند ؟

بله ، داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته می بایست هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را پرداخت و سپس اقدام به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود نمایند .

❓ آیا امکان انتخاب کدرشته محل های دکتری دانشگاه آزاد در رشته ای غیر از رشته امتحانی داوطلب وجود دارد ؟

خیر داوطلبان تنها می توانند کدرشته محل های رشته امتحانی خود را در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد نمایند.

❓ داوطلبان دکترای دانشگاه آزاد ، در زمان انتخاب رشته مجاز به انتخاب چند کدرشته محل  هستند ؟

هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر ۸۰ کد رشته محل می باشد .

❓ آیا انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشته دکترای سراسری است ؟

هر ساله معمولا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد پس از اتمام فرایند انتخاب رشته دکتری سراسری آغاز می گردد ولی این امر قطعی نیست و ممکن است برای انتخاب رشته سال ۱۴۰۰ تصمیمات دیگری گرفته شود  از این رو پیشنهاد می شود با عضویت در کانال تلگرام دکتری پیگیر آخرین اخبار مربوطه باشید .

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد :

 شهریه دکتری دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد
مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد
اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

[phdtel]

[contact_info title= “زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

اعلام-نتایج-آزمون-دکتری-1400

اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰”] مطمئنا داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، پس از …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.