خانه / دکتری / هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

[contact_info title= “هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”] 

نتایج اولیه آزمون دکتری برای انتخاب رشته دکتری آزاد  به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. برای شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج می شود و داوطلبان براساس این کد دسترسی و کد ملی می توانند نسبت به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایند. برای انتخاب رشته دکتری آزاد اطلاع از شرایط ، سهمیه ها ، ظرفیت پذیرش ، هزینه ها و … اهمیت زیادی دارد. می توانید برای انجام انتخاب رشته خود با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ به منظور شرکت در این مرحله و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ می باشند که به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است.

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org قابل پرداخت است.

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

براساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد متقاضیان انتخاب رشته این دانشگاه باید کارت اعتباری را به مبلغ تعیین شده خریداری نموده و هزینه انتخاب رشته را واریز نمایند. با توجه به اینکه پـس از خریداری کارت اعتبـاری ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد بنابراین بـه داوطلبـان توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

برخلاف داوطلبانی که انتخاب رشته دکتری سراسری را به منظور شرکت در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور و پردیس خودگردان انجام می دهند ، داوطلبان متقاضی انتخاب رشته دکتری در دانشگاه آزاد باید هزینه تعیین شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی را پرداخت نمایند.
سال گذشته ، هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۵۳۰۰۰۰ ریال ( معادل ۵۳ هزار تومان ) بوده است که داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می توانستند برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند. احتمالا هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ نسبت به سال قبل کمی افزایش پیدا خواهد کرد. لینک خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته در سایت azmoon.org یعنی نیمه اول اردیبهشت ماه فعال خواهد شد که به محض اعلام زماندقیق آن توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به اطلاع داوطلبان می رسد و ما نیز در کانال تلگرام دکتری تخصصی الومشاوره ، اطلاع رسانی های لازم در این خصوص را انجام می دهیم.

راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

  • وارد شدن به سیستم اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org و انتخاب گزینه ”سامانه های ثبت نام و انتخاب رشته”
  • به محض ورود به این صفحه بر روی عبارت “خرید کارت اعتباری ثبت نام” کلیک کنید.
  • در این صفحه بر روی گزینه  “خرید کارت”  که در مقابل عبارت “انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۹”  قرار دارد ، کلیک نمایید.
  • با ورود به صفحه جدید بعد از طی کردن دو مرحله ، به صفحه مربوط به خرید کارت اعتباری هدایت می شوید که باید اطلاعات فردی خود را وارد نموده و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.
  • اکنون اگر اطلاعات خود را درست وارد کرده اید بر روی گزینه  “تایید و پرداخت” کلیک نمایید ، در غیر این صورت می بایست با کلیک بر روی گزینه “مرحله قبل” به صفحه قبلی برگشته و اطلاعات خود را تصحیح نمایید.
  • با ورود به صفحه پرداخت ، شما باید هزینه انتخاب رشته  را توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید. اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.
  • با کلیک بر روی گزینه “پرداخت” ، در صورتی که پرداخت شما با موفقیت انجام شده باشد ، شناسه و رمز پرداخت نمایان خواهد شد که با دریافت آن ها قادر خواهید بود به ثبت کد رشته های مورد علاقه خود در سایت مربوطه بپردازید.

پس از واریز هزینه باید شناسه پرداخت و رمز ارائه شده توسط سایت را یادداشت نمایید تا برای انتخاب رشته از آن ها استفاده کنید. حال باید به صفحه اصلی بازگردید و پس از کلیک بر روی لینک «انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد»  در کادری که برایتان ظاهر می شود ، کد دسترسی به انتخاب رشته ، شناسه پرداخت و کد ملی خود را وارد نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات فوق می توانید فرم انتخاب رشته را دریافت و آن را با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود و همچنین کد رشته محل های مورد علاقه خود تکمیل نمایید.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رایگان است ؟

خیر داوطلبان به منظور تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری آزاد باید هزینه پرداخت کنند.

  • آدرس سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ چیست ؟

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد می توانند از طریق سایت azmoon.org نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند .

  • چگونه می توان هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد را پرداخت کرد ؟

امکان خرید کارت اعتباری ثبت نام انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ به صورت اینترنتی و تنها با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم وجود دارد.

  •  آیا امکان انتخاب کدرشته محل های دکتری دانشگاه آزاد در رشته ای غیر از رشته امتحانی داوطلب وجود دارد ؟

خیر داوطلبان تنها می توانند کدرشته محل های رشته امتحانی خود را در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد نمایند.

  • آیا ترتیب اولویت‌ های انتخاب رشته در شانس دعوت به مصاحبه اثر گذار است ؟

خیر . امکان دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تنها بر مبنای تراز فرد ( نمره کل ) و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام‌ شده برای هر کدرشته بررسی می‌ گردد و ترتیب انتخاب‌ ها تاثیری در این موضوع ندارد .

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

شرایط بورس خارج از کشور در آزمون دکتری
شهریه دکتری دانشگاه آزاد 
مصاحبه دکتری سراسری
زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 
هزینه مصاحبه دکتری
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری
چگونگی پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۹
دکتری بدون کنکور سراسری
دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 

[phdtel]

[contact_info title= “هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.