خانه / انتخاب رشته / انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-99

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-99

[contact_info title= “انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”]

آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به طور مشترک برگزار می گردد. پس از برگزاری آزمون دکتری، نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹ نیز به صورت همزمان، در قالب یک کارنامه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. آخرین مرحله مشترک پذیرش دانشجو توسط دانشگاه های سراسری و آزاد مرحله اعلام نتایج آزمون دکتری است. یعنی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹، مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجزا و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد. در این مطلب به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ خواهیم پرداخت.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد در بازه زمانی مقرر از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام خواهد شد.

راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

دانشگاه آزاد قبل از آغاز زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹ دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد منتشر خواهد کرد که مطالعه آن به دلیل اطلاع از تمامی شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد الزامی است. طبق اطلاعات مندرج در این دفترچه، داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد، چنانچه مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند حداکثر ۸۰ کد رشته محل را با توجه به رشته امتحانی خود در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد نمایند. از آن جا که محدودیتی در دعوت شدن به مصاحبه برای داوطلبان دانشگاه آزاد وجود ندارد، بنابراین پیشنهاد می شود، داوطلبان کد رشته محل ها را بر اساس علاقه در فرم انتخاب رشته وارد نمایند. یعنی چینش کد رشته محل ها به گونه ای باشد که علاقه داوطلب به انتخاب اول بیشتر از علاقه وی به انتخاب دوم و علاقه داوطلب به پذیرش در انتخاب بیستم بیشتر از علاقه  وی به پذیرش در رشته محل بیست و یکم باشد.

سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

چنانچه شما هم داوطلب دکتری دانشگاه آزاد هستید، به منظور انتخاب رشته می بایست در زمان مقرر که در ادامه ذکر خواهیم کرد، به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید. پس از مراجعه به سایت مذکور با صفحه ای همچون تصویر زیر مواجه خواهید شد که می بایست چند لحظه صبر کنید تا به صفحه بعدی منتقل شوید.

سپس بر روی گزینه مربوط به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۹۹ کلیک کنید.

سپس در محل مشخص شده همچون تصویر زیر، شناسه، رمز ثبت نام و شناسه انتخاب رشته را که در انتهای کارنامه اولیه درج گردیده است، وارد نمایید.

پس از ورود به صفحه جدید، مشخصات فردی، کد و رشته امتحانی خود را مشاهده خواهید کرد و امکان انتخاب ۸۰ کد رشته محل برای شما امکان پذیر خواهد شد. پس از ثبت کد رشته محل های موردنظر، یک کد چند رقمی تحت عنوان شماره پیگیری برای شما صادر خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر در انتهای فرایند انتخاب رشته، کد پیگیری برای شما صادر نگردد، به منزله ثبت ناموفق کد رشته محل ها بوده و بایستی مجددا اقدام به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود نمایید.

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

همانطور که مستحضر هستید، زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ می باشد. حدودا ۴ الی ۶ هفته نیز اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹ به طول خواهد انجامید. در نتیجه زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ خواهد بود. البته فعلا تاریخ دقیقی برای آغاز فرایند انتخاب رشته مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. علاوه بر این مطلب، با عضویت در کانال تلگرام دکتری نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار مربوط به آزمون دکتری ۹۹ باشید.

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، تمامی قوانین و شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار داده می شود. طبق توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، تمامی داوطلبان می بایست ابتدا دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ را دانلود و به طور کامل مطالعه و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند.

جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ کلیک کنید.

(به محض انتشار دفترچه، لینک بالا فعال خواهد شد.)

مراحل بعد از انتخاب رشته

انتخاب رشته دانشگاه آزاد اوایل اردیبهشت ماه انجام می شود، بنابراین زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اوایل و یا اواسط خرداد ماه خواهد بود. در واقع در زمان مذکور، اسامی افرادی که دعوت به مصاحبه شده اند، اعلام خواهد شد. نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز اواخر شهریور ۹۹ منتشر خواهد شد. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد :

پرسش : کد شناسه و رمز عبور را از کجا تهیه کنیم؟
پاسخ : در مرحله آخر خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد، شناسه و رمز عبور برای شما صادر می شود.
پرسش : انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشته دکتری سراسری انجام می شود؟
پاسخ : خیر. جهت مساعدت با داوطلبان به منظور داشتن فرصت کافی جهت انجام مشورت های لازم و تصمیم گیری، انتخاب رشته دانشگاه آزاد، پس از اتمام زمان اتتخاب رشته دانشگاه های سراسری آغاز خواهد شد.
پرسش : آیا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رایگان است ؟
پاسخ : خیر، داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته می بایست هزینه شرکت در انتخاب رشته را با خرید کارت اعتباری انتخاب رشته پرداخت نمایند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد
اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 
زمان اعلام نتایج دکتری آزاد
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد
– ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

[phdtel]

[contact_info title= “انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

متقاضیان شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی به خوبی از رقابت سنگین این سنجش باخبر …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.