خانه / کارشناسی ارشد / زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد
زمان-اعلام-نتایج-اولیه-کنکور-کارشناسی-ارشد

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

زمان-اعلام-نتایج-اولیه-کنکور-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد”]

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد به یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد تبدیل می شود. امسال نیز داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد به دلیل شیوع ویروس کرونا و در نتیجه به تعویق افتادن آزمون کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ با استرس زیادی روبه رو شدند، به همین دلیل قصد داریم جهت آسایش خاطر داوطلبان قبل از موعد اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ و همچنین نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد بپردازیم. بنابراین چنانچه شما نیز داوطلب کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هستید، مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می گردد.

[point1 title= “نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با هم و در قالب یک کارنامه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.”]

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

همانطور که مستحضر هستید، طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ قرار بود کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار و نتایج اولیه آن دهه دوم خرداد ماه منتشر شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ به روزهای پنجشنبه مورخ ۲۲ خرداد و جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ موکول گردید. بنابراین تاریخ اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نیز تغییر خواهد کرد. از آن جا که هر ساله حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، نتایج اولیه آن منتشر می شود، بنابراین با توجه به تاریخ جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به توضیح است که شما علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز در جریان آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از جمله تاریخ دقیق انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد، زمان و نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ و … قرار خواهید گرفت.

“نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۳ منتشر شد.”

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد

تمامی مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تا انتشار نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی به sanjesh.org انجام خواهد شد. بنابراین جهت مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ نیز می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت مذکور مراجعه نمایید. پس از مراجعه به سایت سنجش، از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید بر روی عبارت “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹” کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید. دو روش جهت مشاهده نتایج آزمون خود پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شما برای مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد خود به کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده یا شماره پرونده، سال تولد و کد ملی خود نیاز دارید.

“چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دچار مشکل شدید، با مرکز مشاوره الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز راهنمایی های لازم را انجام داده و یا در صورت تمایل، کارنامه آزمون شما را از طریق تلگرام برایتان ارسال نمایند.”

مطالب مفید جهت مطالعه داوطلبان آزمون کارشناس ارشد ۹۹ :

لیست رشته های کارشناسی ارشد
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
منابع کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد
نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.