خانه / کارشناسی ارشد / مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99

[contact_info title= “مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”] 

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آمموزش کشور انجام می شود و این سازمان هر ساله زمان مشخص برای انتخاب رشته در نظر می گیرد و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شده باشند ، می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org انتخاب رشته خود را انجام دهند. با وجود اینکه حدود یک هفته به متقاضیان فرصت داده می شود که برای انتخاب کد رشته محل های خود اقدام کنند ، اما بعد از اتمام مهلت مقرر بعضی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان یا دلایل دیگر موفق به انتخاب رشته نمی شوند به همین دلیل سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از داوطلبان زمان را تمدید می کنند.
در ادامه مطلب به جزئیاتی بیشتری از مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پرداخته شده است و چنانچه پس از مطالعه نیازمند راهنمایی بیشتری بودید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “در مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ، امکان ویرایش فرم انتخاب رشته نیز برای داوطلبان فراهم می باشد”]

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

کلیه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های شده اند ، می توانند در دهه دوم شهریور ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه و انتخاب رشته نمایند اما در خصوص آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده اند باید به اطلاعشان برسانیم سازمان سنجش معمولا هر ساله زمان انتخاب رشته را تمدید می کند به طوری ک در سال گذشته در ۵ نوبت زمان انتخاب رشته تمدید شد.
در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ توسط سازمان سنجش منتشر نشده است ولی شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام الومشاوره از آخرین اخبار مطلع شوید.

“انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ از روز شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۵ آغاز و تا ساعت ۰۰ : ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ ادامه خواهد یافت.”

زمان انتخاب رشته تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۹ تمدید شد.

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

در سال گذشته ۵ اصلاحیه برای دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری ، توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و به همین دلیل زمان انتخاب رشته نیز چندین بار تمدید شد. بنابراین توجه داشته باشید که در صورت انتشار دفترچه اصلاحیه ، حتما آن را دانلود و مطالعه کنید تا اگر رشته ای حذف یا اضافه شده بود و یا در صورت افزایش یا کاهش ظرفیت پذیرش رشته محلی خاص ، از آن مطلع شوید.

دانلود اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹

ویرایش فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر است و داوطلبان امکان تغییر یا جابجایی کد رشته های ثبت شده خود را خواهند داشت. لازم به ذکر است که چنانچه مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تمدید شود امکان ویرایش مجدد نیز برای داوطلبان وجود خواهد داشت. در سال گذشته به دلیل انتشار اصلاحات جدید در برخی از کد رشته محل ها ، مهلت انتخاب رشته و ویرایش آن چندین بار تمدید شد که نحوه  ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد به صورت زیر می باشد :

  1. وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  2. وارد شدن به صفحه کارشناسی ارشد با کلیک بر روی لینک “کارشناسی ارشد” از منوی سمت راست سامانه
  3. کلیک بر روی عبارت “سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی ۹۹”
  4. درج اطلاعات خواسته شده (شماره پیگیری ، شماره پرونده و …)

همانطور که مشاهده می کنید برای ویرایش انتخاب رشته نیازی به واریز هزینه نمی باشد و تنها با داشتن اطلاعات ثبت نامی می توان فرم انتخاب رشته را ویرایش نمود.

مطالب پشنهادی برای مطالعه

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری
اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سراسری

[arshad]

[contact_info title= “مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.