خانه / کارشناسی ارشد / تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد
تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-کارشناسی-ارشد

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد”]

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول سنجش داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد می باشد، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه مورخ ۹۸/۹/۱۶ لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۸/۹/۲۵ خواهد بود. هر ساله با وجود اطلاع رسانی های به موقع در رابطه با زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، شاهد تماس تعداد زیادی از داوطلبان جا مانده از ثبت نام هستیم که خواستار تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هستند. از این رو لازم دانستیم جهت اطلاع رسانی خدمت داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ این مطلب را به تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اختصاص دهیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان کنکور ارشد ۹۹ مخصوصا داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ توصیه می گردد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در بازه های زمانی مقرر از بخش “کارشناسی ارشد” سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قابل انجام خواهد بود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، زمان اولیه در نظر گرفته شده جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ از روز شنبه مورخ ۹۸/۹/۱۶ آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۹/۲۵ خواهد بود. چنانچه با وجود اطلاع رسانی های صورت گرفته از طریق سایت و کانال تلگرام مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره باز هم از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ جا مانده اید، نگران نباشید. چرا که هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، اقدام به تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کرده و یا در صورت عدم تمدید، مدتی بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، زمانی را تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد درنظر می گیرد که شما می توانید در آن زمان با مراجعه به سایت سنجش، اقدام به ثبت نام نمایید. به محض مشخص شدن بازه زمانی جهت تمدید زمان ثبت نام، تاریخ دقیق را از طریق همین صفحه و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز الومشاوره به اطلاع شما داوطلبان گرامی خواهیم رساند.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا تلگرام می توانید از طریق تماس با کارشناسان مرکز الومشاوره نیز پیگیر آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ باشید.

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

ابتدا بایستی دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را دانلود و با دقت مطالعه نمایید تا به طور کامل در جریان فرآیند مربوط به ثبت نام، برگزاری، اتتخاب رشته و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ قرار بگیرید. در گام بعدی به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت راست “کارشناسی ارشد“ را انتخاب نمایید. سپس بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹“ کلیک کنید. در مرحله بعد بایستی کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را خریداری کرده و سریال مربوط به آن را در فرم ثبت نام وارد کنید. سپس مجددا وارد سایت سازمان سنجش شوید و از منوی کارشناسی ارشد، گزینه ثبت نام کارشناسی ارشد را انتخاب کنید. در نهایت باید تمام مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به مقاطع تحصیلی گذشته را به ثبت برسانید و گزینه تایید نهایی را انتخاب کنید.

“به محض شروع ثبت نام، راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در مطلب نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ قابل مشاهده خواهد بود.”

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ :

نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد
رفع محرومیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
لیست رشته های کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.