خانه / کارشناسی ارشد / زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
زمان-اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-99

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

زمان-اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-99

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”]

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، داوطلبان بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج کنکور کارشناسی ارشد هستند. از این رو طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره، پیگیر زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به تاریخ اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و همچنین نحوه مشاهده نتایج و اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ بپردازیم.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، قرار بود آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اواخر فروردین ماه برگزار و نتایج این آزمون دهه دوم خرداد ماه منتشر گردد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به تعویق افتاد. طبق آخرین اطلاعیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در روزهای پنجشنبه مورخ ۹۹/۳/۲۲ و جمعه مورخ ۹۹/۳/۲۳ برگزار و نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اواخر تیر ماه منتشر خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیق انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ مشخص نیست. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار نتایج، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد انجام خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد، عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز الو مشاوره شوید.

“نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۳ منتشر شد.”

نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد

نتایج آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد. بنابراین جهت اطلاع از نتایج و مشاهده کارنامه خود می بایست در تاریخ مقرر به سایت مدکور مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید. سپس از منوی سمت راست صفحه بر روی عبارت “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹” کلیک نمایید. پس از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید. دو روش جهت مشاهده نتایج آزمون خود پیش روی شما قرار خواهد گرفت. در روش اول به شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و در روش دوم به شماره پرونده و کد ملی نیاز دارید. با توجه به اطلاعاتی که در دسترس دارید، یکی از روش ها را انتخاب، اطلاعات خواسته شده را وارد و بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.

“چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دچار مشکل شدید، با مرکز مشاوره الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز راهنمایی های لازم را انجام داده و یا در صورت تمایل، کارنامه آزمون شما را از طریق تلگرام برایتان ارسال نمایند.”

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

ممکن است پس از انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد این سوال برای برخی از داوطلبان بوجود آید که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد وجود دارد؟ لازم است این نوید را بدهیم که بله این امکان وجود دارد که داوطلبان درخواست رسیدگی مجدد خود را درسایت سازمان سنجش که به قرار زیر است مطرح نمایند و نتیجه اعتراض خود را پس از مدت زمان کوتاهی در سایت مشاهده کنند.امکان اعتراض هم به نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد و هم به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود دارد.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش به صورت زیر می باشد:

  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • با ورود به سایت از منوی سمت چپ گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید( لازم به ذکر است که برای ارسال درخواست باید در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشید که با انتخاب گزینه “عضویت در سایت” ، فرمی که حاوی اطلاعات شخص داوطلب می باشد را تکمیل نمایید و پس از ثبت آن ، سیستم یک رمز عبور با عنوان “کلمه عبور ” ارسال می کند که توسط آن می توانید وارد سامانه ارسال خواست شوید.
  • پس از عضویت در سایت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور حال می بایست مجددا وارد سایت شده و گزینه ارسال درخواست و سپس ورود به سیستم را کلیک نمایید.
  • پس از کلیک بر روی گزینه ورود ، به صفحه جدید هدایت خواهید شد که باید گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.
  • در زمان انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد گزینه “اعتراض به نتیجه قبولی” فعال می باشد که داوطلبان با کلیک بر روی آن و تایید اطلاعات اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

مطالب مفید جهت مطالعه داوطلبان آزمون کارشناس ارشد ۹۹ :

لیست رشته های کارشناسی ارشد
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
منابع کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد
نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.