خانه / کارشناسی ارشد / اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-99

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-99

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”]

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد روزها را با انتظار نتایج کنکور کارشناسی ارشد سپری می کنند. چرا که با مشخص شدن نتایج آزمون کارشناسی ارشد تا حد زیادی ابهامات انتخاب رشته و نتایج انتخاب رشته برای آن ها حل خواهد شد. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب پاسخگوی پرتکرارترین سوالات داوطلبان در خصوص اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ همچون زمان و نحوه انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ و … باشیم. بنابراین مطالعه این مطلب را به تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ پیشنهاد می کنیم. چنانچه پس از مطالعه این مطلب باز هم سوال یا ابهامی باقی ماند می توانید از طریق تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره، به پاسخ پرسش ها و ابهامات خود دست یابید.

[point1 title= “نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با هم و در قالب یک کارنامه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

تمامی مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تا انتشار نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی به sanjesh.org انجام خواهد شد. بنابراین جهت مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ نیز می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت مذکور مراجعه نمایید. پس از مراجعه به سایت سنجش، از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید بر روی عبارت “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹” کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید. دو روش جهت مشاهده نتایج آزمون خود پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شما برای مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد خود به کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده یا شماره پرونده، سال تولد و کد ملی خود نیاز دارید.

“چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دچار مشکل شدید، با مرکز مشاوره الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز راهنمایی های لازم را انجام داده و یا در صورت تمایل، کارنامه آزمون شما را از طریق تلگرام برایتان ارسال نمایند.”

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

همانطور که مستحضر هستید، متاسفانه شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه ریزی های قبلی سازمان سنجش را که از طریقدفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به اطلاع داوطلبان رسانده بود را دستخوش تعییراتی کرد. بنابراین زمان انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ برخلاف مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، اواخر تیر ماه اعلام خواهد شد. البته در حال حاضر تاریخ اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به طور دقیق مشخص نشده است ولی به محض مشخص شدن زمان دقیق انتشار نتایح آزمون ارشد ۹۹، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا در صورت عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز الو مشاوره نیز در جریان آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ قرار خواهید گرفت.

“نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۳ منتشر شد.”

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

ممکن است پس از انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد این سوال برای برخی از داوطلبان بوجود آید که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد وجود دارد؟ لازم است این نوید را بدهیم که بله این امکان وجود دارد که داوطلبان درخواست رسیدگی مجدد خود را درسایت سازمان سنجش که به قرار زیر است مطرح نمایند و نتیجه اعتراض خود را پس از مدت زمان کوتاهی در سایت مشاهده کنند.امکان اعتراض هم به نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد و هم به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود دارد.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش به صورت زیر می باشد:

  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • با ورود به سایت از منوی سمت چپ گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید( لازم به ذکر است که برای ارسال درخواست باید در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشید که با انتخاب گزینه “عضویت در سایت” ، فرمی که حاوی اطلاعات شخص داوطلب می باشد را تکمیل نمایید و پس از ثبت آن ، سیستم یک رمز عبور با عنوان “کلمه عبور ” ارسال می کند که توسط آن می توانید وارد سامانه ارسال خواست شوید.
  • پس از عضویت در سایت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور حال می بایست مجددا وارد سایت شده و گزینه ارسال درخواست و سپس ورود به سیستم را کلیک نمایید.
  • پس از کلیک بر روی گزینه ورود ، به صفحه جدید هدایت خواهید شد که باید گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.
  • در زمان انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد گزینه “اعتراض به نتیجه قبولی” فعال می باشد که داوطلبان با کلیک بر روی آن و تایید اطلاعات اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

سوالات متداول داوطلبان در رابطه با نتایج آزمون کارشناسی ارشد :

پرسش : آیا نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد همزمان منتشر می شود؟
پاسخ : بله نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با هم و در قالب یک کارنامه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.
پرسش : آیا همه داوطلبانی که برای آن ها کارنامه صادر شده است، مجاز به انتخاب رشته خواهند بود؟
پاسخ : خیر. تنها داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته خواهند بود که وضعیت “مجاز” در کارنامه آن ها درج شده است.
پرسش : چنانچه به اطلاعاتی همچون کد پیگیری ثبت نام و یا شماره پرونده خود دسترسی نداشته باشیم، تکلیف چیست؟
پاسخ : در این صورت با ارسال درخواست از طریق سایت سنجش نسبت می توانید اقدام به بازیابی اطلاعات مذکور نمایید.

مطالب مفید جهت مطالعه داوطلبان آزمون کارشناس ارشد ۹۹ :

لیست رشته های کارشناسی ارشد
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
منابع کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد
نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.