خانه / انتخاب رشته / اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دکتری

[contact_info title= “اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری”] 

پس از انتخاب رشته دکتری از سوی داوطلبان در اردیبهشت ماه هر سال، نتایج انتخاب رشته دکتری که نشان دهنده قبولی داوطلب در یک یا چند رشته – محل انتخابی است در قالب کارنامه انتخاب رشته داوطلبان منتشر خواهد شد و داوطلبان پذیرفته شده می بایست برای بررسی سوابق علمی و پژوهشی خود در زمان مقرر، در مکان مصاحبه حضور داشته باشند. از آن جا که یکی از سوالات متداول داوطلبان طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره در رابطه با زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹ و نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری سراسری است، در ادامه این مطلب پاسخگوی سوالات داوطلبان خواهیم بود.

نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۹ در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹

زمان انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹ نیمه اول اردیبهشت ماه می باشد و داوطلبان می بایست پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹ و آگاهی از شرایط و ضوابط آن نسبت به تکمیل ۵۰ کد رشته – محل در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. معمولا یک ماه پس از اتمام بازه زمانی انتخاب رشته، نتایج به صورت کارنامه ای بر روی سایت قرار داده می شود و طبق این کارنامه مشخص می شود که داوطلب برای حضور در مصاحبه کدام یک از رشته های انتخابی خود مجاز شده است. نتایج انتخاب رشته دکتری سال ۹۹ در هفته اول خرداد ماه اعلام می شود. بنابراین پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹ دهه اول شهریور ماه سال ۱۳۹۹ باشد. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

ضمنا علاوه بر پیگیری اخبار آزمون دکتری ۹۹ از طریق سایت الومشاوره، با عضویت در کانال تلگرام دکترای الومشاوره نیز در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار خواهید گرفت.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹

  ورود به سایت سنجش به آدرس الکترونیکی sanjesh.org و سپس انتخاب گزینه” دکتری تخصصی “

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

بعد از انتخاب گزینه ” دکتری تخصصی ” کلیک برر روی گزینه ” کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری “

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

در نهایت صفحه ای نمایش داده می شود که با دو روش می توانید نتیجه نهایی خود را مشاهده نمایید.

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

  1.  روش اول : نام و نام خانوادگی + شماره داوطلبی  + شماره شناسنامه + سال تولد
  2.  روش دوم : شماره پرونده + شماره شناسنامه

مصاحبه دکتری ۹۹

پس از آنکه نتایج انتخاب رشته دکتری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر گردید داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی در فرم انتخاب رشته دعوت به مصاحبه نشده اند از انجام مصاحبه باز خواهند ماند و این معنای مردودی داوطلبان می باشد اما داوطلبانی که در یک یا چند رشته – محل پذیرفته شده اند می بایست برای ادامه روند پذیرش در دانشگاه به صوت چند برابر ظرفیت به دانشگاه محل مصاحبه مراجعه نمایند.  دانشگاهها و مؤسسات مجری دوره های دکتری چگونگی تشکیل پرونده متقاضیان، زمان و مکان برگزاری آزمـون، نحـوه مصـاحبه علمـی یـا برگزاری آزمون تخصصی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی خود و این سازمان به داوطلبان اعلام خواهند نمود. در صورت نیاز و همچنین تشخیص مؤسسه مبنی بر برگزاری آزمون تخصصی، مواد آزمون و ضرایب امتحانی از طریق پایگـاه اطـلاع رسـانی دانشگاه یا مؤسسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در مؤسسه برای هر داوطلب صرفا یـک بـار انجـام مـیشـود و عـدم مراجعـه داوطلبان در مرحله دوم آزمون، به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم مصاحبه و بررسی سـوابق علمـی و پژوهشـی) برای آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله شرکت ننموده اند، امکان پذیر نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون دکتری ۹۹ :

 زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
مشاوره انتخاب رشته دکتری
تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری
ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری
سایت انتخاب رشته دکتری سراسری
نحوه انتخاب رشته دکتری
– کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری
مصاحبه دکتری سراسری
زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری
هزینه مصاحبه دکتری

[banner]

[contact_info title= “اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور انسانی

متقاضیان تحصیل در رشته های علوم انسانی، می توانند تنها با استفاده از سوابق و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.