خانه / انتخاب رشته / ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری
ویرایش-انتخاب-رشته-دکتری-سراسری

ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

ویرایش-انتخاب-رشته-دکتری-سراسری

[contact_info title= “ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری”]

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹ در قالب کارنامه اولیه دکتری، داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری ۹۹ متوجه می شوند که آیا مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان شده اند یا خیر. سپس داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹ شده اند، می توانند در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری به سایت مربوطه مراجعه و اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری سراسری نمایند. از آن جا که هر ساله تعدادی از داوطلبان طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره سوالاتی را در رابطه با امکان یا عدم امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری مطرح می کنند، قصد داریم در این مطلب به توضیح این موضوع بپردازیم.

جهت ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹ به سایت انتخاب رشته دکتری سراسری به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

آیا امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری وجود دارد؟

در پاسخ به این پرسش بایستی بگوییم بله! به دلیل اهمیت انتخاب رشته دکتری در نتیجه نهایی آزمون دکتری، سازمان سنجش آموزش کشور، این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد که اگر بنا به دلایلی همچون جا به جایی در وارد کردن انتخاب ها و اولویت ها، حذف یا اضافه کردن یک یا چند کد رشته محل و … از انتخاب رشته خود پشیمان شدند، به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری مراجعه کرده و اقدام به اصلاح انتخاب رشته خود نمایند.

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹

سازمان سنجش آموزش کشور دو نوبت در سال امکان اصلاح کد رشته محل های انتخابی را در اختیار داوطلبان آزمون دکتری قرار می دهد. یک بار همزمان با بازه زمانی انتخاب رشته که داوطلبان در صورت اقدام به انتخاب رشته و ثبت نهایی آن، در صورتی که قصد اصلاح انتخاب ای خود را داشته باشند، می توانند با مراجعه مجدد به سایت سنجش، اقدام به اصلاح انتخاب رشته دکتری سراسری نمایند و یک بار نیز پس از اتمام زمان انتخاب رشته دکتری این فرصت را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. از آن جا که فعلا زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹ مشخص نشده است، بنابراین اطلاعی نیز از زمان ویرایش انتخاب رشته دکترای ۹۹ در دسترس نمی باشد. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

جهت اصلاح انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹ ابتدا به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس از منوی سمت راست صفحه گزینه «دکترای تخصصی» را انتخاب کنید.

 

پس از ورود به بخش دکترای تخصصی سایت سنجش، بر روی لینک مربوط به «انتخاب رشته دکتری سراسری ۱۳۹۹» کلیک نمایید. در مرحله بعدی بر روی گزینه «ویرایش اطلاعات» کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه «تایید و ادامه – گام بعدی» کلیک کنید. در مرحله بعدی، اطلاعات خواسته شده را وارد و بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک نمایید تا فرم انتخاب رشته شما باز شود.  به صفحه مربوط به فرم انتخاب رشته خود هدایت خواهید شد.

پس از ورود به سیستم، فرم انتخاب رشته شما ظاهذ خواهد شد که بدین ترتیب می توانید تغییرات مورد نظر را در فرم انتخاب رشته خود اعمال نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با مرکز الومشاوره که شماره های آن در ابتدا و انتهای همین مطلب درج گردیده است، تماس حاصل فرمایید.

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹

نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹، حدودا یک ماه پس از اتمام زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹ از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری در قالب یک کارنامه منتشر می شود و طبق اطلاعات مندرج در این کارنامه، مشخص می شود که شما جهت حضور در مصاحبه کدام یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده اند. زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۹ به احتمال زیاد هفته اول خرداد ماه سال ۱۳۹۹ خواهد بوذ. البته فعلا تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم را از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام دکتری که لینک آن در ادامه این مطلب قرار داده شده است، انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکترای ۹۹ عضو کانال تلگرام دکتری شوید.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داطلبان آزمون دکتری ۹۹ :

چگونگی پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۹
تغییرات آزمون دکتری
ثبت نام کنکور دکتری ۹۹
تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
شرایط ثبت نام کنکور دکتری
هزینه ثبت نام کنکور دکتری
ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۹
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری
نحوه برگزاری آزمون دکتری
زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹
زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹
اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
انتخاب رشته دکتری ۹۹
راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری
نحوه انتخاب رشته دکتری
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹
نتایج انتخاب رشته دکتری
مصاحبه دکتری سراسری
هزینه مصاحبه دکتری
زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری
دکتری بدون کنکورسراسری
شرایط بورس خارج از کشور در آزمون دکتری

[phdtel]

[contact_info title= “ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور انسانی

متقاضیان تحصیل در رشته های علوم انسانی، می توانند تنها با استفاده از سوابق و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.