خانه / دکتری / زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری
زمان-اعلام-نتایج-مصاحبه-دکتری

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری

زمان-اعلام-نتایج-مصاحبه-دکتری

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری”]

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه برای انجام بررسی های تخصصی تر و بررسی سوابق علمی و پژوهشی منتشر خواهد شد. سپس داوطلبان طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش و دانشگاه های مربوطه از زمان حضور در جلسه مصاحبه دکتری سراسری مطلع خواهند شد. از آن جا که برخی از داوطلبان در مصاحبه چند رشته و دانشگاه مختلف شرکت می کنند، بنابراین بی صبرانه منتظر زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری هستند. بنابراین در ادامه به تاریخ انتشار و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری سراسری ۹۹ خواهیم پرداخت.

نتایج نهایی دوره دکتری در دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی و پیام نور همگی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org انتشار خواهد یافت.

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۹۹

دانشگاه ها و موسسات برگزار کننده مصاحبه دکتری تخصصی پس از بررسی سوابق علمی داوطلب، سهمیه و نمرات آزمون داوطلبان  نتایج نهایی را برای انتشار به سازمان سنجش اعلام می کنند. نتایج مصاحبه دکتری ۹۹ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیق انتشار نتایج مصاحبه دکتری سراسری ۹۹ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا در صورت عضویت در کانال تلگرام دکترای تخصصی مرکز الومشاوره نیز در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار خواهید گرفت. با کلیک بر روی بنر کانال تلگرام دکترای تخصصی که در انتهای این مطلب قرار داده شده است، می توانید عضو کانال شوید.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری ۹۹

مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه “دکترای تخصصی” از منوی سمت راست و انتخاب گزینه “نتایج نهایی آزمون دوره دکتری ۱۳۹۹”

پس از کلیک بر روی لینک مذکور، صفحه ای همچون تصویر زیر پیش رویتان قرار می گیرد که امکان مشاهده نتایج را به سه روش برای شما فراهم می کند.

  1. روش اول : شماره داوطلبی+ شماره شناسنامه
  2. روش دوم : شماره پرونده +  شماره شناسنامه
  3. روش سوم : شماره پرونده + شماره داوطلبی

نکته: چنانچه داوطلبی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را بنا به هر دلیلی در دست نداشته باشد می تواند از طریق عضویت در سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت آن اقدام کنند. برای کسب آگاهی های بیشتر با مشاوران مرکز الومشاوره تماس حاصل نمایید.

اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری ۹۹

همانطور که مستحضر هستید، سازمان سنجش امکاناتی را برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در هر یک از آزمون ها فراهم آورده است تا چنانچه داوطلبی به نتایج خود که در سابت مشاهده می کند اعتراضی داشته باشد می توانند با ارسال در خواست و به صورت اینترنتی متن در خواست خودرا تنظیم و اعتراض خود را پیگیری نماید.
سوالی که ممکن است برای داوطلبان مقطع دکتری پیش بیاید این است که آیا امکان اعتراض به نتایج مرحله اول و دوم آزمون دکتری وجود دارد ؟در پاسخ به این سوال می بایست بگوییم که امکان اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری وجود دارد اما به دلیل اینکه مرحله دوم آزمون را دانشگاه ها و موسسات در حضور مصاحبه کنندگان مختلف برگزار می کنند و سپس نتیجه آزمون را به سازمان سنجش اعلام می کنند  امکان اعتراض وجود نخواهد داشت و از حیطه سازمان سنجش و آموزش کشور خارج می باشد.

برای آگاهی از تکمیل ظرفیت دوره دکتری می توانید با مشاوران ما در مرکز الومشاوره تماس حاصل نمایید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دکتری :

زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
مشاوره انتخاب رشته دکتری
سایت انتخاب رشته آزمون دکتری
انتخاب رشته دکتری ۹۹
تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹
مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور
هزینه مصاحبه دکتری پردیس خودگردان
هزینه مصاحبه دکتری

[banner]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

اعلام-نتایج-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”] پس از برگزاری کنکور سراسری که به …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.