خانه / کنکور سراسری / اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
اعلام-نتایج-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

اعلام-نتایج-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

پس از برگزاری کنکور سراسری که به طور مشترک برای سنجش داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می شود ، داوطلبان منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری هستند . داوطلبان دانشگاه آزاد طی تماس با مرکز الو مشاوره این سوال را مطرح می کنند که اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به طور جداگانه منتشر می شود یا انتشار نتایج نیز برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد همچون مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون به صورت مشترک و یکپارچه می باشد ؟ در پاسخ به این سوال لازم به توضیح است که نتایج کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه و در قالب یک کارنامه منتشر خواهد شد و مسیر پذیرش دانشگاه های سراسری و آزاد از مرحله انتخاب رشته جدا خواهد شد . در ادامه به زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت .

[point1 title= “نتایج اولیه کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از طریق سایت sanjesh.org منتشر خواهد شد .”]

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

در این قسمت به زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ( نتایج اولیه کنکور سراسری ) خواهیم پرداخت :

مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر خواهد شد . بنابراین می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت سنجش مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از منوی سمت راست همچون تصویر زیر بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید .

در مرحله بعد بر روی لینک مربوط به “ سیستم اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ ” کلیک کنید . سه روش برای مشاهده نتایج کنکور ۱۴۰۰ پیش روی شما قرار خواهد گرفت .

روش اولدر این روش با وارد کردن اطلاعاتی همچون شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد می توانید نتایج آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را مشاهده نمایید .
روش دومدر این روش جهت مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به شماره پرونده + کد رهگیری + شماره شناسنامه داوطلب نیاز دارید .
روش سومدر این روش نیز با وارد اطلاعاتی مثل شماره پرونده + شماره سریال + شماره شناسنامه می توانید نتایج آزمون سراسری را مشاهده فرمایید .

پس از انتخاب یکی از سه روش مذکور ، اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای مشخص شده و کلیک بر روی گزینه “ جستجو ” نتایج را در قالب یک کارنامه مشاهده فرمایید . ضمنا لازم به ذکر است که چنانچه بنا به هر دلیلی قادر به مشاهده نتایج نیستید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان ما، نتایج را در اختیار شما قرار داده و کارنامه کنکور شما را از طریق تلگرام برای شما ارسال نمایند .

تاریخ اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰

پس از برگزاری کنکور سراسری ، اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور به یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان تبدیل می شود . جهت رفع دغدغه شما داوطلبان عزیز لازم به ذکر است که نتایج اولیه کنکور سراسری هر ساله حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری کنکور سراسری منتشر می شود . بنابراین با توجه به تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۰ که روزهای پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۰ و یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۱ می باشد ، پیش بینی می شود که نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اواسط و یا اواخر مرداد ماه اعلام گردد . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، این مطلب بروزرسانی و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد . لینک کانال تلگرام کنکور در انتهای همین مطلب قرار دارد که با عضویت در این کانال نیز در جریان آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۰ از جمله تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ قرار خواهید گرفت .

اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری برخی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره به دنبال کسب اطلاعات لازم در رابطه با زمان و نحوه اعتراض به نتایج کنکور هستند . در این خصوص نیز لازم به توضیح است که داوطلبان معترض به نتایج اعلام شده می توانند درخواست خود را مبنی بر بررسی مجدد پاسخنامه از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش ثبت و ارسال نمایند . در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس بگیرید .

مطالب مفید پیشنهادی، جهت مطالعه داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ :

زمان اعلام نتایح اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰
آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟
انتخاب رشته کنکور تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی
انتخاب رشته آمون سراسری
انتخاب رشته کنکور زبان انگلیسی
راهنمای انتخاب رشته ریاضی
راهنمای عملی انتخاب رشته کنکور سراسری
راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر
مشاوره انتخاب رشته کنکور
اشتباه در انتخاب رشته

[konkor]

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.