خانه / دسته‌بندی نشده / اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-کرج-1400---1401

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-کرج-1400---1401

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

مدارس تیزهوشان نسبت به سایر مدارس کشور از امکانات و سطح آموزشی بالاتری برخور دار می باشد ، به همین دلیل دانش آموزان پایه ششم و نهم بسیاری تمایل دارند در مقطع تحصیلی جدید وارد مدارس تیزهوشان شوند . به دلیل تعداد متقاضیان بسیار زیاد و همچین به دلیل غربال کردن دانش آموزان با استعداد و تیزهوش ، هر ساله برای داوطلبان دوره اول و دوم متوسطه آزمون تحت عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برگزار می گردد . ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ زمستان سال ۹۱۳۹۹ ۹ انجام شد و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ پس از اتمام امتحانات خرداد ماه دانش آموزان خواهد بود .

از آن جا که هر ساله داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان طی تماس با مرکز الو مشاوره پیگیر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج هستند ، تصمیم گرفتیم در این مقاله به زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ( ششم و نهم ) بپردازیم .

[point1 title= “نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ کرج در زمان مقرر به صورت اینترنتی منتشر و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . “]

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

در این قسمت به زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خواهیم پرداخت .

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir منتشر خواهد شد . بنابراین جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنید . پس از ورود به سایت در محل های مشخص شده ، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را وارد و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید .

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

پس از کلیک بر روی گزینه ” ورود ” صفحه ای باز خواهد شد که باید نقش (نام و نام خانوادگی) و عنوان سازمان (نام مدرسه) دانش آموز را انتخاب کنید .

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1

سپس وارد صفحه جدیدی همچون تصویر زیر خواهید شد که لینک دانلود کارنامه در آن قابل مشاهده است.

چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج با مشکلی مواجه شدید و یا به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند. 📞

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir منتشر می شود . بنابراین جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه نمایید . پس از ورود به سایت بر روی تصویری که عنوان “سمپاد دهم” زیر آن درج گردیده است کلیک کنید .

پس از آن وارد صفحه ای خواهید شد که می بایست کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل مشخص شده همچون تصویر زیر وارد و بر روی گزینه “ تایید ” کلیک کنید .

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1

در مرحله بعد نقش ( نام و نام خانوادگی ) و عنوان سازمان ( نام مدرسه ) دانش آموز را انتخاب و بر روی گزینه تایید کلیک کنید .

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 2

سپس وارد صفحه جدیدی خواهید شد که همچون تصویر زیر وضعیت قبولی و محل پذیرش ( در صورت قبولی ) دانش آموز در آن درج شده است .

چنانچه به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید ، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز ، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند و یا راهنمایی های بیشتری را جهت مشاهده نتایج انجام دهند . 📞

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ کرج

یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج است . در این رابطه لازم به ذکر است که هر ساله نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر می شود . بنابراین پیش بینی می شود امسال نیز نتایج آزمون تیزهوشان نهایتا ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ منتشر گردد . البته تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ تا زمان نگارش این مطلب مشخص نشده است . جهت اطلاع از تاریخ دقیق مطالب مربوط به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ، سایت الو مشاوره را دنبال کنید . علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره از طریق تماس با مرکز الو مشاوره و یا عضویت در کانال تلگرام مدارس نیز می توانید پیگیر زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ باشید .

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

داوطلبان عزیز استان البرز آیا می دانید اگر بعد از مشاهده کارنامه و اطلاع از تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه و بررسی پاسخنامه متوجه اشکال در اعلام نتایج مثل اشکال در تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه خود شدید، می توانید نسبت به نتایج اعتراض کنید ؟!
لازم به توضیح است که چنانچه شما متوجه اشکالی در نتایج شدید ، می توانید اعتراض و درخواست تجدیدنظر خواهی نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان را در سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ثبت کنید . چند روز پس از انتشار نتایج آزمون تیزهوشان معمولا این فرصت در اختیار داوطلبان قرار داده می شود . البته توجه داشته باشید که این زمان بسیار محدود است. بنابراین توصیه می کنیم حتما عضو کانال تلگرام مدارس مرکز الومشاوره شوید تا به محض مشخص شدن زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان، مطلع شده و زمان را از دست ندهید.

سوالات متداول

نتایج آزمون تیزهوشان داوطلبان استان البرز در چه تاریخی اعلام خواهد شد ؟

📣 نتایج آزمون تیزهوشان تمامی استان های کشور ، حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر خواهد شد .

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به چه سایتی مراجعه کنیم ؟

📣 آدرس سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در متن مقاله ذکر گردیده است .

📣 آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان برای داوطلبان استان البرز وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان آزمون تیزهوشان سراسر کشور در صورت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ، می توانند درخواست خود را در بازه زمانی مقرر در سایت مربوطه ثبت نمایند .

مطالب پیشنهاد جهت مطالعه داوطلبان :

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم
کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کرج ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

اعلام-نتایج-آزمون-مدارس-تیزهوشان-شاهین-دژ

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان شاهین دژ

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان شاهین دژ”] مدارس تیزهوشان به دلیل امکانات سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.