خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-1400---1401

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-1400---1401

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

داوطلبان پایه ششم و نهم که در زمان مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کرده و در جلسه آزمون شرکت کرده اند ، منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ هستند . از آن جا که نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و سامانه همگام مدارس داوطلبان بسیاری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره پیگیر زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت های مذکور هستند . به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به طور مفصل به زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ( دوره متوسطه اول ) و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ( دوره متوسطه دوم ) بپردازیم . بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم پیشنهاد می شود .

[point1 title= “نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir و نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

در این بخش به زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه خواهیم پرداخت :

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

هر ساله نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر می شود . بنابراین پیش بینی می شود نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز نهایتا ۶ هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ منتشر شود . البته فعلا تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق این مطلب بروزرسانی خواهد شد .

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در زمان اعلام شده به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایید . پس از ورود به سایت کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل های مشخص شده وارد و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

پس از کلیک بر روی گزنه ” ورود ” صفحه ای باز خواهد شد که باید نقش (نام و نام خانوادگی) و عنوان سازمان (نام مدرسه) دانش آموز را انتخاب کنید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1

سپس وارد صفحه جدیدی همچون تصویر زیر خواهید شد که لینک دانلود کارنامه در آن قابل مشاهده است.

چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج با مشکلی مواجه شدید و یا به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

معمولا روال اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به این صورت است که بررسی پاسخ نامه ها و انتشار نتایج حدودا ۶ هفته به طول می انجامد . بنابراین پیش بینی می شود نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز تقریبا ۶ هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعلام گردد . البته در حال حاضر تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همجنین کانال تلگرام مدارس انجام خواهد شد . لبنک عضویت در کانال تلگرام مدارس در انتهای همین مطلب قرار دارد .

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای مشاهده نتایج آزمون خود می بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند . بنابراین چنانچه شما هم داوطلب آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ هستید ، در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کنید و سپس بر روی تصویری که عنوان “سمپاد دهم” زیر آن درج گردیده است کلیک نمایید.

پس از آن وارد صفحه ای خواهید شد که همچون تصویر زیر بایستی کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل مشخص شده وارد و بر روی گزینه “ تایید ” کلیک نمایید .

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1

در مرحله بعد نقش ( نام و نام خانوادگی ) و عنوان سازمان ( نام مدرسه ) دانش آموز را انتخاب و بر روی گزینه تایید کلیک کنید .

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 2

سپس وارد صفحه جدیدی خواهید شد که همچون تصویر زیر وضعیت قبولی و محل پذیرش ( در صورت قبولی ) دانش آموز در آن درج شده است .

اگر به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید ، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز ، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند و یا راهنمایی های بیشتری را جهت مشاهده نتایج انجام دهند .

سوالات متداول

❓ نتایج آزمون تیزهوشان در چه تاریخی اعلام خواهد شد ؟

نتایج آزمون تیزهوشان هر ساله حدود ۶ هفته پس از زمان برگزاری آزمون منتشر می گردد .

❓ آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد ؟

بله ، خوشبختانه این امکان برای داوطلبان آزمون تیزهوشان فراهم است که در صورت اعتراض و داشتن دلیل موجه از جمله عدم هم خوانی تعداد سوالات صحیح و غلط مندرج در کارنامه با پاسخنامه منتشر شده ، می توانند درخواست خود را مبنی بر بررسی مجدد پاسخنامه از طریق سایت مربوطه ثبت نمایند .

❓ آیا نتایج داوطلبان مدارس نمونه دولتی نیز همزمان با آزمون تیزهوشان منتشر خواهد شد ؟

بله نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی همزمان با هم منتشر خواهد شد .

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 

[madrese]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.