خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان-اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-1400---1401

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

زمان-اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-1400---1401

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

همانطور که پیش بینی شده بود همانند سال های گذشته داوطلبان بسیاری اقدام به ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نمودند . از آن جا که هر ساله نتایج آزمون تیزهوشان تابستان اعلام می شود و اکثر خانواده ها دغدغه ثبت نام در مدارس را دارند بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند تا چنانچه دانش آموز آن ها نمره قبولی را برای تحصیل در مدارس تیزهوشان اخذ کرد اقدامات لازم را جهت ثبت نام در مدارس تیزهوشان انجام دهند و یا چنانچه نمره لازم جهت ورود به مدارس تیزهوشان را کسب نکردند اقدام به ثبت نام در سایر مدارس ( دولتی ، غیرانتفاعی ، نمونه دولتی و … ) نمایند . به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ( دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم ) بپردازیم . بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

همانطور که مستحضر هستید ، آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان ششم و نهم برگزار گردید بنابراین در این قسمت به صورت جداگانه به تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهمخواهیم پرداخت :

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، یکی از سوالات پر تکرار داوطلبان در تماس با مرکز الو مشاوره در رابطه با تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دوره متوسطه اول است . در این رابطه لازم است به اطلاعتان برسانیم که نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله ۴ الی ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منتشر می شود . البته فعلا تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون تیزهوشان دوره متوسطه اول ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد . شما علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره با عضویت در کانال تلگرام مدارس که لینک عضویت در آن در انتهای همنی مطلب قرار داده شده است نیز در جریان آخرین اخبار آزمون تیزهوشان قرار خواهید گرفت .

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در رابطه با تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز لازم است به اطلاع شما داوطلبان گرامی برسانیم که نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله ۴ الی ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم منتشر می شود . بنابراین احتمال می رود نتایج آزمون تیزهوشان دوره متوسطه دوم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز نهایتا تا ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ منتشر گردد . البته در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار نتایج مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام مدارس انجام خواهد شد .

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

در ابتدا لازم به ذکر است که نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنین نتایج داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه دوم به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد . نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir  و نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد . جهت اطلاع از نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا نحوه مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید . ضمنا یکی دیگر از راه های اطلاع از نتیجه آزمون تیزهوشان تماس با مرکز الو مشاوره می باشد . چنانچه بنا به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نشدید با مرکز الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز نتیجه را به اطلاعتان برسانند .

سوالات متداول

❓ نتایج آزمون تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ دقیق در چه تاریخی منتشر خواهد شد ؟

نتایج آزمون تیزهوشان دوره اول و دوره دوم متوسطه هر ساله ۴ الی ۶ هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون منتشر می شود . جهت اطلاع از تاریخ دقیق متن مقاله بالا را مطالعه فرمایید .

❓ رمز ورود همگام چیست؟

کدی است شامل یکسری اعداد و حروف انگلیسی که جهت ورود به صفحه شخصی داوطلبان آزمون تیزهوشان و مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان الزامی است. برای دریافت این کد می بایست به مدرسه محل تحصیل دانش آموز مراجعه نمایید .

❓ آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد ؟

بله خوشبختانه این امکان برای داوطلبان فراهم است . لینک اعتراض به نتایج ممکن است همزمان و یا چند روز پس از انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ بر روی سایت اعلام نتایج قرار گیرد .

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 

[madrese]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.