خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲ برای افرادی که داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان بوده و در آن ثبت نام کرده اند، در تاریخ ۱۸ خرداد ماه الی ۲۵ خرداد ماه امکان پذیر بود و داوطلبان می توانستند در بازه زمانی اعلام شده، جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت my.medu.ir اقدام کنند.

همانطور که مطلع هستید، آزمون تیزهوشان در پایه های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار شد و نتایج آزمون هم حدودا یک ماه پس از برگزاری و در مرداد ماه اعلام خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه تیزهوشان، و همچنین یک مدرک شناسایی جهت تطابق با کارت، ضروری بوده و از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را همراه نداشته باشند، ممانعت می شود.

با توجه به اهمیت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان، قصد داریم در ادامه این مقاله مطالبی در رابطه با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲ ارائه کنیم.

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲”]

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲

به طور معمول کارت ورود به جلسه آزمون، حدودا یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت my.medu.ir منتشر شده و شرکت کنندگان می توانند چند روز پیش از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت اقدام نمایند. با توجه به برگزار شدن آزمون تیزهوشان پایه های مختلف در زمان های متفاوت، زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲ را در قالب جدولی ارائه کرده ایم.

پایه تحصیلیزمان انتشار کارت ورود به جلسهزمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ (۹ صبح)
آزمون نهم به دهم۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ (۹ صبح)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲

شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان می توانند کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی از سایت my.medu.ir دریافت کرده و پرینت بگیرند. در ادامه نحوه دریافت آن را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

  • ورود به سایت my.medu.ir
  • کلیک بر روی گزینه “آموزشی
  • انتخاب نقش دانش آموز
  • وارد کردن کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه
  • کلیک بر روی گزینه “آزمون تیزهوشان” در بخش مربوط به ثبت نام و گواهی ها
  • انتخاب گزینه “دریافت کارت آزمون

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

ابتدا وارد سایت مربوطه به نشانی my.medu.ir شوید.

در ادامه روی گزینه “آموزشی” کلیک نمایید.

نقش دانش آموز را انتخاب کنید.

کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی خود را وارد نمایید.

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

 

گزینه “کارت سمپاد” را از بخش مربوط به ثبت نام و گواهی ها را انتخاب کنید.

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

اطلاعات ثبت شده روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان  ۱۴۰۲، بسیار اهمیت داشته و در روز برگزاری آزمون با اطلاعات موجود در شناسنامه دانش آموز تطبیق داده خواهد شد.

نام و نام خانوادگی

مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت

✔ نشانی دقیق حوزه برگزاری امتحان

✔ اطلاعات شناسنامه ای

عکس داوطلب

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

ممکن است متقاضیان آزمون تیزهوشان، پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه شوند که برخی اطلاعات ثبت شده در سامانه اشتباه شده و یا دارای نقص می باشد. در این صورت داوطلبان می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

در صورتی که اطلاعات شناسنامه و شخصی داوطلب با اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مغایرتی داشته باشد متقاضی می تواند با مراجعه به آموزش و پرورش نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کند.

در صورتی که عکس داوطلبی با تصویر دانش آموز مغایرت داشته باشد، داوطلب باید به آموزش و پرورش ناحیه تحصیل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۲”]

کلام آخر

در مقاله فوق در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ مطالبی ارائه شد. همانطور که گفته شد ممکن است دانش آموزان در زمان دریافت کارت، متوجه اشتباهاتی در اطلاعات ثبت شده در کارت شوند، که در این صورت داوطلب باید مطابق گفته های مطلب فوق، نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان تحصیلی ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.