خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-1400---1401

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-1400---1401

[contact_info title= “ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

یکی از سوالاتی که این روزها در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره پرسیده می شود، در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و … می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور اختصاصی به ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بپردازیم. پس چنانچه شما هم قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام، ابتدا این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید و یا جهت کسب اطلاعات لازم، با مرکز الو مشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم در بازه زمانی مقرر از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام خواهد شد.”]

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بایستی به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور، در محل های مشخص شده در سمت راست صفحه، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد نمایید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

پس از کلیک بر روی گزینه “ورود” وارد صفحه ای خواهید شد که باید عنوان “نام دانش آموز” و در قسمتی که از شما می خواهد عنوان سازمان را وارد کنید، بایستی “نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز” را وارد کنید. سپس بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما نمایش داده شود. اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و صحیح وارد نمایید. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام عبارتنداز : ۱- نام ۲- نام خانوادگی ۳- کدملی ۴- جنسیت ۵- تاریخ تولد ۶- نام پدر ۷- کد ملی پدر ۸- شماره شناسنامه پدر ۹- محل صدور شناسنامه پدر ۱۰- نام پدربزرگ (پدر پدر) ۱۱- دین ۱۲- نوع تابعیت ۱۳- رشته مورد تقاضا ۱۴- نام استان مورد تقاضا ۱۵- نام شهرستان مورد تقاضا ۱۶- نام مدارس استعدادهای درخشان مورد تقاضا ۱۷- عکس دانش آموز

در آخر نیز هزینه ثبت نام را واریز نمایید. پس از واریز هزینه، کد پیگیری ثبت نام برای شما صادر خواهد شد. عدم صدور کدپیگیری به معنای عدم ثبت نام می باشد.

“به محض آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم، مراحل ثبت نام به صورت تصویری در همین صفحه قرار داده خواهد شد.”

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، یکی از سوالات متداول داوطلبان در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان است. در این رابطه لازم به ذکر است که به احتمال زیاد زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان یا همان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ از بهمن ماه سال ۹۹ آغاز خواهد شد و حدودا به مدت یک هفته الی ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. البته در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. در ضمن با عضویت در کانال تلگرام مدارس نیز که لینک آن در انتهای همین مطلب قرار دارد، در جریان آخرین اخبار آزمون تیزهوشان قرار خواهید گرفت.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تنها دانش آموزانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که دارای شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ باشند. شرایط ثبت نام عبارتنداز :

  1. دانش آموز مشغول تحصیل در پایه ششم باشد.
  2. دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  3. دانش آموز موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. (اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید.)

منابع آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان

همانطور که در بخش های قبلی این مقاله اشاره شد، نام و عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم طی دو سال اخیر به آزمون سنجش هوش تیزهوشان تغییر یافته است و دلیل این تغییر به دلیل تغییر منابع آزمون می باشد. سال ۹۷ طبق نام جدید این آزمون، تنها سوالات هوش و استعداد مطرح شد ولی متاسفانه در آزمون سال ۹۸ بدون اطلاع رسانی قبلی، چند سوال تحصیلی نیز در این آزمون مطرح شد. در حال حاضر نیز اطلاعیه ای در رابطه با نوع طراحی سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ منتشر نشده است. به محض اطلاع، از طریق سایت و کانال تلگرام تیزهوشان الومشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم

منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

[madrese]

[contact_info title= “ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.