خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

همان طور که می دانید شرط اصلی قبولی در مدارس نمونه دولتی، کسب حد نصاب نمره در آزمون بوده، به همین خاطر تمامی دانش آموزان بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ هستند، تا در صورت پذیرش، بتوانند در مهلت تعیین شده فرایند ثبت نام خود را نهایی کنند.

ناگفته نماند که روند دریافت کارنامه در سال جاری بسیار متفاوت تر بوده، به همین خاطر ممکن است برخی داوطلبان دچار سردرگمی شوند، از این رو در ادامه به شرح نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی پرداخته ایم، تا راهنمای مناسبی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲”]

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

با توجه به تغییرات ایجاد شده در نحوه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی، و حذف نام نویسی به صورت استانی، تمامی روند آزمون نمونه دولتی تغییر یافته است.

یعنی کارنامه تمامی داوطلبان به صورت هماهنگ از طریق وب سایت، my.medu.ir منتشر می شود. در صورتی که طبق روال قبل، کارنامه به صورت جداگانه بر روی سامانه هر استان قرار می گرفت.

پیش بینی می شود در سال جاری نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ در اوایل مرداد ماه منتشر شود.

با اعلام زمان دقیقی در خصوص، اعلام نتایح آزمون نمونه دولتی، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲

مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی تنها از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس، my.medu.ir امکان پذیر می باشد و متقاضیان تمامی استان ها می بایست در موعد مقرر وارد این سامانه شوند.

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

مراجعه به وب سایت، my.medu.ir

✔ انتخاب نقش دانش آموز و درج اطلاعات خواسته شده

✔ ورود به بخش آزمون نمونه دولتی و دریافت نتیجه

راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

در اولین مرحله از نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲، باید وارد وب سایت پنجره خدمات واحد الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس، my.medu.ir شوید.

نقش “دانش آموز” را انتخاب کرده و با نوشتن اطلاعات خواسته شده وارد پرتال خود شوید.

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

حال بر روی گزینه “مدارس نمونه دولتی” کلیک کنید.

2_نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

نکته : به دلیل تغییر روند دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی در سال جاری، ممکن است بسیاری از دانش آموزان و اولیا  آن ها سردرگم شوند، در صورت تمایل به دریافت فایل پی دی اف کارنامه خود به صورت تلفنی، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲”]

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲

بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲، فرصتی را جهت ثبت اعتراض دانش آموزان نسبت به کارنامه خود در نظر می گیرند.

یعنی افراد می توانند در صورت تمایل به ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲، در بازه زمانی مشخص شده با استفاده از کد ملی و رمز عبور، درخواست خود را ثبت نمایند.

نکات مهم درباره اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲

برای دانش آموزانی که در آزمون پذیرفته نشده اند، کارنامه ای شامل تعداد پاسخ های غلط و صحیح، نمره کسب شده در هر درس، تراز دانش آموز و تراز آخرین فرد پذیرفته شده بر روی وب سایت قرار خواهد گرفت.

افرادی که توسط یکی از مدارس پذیرفته شوند، مجاز به ثبت نام در دیگر مدارس نمونه دولتی نبوده و هیچ درخواستی نیز در خصوص انتقال و جا به جایی بعد از اعلام نتایج پذیرفته نیست.

دانش آموزان دو قلو می توانند در صورت کسب ۸۰ درصد نمره قبولی وارد مدارس نمونه دولتی شوند.

با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، اسامی برخی از داوطلبان در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی قرار گرفته و در صورت عدم تکمیل ظرفیت، این افراد می توانند نام نویسی نمایند.

عدم مراجعه حضوری به مدرسه بعد از کسب تراز قبولی، به منزله انصراف از تحصیل در مدارس نمونه دولتی تلقی خواهد شد.

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲”]

سخن نهایی

همان طور که مطالعه کرده اید، تمامی فرایند های مرتبط با آزمون نمونه دولتی مانند مشاهده نتیجه از طریق وب سایت، my.medu.ir صورت گرفته و دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه قبولی شده باشند، باید در اولین فرصت مدارک خود را به مرکز مربوطه تحویل دهند.

فراموش نکنید، در صورت قبولی در یک مدرسه شما دیگر امکان دریافت انتقالی را نخواهید داشت، در نتیجه الویت بندی خود را با دریافت مشاوره از یک کارشناس نهایی کنید.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره و آشنایی با جدیدترین متدهای تست زنی و برنامه ریزی جهت آمادگی برای آزمون می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول 

آدرس سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ چیست ؟

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ بر روی وب سایت، my.medu.ir قرار می گیرد.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ در چه تاریخی است؟

نتایج آزمون نمونه دولتی، معمولا دو تا سه هفته پس از برگزاری آزمون بر روی وب سایت قرار می گیرد.

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

یک نظر

  1. میشه بگید حداکثر تا چندم اعلام نتایج طول میکشه ؟؟؟با اینکه هنوز آزمو نبرگزار نشده اما میخوام بدونم که یا برم مدرسه دیگه ثبت نام کنم یا نه ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.