خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان
زمان-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان

[contact_info title= “زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان”]

بسیاری از دانش آموزان پایه ششم و نهم علاقمند به تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هستند و از آن جا که شرط تحصیل در مدارس تیزهوشان، شرکت و پذیرش در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان است، یکی از سوالات متداول داوطلبان در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره مربوط به زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور مفصل به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم ۹۹ – ۱۴۰۰ و همچنین نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان بپزدازیم.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ از اواسط و یا اواخر اردیبهشت ماه آغاز و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ نیز از اواخر فروردین ماه سال ۹۹ آغاز خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیق آغاز فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام مدارس مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، انجام خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام مدارس، پیگیر آخرین اخبار آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ باشید.

“ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۹۸/۱۱/۲۶ لغایت ۹۸/۱۲/۳ انجام خواهد شد.”

“ثبت نام آزمون تیزهوشان تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تمدید شد.”

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ را از سایت الومشاوره دانلود و به طور کامل مطالعه نمایید. پس از مطالعه دفترچه و آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سایت مذکور، طبق تصویر زیر، در سمت راست صفحه، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

سپس نقش (نام دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز) را انتخاب و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

سپس وارد صفحه شخصی دانش آموز خواهید شد و فرم ثبت نام برای شما به نمایش در خواهد آمد. اطلاعات خواسته شده همچون نام، نام خانوادگی، کدملی، جنسیت، تاریخ تولد، نام پدر، کد ملی پدر، شماره شناسنامه پدر، محل صدور شناسنامه پدر، نام پدربزرگ (پدر پدر)، دین، نوع تابعیت، رشته مورد تقاضا، نام استان مورد تقاضا، نام شهرستان مورد تقاضا، نام مدارس استعدادهای درخشان مورد تقاضا را وارد و سپس عکس دانش آموز را آپلود کنید. پس از واریز هزینه، کد پیگیری ثبت نام برای شما صادر خواهد شد. عدم صدور کدپیگیری به معنای عدم ثبت نام می باشد. چنانچه موفق به ثبت نام نشدید، در صورت تمایل می توانید از طریق تماس با مرکز الومشاوره، ثبت نام خود را به کارشناسان مرکز ما بسپارید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ را از سایت الومشاوره دانلود و به طور کامل مطالعه نمایید. سپس به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید. سپس همچون تصویر زیر بر روی تصویر مربوط به “سمپاد دهم” کلیک کنید تا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (دوره دوم) شوید.

پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی نهم به دهم، در محل های مشخص شده، کد ملی و  رمز ورود همگام دانش آموز را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

در مرحله بعد، نقش (نام و نام خانوادگی دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز) را انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

در گام بعدی بر روی گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۹۹ ” کلیک و اطلاعات خواسته شده را وارد و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. در صورتی که کد ییگیری برای شما صادر شود، یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است.

مطالب مفید جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰
تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.