خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم”]

داوطلبان زیادی هر ساله با هدف تحصیل در مدارس تیزهوشان با یکدیگر به رقابت می پردازند. به همین دلیل پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند. از این رو برای کاهش استرس داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ در این مطلب به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ و همچنین نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان بپردازیم. با این حال اگر پس از مطالعه این مطلب نیز سوال بی پاسخی در ذهنتان باقی ماند، با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مرکز، راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۲/۴ خواهد بود. طبق روال سال های گذشته، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان حدودا ۴ الی ۶ هفته زمان می برد. بنابراین به احتمال زیاد نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ اوایل و یا اواخر خرداد ماه منتشر خواهد شد. البته فعلا اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ منتشر نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰، تاریخ دقیق را از طریق همین مطلب به اطلاعتان خواهیم رساند. به جز سایت چنانچه عضو کانال تلگرامی مرکز الومشاوره شوید نیز از آخرین اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ مطلع خواهید شد.

“نتایج آزمون اعلام شد.”

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم بایستی به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به آدرس اینترنت azmoon.medu.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سایت مذکور، بر روی تصویری که عنوان سمپاد دهم زیر آن درج شده کلیک کنید.

سپس همچون تصویر زیر در محل های مشخص شده، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل مشخص شده وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

در مرحله بعد همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، نقش (نام و نام خانوادگی) و عنوان سازمان (نام مدرسه) دانش آموز را انتخاب و دوباره بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

پس از طی مراحل بالا، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که همچون تصویر زیر وضعیت قبولی و محل پذیرش (در صورت قبولی) دانش آموز در آن درج شده است.

چنانچه موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند و یا راهنمایی های بیشتری را جهت مشاهده نتایج انجام دهند.

[madrese]

آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم وجود دارد؟

هر ساله تعدادی از داوطلبان پس از مشاهده کارنامه خود با مشاوران مرکز الومشاوره تماس گرفته و می گویند که اشتباهی در تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه آن ها وجود دارد. برخی نیز ایرادات دیگری را مطرح می کنند و می پرسند که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد؟ پاسخ ای پرسش مثبت است. اگر نسبت به نتایج اعتراضی دارید، می توانید با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir و کلیک بر روی لینک مربوط به ثبت درخواست تجدیدنظر، اعتراض خود را ثبت کنید. البته لازم به ذکر است که دلیل شما برای اعتراض بایستی قانع کننده باشد. مثلا پاگر س از مشاهده کارنامه و اطلاع از تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه و بررسی پاسخنامه متوجه اشکال در اعلام نتایج مثل اشکال در تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه شدید، می توانید اعتراض خود را نسبت به نتیجه اعلام شده ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی از جمله عدم دسترسی به اینترنت، موفق به ثبت اعتراض نشدید، با مشاوران مرکز الومشاره تماس بگیرید تا درخواست شما را در سایت azmoon.medu.ir ثبت کنند.

[madrese]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.