خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دفترچه-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دفترچه-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم”]

دانش آموزان پایه نهم که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان و یا نمونه دولتی را دارند، می بایست در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. لازم به ذکر است که آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم با یکدیگر ادغام شده است. بنابراین داوطلبان می توانند در صورت تمایل با شرکت در یک آزمون شانس خود را جهت پذیرش در هر دو مدرسه امتحان نمایند. لازم است داوطلبان برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰، مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم و … مطلع گردند. از این رو در ادامه این مطلب علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰، به برخی از نکات مهم مندرج در دفترچه نیز خواهیم پرداخت.

[point1 title= “ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم با یکدیگر ادغام شده است.”]

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (دوره دوم متوسطه)  ۹۹ – ۱۴۰۰ به مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون تیزهوشان، ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان مدارس دوره دوم متوسطه، ظرفیت پذیرش دانش آموزان، مواد امتحانی، تعداد و ضریب سوالات و آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰، نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان و … پرداخته شده است.

جهت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ کلیک کنید.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله اواسط فروردین ماه آغاز می شود. بنابراین به احتمال زیاد زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ اواسط فروردین ماه سال ۱۳۹۹ خواهد بود. از آن جا که هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان، برخی از داوطلبان از ثبت نام جا مانده و خواستار تمدید زمان ثبت نام آزمون هستند، این بازه زمانی به مدت چند روز تمدید می شود. البته فعلا تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است و اطلاعیه ای نیز در رابطه با تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ منتشر نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

“ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۹۸/۱۱/۲۶ لغایت ۹۸/۱۲/۳ انجام خواهد شد.”

“ثبت نام آزمون تیزهوشان تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تمدید شد.”

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

جهت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم، باید به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید. پس از مراجعه به سایت مذکور، بر روی تصویر مربوط به “سمپاد دهم” کلیک کنید. سپس وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ خواهید شد.

پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹  در محل های مشخص  شده طبق تصویر زیر “کد ملی” و  “رمز ورود همگام” دانش آموز را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

پس از ورود کد ملی و رمز ورود همگام نقش و عنوان سازمان را انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

سپس بر روی گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۹۹ ” کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. بدین ترتیب ثبت نام شما انجام خواهد شد. چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت نام نشدید، با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز، صفر تا صد ثبت نام شما را انجام دهند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی دارای قوانین و شرایطی است که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ به آن پرداخته می شود. در اصل تنها داوطلبان واجد شرایط مجاز به ثبت نام خواهند بود و داوطلبان فاقد شرایط ذیل، حق ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

  1. دانش آموز باید دارای تابعیت ایرانی باشد.
  2. دانش آموز در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
  3. معدل سالانه دانش آموز در پایه هشتم حداقل ۱۹ و یا بالای ۱۹ باشد.

شرایط و ضوابط انتقال مدارس تیزهوشان دهم

در این قسمت قصد داریم به طور مختصر به شرایط و ضوابط انتقال مدارس تیزهوشان دهم و نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان دهم بپردازیم. شرط گرفتن انتقالی در مدارس تیزهوشان به شرح ذیل می باشد :

  • قبولی در یکی از مدارس شهر یا استان مبدا
  • کسب حد نصاب نمره قبولی آخرین فرد قبولی در مدرسه مقصد
  • وجود ظرفیت خالی در مدرسه مقصد
  • کسب موافقت اداره آموزش و پرورش مبدا و مقصد
  • چنانچه انتقالی از یک مدرسه به مدرسه دیگر مربوط به داخل یک شهرستان و یا استان باشد ممکن است که اداره آموزش و پرورش استان موافقت نکند چرا که با انتقالی از مدارس یک استان یا شهرستان به استان یا شهرستان دیگر راحت تر موافقت خواهد شد.
  • انتقالی از مدرسه ای به مدرسه ای دیگر در داخل استان یا شهرستان در سال اول پذیرش دانش آموز امکان پذیر نیست.

نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان دهم نیز به شرح ذیل است :

  • فرم درخواست انتقالی را از مدرسه گرفته و سپس اقدام به تکمیل آن نمایید.
  • فرم تکمیل شده را به مدیر مدرسه تحویل دهید.
  • فرم مربوطه از طرف مدیر مدرسه به سامانه سناد (سامانه نقل و انتقال مدارس) ارسال خواهد شد.
  • پس از این مرحله، مدارس استعداد درخشان مبدا و مقصد درخواست ها را بررسی و نتیجه نهایی اعم از موافقت یا مخالفت را از طریق همین سامانه اطلاع رسانی می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

[madrese]

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.