خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
شرایط-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-1400---1401

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

شرایط-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-1400---1401

[contact_info title= “شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

دانش آموزان پایه ششم و نهم که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ را دارند، در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره، پیگیر شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ هستند. البته سوال در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز جزو سوالات پر تکرار داوطلبان است. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ باشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید.

[point1 title= “به تمامی نکات مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ، در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ پرداخته می شود.”]

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نیز لازم به ذکر است که هر ساله شرایط و ضوابط لازم از طریق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان در اختیار دانش آموزان قرار داده می گیرد و تنها داوطلبانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که دارای شرایط مندرج در دفترچه باشند. این شرایط عبارتند از :

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

💥 دانش آموز مشغول تحصیل در پایه ششم باشد.

💥 دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص مجاز به ثبت نام خواهند بود.

💥 دانش آموز موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. (اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید.)

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

💥 دانش آموز بایستی مشغول به تحصیل در پایه نهم باشد.

💥 دارای تابعیت ایرانی باشند. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت نمایند.

💥 حداقل معدل داوطلب در پایه هشتم ۱۹ باشد.

🔔 داوطلبانی که مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان هستند، نیازی به شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ندارند. این دسته از داوطلبان چنانچه حداقل دارای معدل کل ۱۶ در خرداد ماه باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در پایه دهم مدارس تیزهوشان اقدام نمایند. 🔔

ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، یکی از سوالات متداول داوطلبان در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان است. در این رابطه لازم به ذکر است که به احتمال زیاد زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان یا همان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ از بهمن ماه سال ۹۹ آغاز خواهد شد و حدودا به مدت یک هفته الی ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز در یک بازه زمانی حدودا یک هفته ای در بهمن ماه سال ۹۹ انجام خواهد شد. البته در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام، این مطلب بروز رسانی خواهد شد. ضمنا پیشنهاد می کنیم با استفاده از لینکی که در انتهای همین مطلب قرار داده شده است، عضو کانال تلگرام مدارس شوید. به این ترتیب در جریان آخرین اخبار آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ قرار خواهید گرفت.

شهریه مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان جزو مدارس شهریه پرداز محسوب می شوند، یعنی دانش آموزان جهت تحصیل در این مدارس موظف به پرداخت شهریه می باشند. یکی از سوالات متداولی که خانواده ها هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان در تماس با کارشناسان مرکز الومشاوره مطرح می کنند، در رابطه با میزان شهریه مدارس تیزهوشان است. در پاسخ به این سوال لازم به توضیح است که شهریه مدارس تیزهوشان در سراسر کشور یکسان نیست. در واقع شهریه این مدارس با توجه به هر شهر و منطقه ای متفاوت است، ولی به طور کلی می توان گفت که مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان به میزان ۵۰ درصد مدارس غیردولتی در همان منطقه محاسبه می شود. نکته حائز اهمیت این است که این مدارس معمولا با دانش آموزانی که بضاعت مالی ندارند همکاری می کنند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ثبت نام مدارس تیزهوشان
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

[madrese]

[contact_info title= “شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.