خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-1400---1401

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

زمان-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-1400---1401

[contact_info title= “زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

مدارس تیزهوشان نسبت به سایر مدارس کشور دارای امکانات آموزشی بهتری است، بنابراین دانش آموزان بسیاری تمایل دارند پس از اتمام دوره ابتدایی وارد مدارس تیزهوشان شوند. از آن جا که مدارس تیزهوشان جزو مدارس خاص محسوب می شود و متقاضیان بسیاری دارد، هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان (آزمون سنجش هوش و استعداد) برگزار می شود و تنها که رتبه لازم را در آزمون تیزهوشان کسب نمایند، مجاز به ثبت نام در مدارس تیزهوشان خواهند بود. با توجه به این که زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ یکی از سوالات پرتکرار در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره است، در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۸ آغاز شد و تا ۳ اسفند ماه نیز ادامه داشت، البته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ دو مرتبه دیگر نیز تمدید شد. بنابراین با توجه به تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰، پیش بینی می شود، ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نیز بهمن ماه سال جاری آغاز شود. البته فعلا تاریخ دقیق آغاز ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب انجام خواهد شد. البته لازم به توضیح است که علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره، با عضویت در کانال تلگرام مدارس نیز می توانید در جریان آخرین اخبار در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان قرار بگیرید. لینک عضویت در کانال تلگرام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در انتهای همین مطلب قرار دارد.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم، داوطلب ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید مشغول تحصیل در پایه ششم و دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از الزامات ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که دانش آموز موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. ضمنا اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان و یا همان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir انجام می شود. پس از ورود به سایت مذکور، در محل های مشخص شده در سمت راست صفحه، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد کنید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سپس در گام بعدی، نام و نام خانوادگی دانش آموز را به عنوان نقش و نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز را در قسمت عنوان سازمان انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما نمایش داده شود.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1

اطلاعات خواسته شده همچون ۱- نام ۲- نام خانوادگی ۳- کدملی ۴- جنسیت ۵- تاریخ تولد ۶- نام پدر ۷- کد ملی پدر ۸- شماره شناسنامه پدر ۹- محل صدور شناسنامه پدر ۱۰- نام پدربزرگ (پدر پدر) ۱۱- دین ۱۲- نوع تابعیت ۱۳- رشته مورد تقاضا ۱۴- نام استان مورد تقاضا ۱۵- نام شهرستان مورد تقاضا ۱۶- نام مدارس استعدادهای درخشان مورد تقاضا ۱۷- عکس دانش آموز را به طور کامل و صحیح وارد نمایید. سپس هزینه ثبت نام را واریز و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

[madrese]

[contact_info title= “زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.