خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰
ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-پلدشت-99---1400

ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-پلدشت-99---1400

[contact_info title= “ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰”]

داوطلبان بسیاری به دلیل امکانات آموزشی موجود در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و همچنین به دلیل سطح آموزشی بالای مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نسبت به سایر مدارس کشور، علاقمند به ادامه تحصیل در این مدارس هستند. طی سال های گذشته آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف گردیده است ولی داوطلبان همچنان برای تحصیل در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان و دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بایستی در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایند. در این مطلب به زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان و … خواهیم پرداخت. پلدشتراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید. در صورت نیاز نیز می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الومشاوره تماس حاصل فرمایید.

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ششم حذف و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم با یکدیگر ادغام گردیده است. 

ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰

از آن جا که اغلب داوطلبان با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان آشنایی ندارند و هر ساله افراد زیادی طی تماس در تماس با مرکز الومشاوره سوالاتی را در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مطرح می کنند، تصمیم گرفتیم در این قسمت به طور مجزا به نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم بپردازیم :

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ می بایست در بازه زمانی مشخص، به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادای درخشان (دوره اول)، طبق تصویر زیر در محل های مشخص شده، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد کنید.

سپس در صفحه بعدی همانند تصویر زیر، در قسمت نقش“نام دانش آموز” و در قسمتی که از شما می خواهد عنوان سازمان را وارد کنید“نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز” را انتخاب کنید و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی گزینه “تایید” فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد. در این فرم اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، کدملی، جنسیت، تاریخ تولد، نام پدر، کد ملی پدر، شماره شناسنامه پدر، محل صدور شناسنامه پدر، نام پدربزرگ (پدر پدر)، دین، نوع تابعیت، رشته مورد تقاضا، نام استان مورد تقاضا، نام شهرستان مورد تقاضا، نام مدارس استعدادهای درخشان مورد تقاضا و عکس دانش آموز خواسته شده است که بایستی با دقت وارد نمایید. در نهایت نیز هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. پس از واریز هزینه، کد پیگیری ثبت نام برای شما صادر خواهد شد. عدم صدور کدپیگیری به معنای عدم ثبت نام می باشد. این امکان برای دانش آموزان پلدشت فراهم است تا چنانچه به هر دلیلی موفق به ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نشدند، با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس حاصل نمایند و ثبت نام خود را به کارشناسان مرکز ما بسپارند.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

اگر قصد شرکت در آزمون تیزهوشان دوره دوم متوسطه را دارید، می بایست ابتدا  دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ را دانلود و مطالعه نمایید و سپس برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور، بر روی تصویر مربوط به “سمپاد دهم” کلیک کنید تا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ شوید.

پس از ورود به سایت بایستی در محل های مشخص “کد ملی” و  “رمز ورود همگام” دانش آموز را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

پس از وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام نقش و عنوان سازمان را انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

پس از طی مراحل فوق، بر روی گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۹۹ ” کلیک و اطلاعات خواسته شده را وارد و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دارای شرایط و قوانینی است که داوطلبان قبل از اقدام به ثبت نام می بایست از آن ها مطلع شوند. به همین دلیل، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و سایر اطلاعات مورد نیاز داوطلبان، در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ منتشر می شود.

جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ کلیک کنید.
جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ کلیک کیند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰

در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ پلدشت، لازم به ذکر است که زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به احتمال زیاد همچون روال سال های گذشته، اواسط اردیبهشت ماه (سال ۱۳۹۹) و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ اواخر فروردین ماه (سال ۱۳۹۹) خواهد بود. البته در حال حاضر تاریخ دقیق آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت الومشاوره و همچنین کانال تلگرام مشاوره مدرسه انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ عبارت است از :

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبانی که می خواهند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شرکت و شانس خود را جهت پذیرش در مدارس تیزهوشان پلدشت امتحان نمایند، بایستی حتما مشغول تحصیل در پایه ششم و دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از قوانین ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که دانش آموز بایستی موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. ضمنا اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ را دارند، تنها در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مشغول به تحصیل در پایه نهم باشند و همچین دارای تابعیت ایرانی باشند(البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت نمایند) یکی دیگر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ این است که حداقل معدل داوطلب در پایه هشتم ۱۹ و یا بالاتر از ۱۹ باشد. در غیر این صورت مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم نخواهند بود.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ پلدشت

آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ سراسر کشور به طور هماهنگ برگزار خواهد شد. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان هر ساله اواخر خرداد ماه یعنی پس از اتمام امتحانات نوبت دوم دانش آموزان می باشد. پلدشتراین احتمال می رود زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ نیز اواخر خرداد ۹۹ خواهد بود. البته در حال حاضر زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت الومشاوره انجام خواهد شد.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ :

مدارس تیزهوشان
ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰
تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
– – منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
مدارک ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “ثبت نام آزمون تیزهوشان پلدشت ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.