خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 99 - 1400

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 99 - 1400

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نسبت به سایر مدارس از امکانات و سطح علمی بالاتری برخوردار هستند و همین امر باعث تمایل دانش آموزان بسیاری به ادامه تحصیل در این مدارس شده است. شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی جزو قوانین پذیرش دانش آموزان است. بسیاری از دانش آموزان پایه ششم و نهم که داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ هستند، طی تماس با مرکز الومشاوره پیگیر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ هستند. برای پاسخگویی به سوالات داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم تصمیم گرفتیم این مطلب را به زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ اختصاص دهیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون تیزهوشان توصیه می شود. در نهایت چنانچه بعد از مطالعه این مطلب باز هم سوال یا ابهامی برایتان باقی ماند، با کارشناسان مرکز الومشاوره تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ می بایست در بازه زمانی ۹۸/۱۱/۲۶ لغایت ۹۸/۱۲/۳ و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا اواخر خرداد ماه هر سال برگزار می گردید. ولی آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ در تاریخ ۹۹/۲/۴ برگزار خواهد شد.

“برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و طبق اطلاعیه ای که در تاریخ ۲۵ تیر ماه منتشر شد، فعلا تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان مشخص نیست ولی در صورت مساعد بودن شرایط کشور، این آزمون دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.”

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

دانش آموزان بسیاری تمایل دارند پس اتمام دوره اول متوسطه وارد مدارس تیزهوشان شده و دوره دوم متوسطه خود را در این مدارس تحصیل نمایند. به همین دلیل هر ساله داوطلبان بسیاری اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ کرده و پیگیر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که آزمون تیزهوشان نهم به دهم پس از اتمام امتحانات خرداد ماه دانش آموزان برگزار می شود. البته فعلا تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام تیزهوشان و نمونه دولتی مرکز الومشاوره انجام خواهد شد.

“برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و طبق اطلاعیه ای که در تاریخ ۲۵ تیر ماه منتشر شد، فعلا تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان مشخص نیست ولی در صورت مساعد بودن شرایط کشور، این آزمون دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.”

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

هر ساله چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان، کارت ورود به جلسه داوطلبان منتشر می شود که داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir و یا azmoon.medu.ir کارت خود را دریافت نمایند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری آزمون الزامی است و از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. چرا که اطلاعات بسیار مهمی همچون نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی، عکس داوطلب و … بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است. بنابراین دریافت کارت ورود به جلسه قبل از برگزاری آزمون را فراموش نکنید. 

مطالب مفید جهت مطالعه دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ :

جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

۷ نظر

  1. سلام لطفا ازمون رو شهریور برگزار کنید
    ایا از پایه هشتم سوال می اید اگر میاد ازکدوم درس بیشتر سوال طرح میشود ؟

  2. سلام کاش ازمون بصورت انلاین برگزار میشد چون با این کرونا باید با کلی استرس سر جلسه بریم من که خیلی مترسم هم واس قبول نشدن و هم کرونا

  3. لطفاً با توجه بو این وضیعت کرونا آزمون رو به شهریور ماه موکول کنید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در مورد تغییر زمان آزمون سازمان سنجش تصمیم خواهد گرفت و اطلاع رسانی خواهد نمود.

  4. سلام
    بالتوجه به شیوع کرونا ازمون می برگزار خواهد شد لطفا پاسخ دهیددددد

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در حال حاضر در مورد زمان دقیق برگزاری آزمون ها اطلاعیه ای منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.