خانه / کارشناسی ارشد / ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
ویرایش-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ویرایش-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در بازه زمانی ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ لغایت ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ انجام خواهد شد. داوطلبان بسیاری هر ساله پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، متوجه اشتباه در ثبت اطلاعات خود شده و طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره در پی راهکاری برای حل این مشکل هستند، چرا که ورود صحیح اطلاعات هنگام ثبت نام بسیار مهم است و وارد کردن اطلاعات نادرست می تواند در مراحل بعدی حتی منجر به لغو قبولی داوطلب گردد. از این رو قصد داریم در این مطلب به چگونگی ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ بپردازیم. بنابراین مطالعه این مطلب به داوطلبانی که با مشکل ورود نادرست اطلاعات ثبت نامی کنکور کارشناسی ارشد مواجه شده اند، توصیه می گردد. 

ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در بازه های زمانی مشخص از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

همانطور که گفته شد، هر ساله با تعداد کثیری از داوطلبان مواجه هستیم، که پس از اتمام فرایند ثبت نام خود متوجه اشکال در اطلاعات ثبت نامی خود می شوند. چنانچه شما نیز با این مشکل مواجه شدید، می توانید در بازه های زمانی مختلف که توسط سازمان سنجش آموزش کشور تعیین می گردد، با مراجعه مجدد به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد خود نمایید. در ادامه به بازه های زمانی مختلف مشخص شده جهت اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ خواهیم پرداخت.

۱- بازه زمانی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

چنانچه بلافاصله پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ و قبل از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، متوجه ورود نادرست اطلاعات خود در فرم ثبت نام شدید. این فرصت را خواهید داشت که قبل از اتمام زمان ثبت نام به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایید. 

۲- مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

چنانچه پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ متوجه اشکال در اطلاعات ثبت نامی خود شده اید و فرصت اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را از دست داده اید، نگران نباشید. چرا که سازمان سنجش در چندین مرحله این امکان را در اختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد قرار می دهد. زمان بعدی که امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد است. سازمان سنجش معمولا هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، جهت مساعدت با داوطلبان جا مانده از ثبت نام، مهلت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان درنظر می گیرد که شما نیز می توانید در این بازه زمانی مجددا به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه و اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود نمایید.

۳- زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

سازمان سنجش در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد مجددا امکان اصلاح اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ را در اختیار داوطلبان قرار می دهد، با این تفاوت که داوطلبان در این بازه زمانی تنها می توانند برخی از اطلاعات ثبت نامی خود همچون معدل، رشته و محل فارغ التحصیلی را ویرایش نمایند. بنابراین پیشنهاد می شود ویرایش اطلاعات خود را در دو بازه زمانی اولیه انجام دهید در غیر این صورت در زمان دریافت کارت ورود به جلسه خود تنها مجاز به ویرایش معدل، محل فارغ فارغ التحصیلی و رشته خواهید بود.

چنانچه موفق به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در بازه های زمانی مذکور نشدید، می توانید با کارشناسان مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی شما نمایند.

[arshad]

[contact_info title= “ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.