خانه / کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد
کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-کارشناسی-ارشد

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد”]

داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون ملزم به دریافت  کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد  می باشند. این کارت حاوی اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی، زمان و مکان برگزاری آزمون است و متقاضیان باید طبق روال سال های گذشته چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. پس از آن داوطلب می تواند بر اساس آدرس و زمان مندرج بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کرده و در آزمون رشته امتحانی انتخابی شرکت نماید . در ادامه زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سراسری و آزاد را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

[point1 title= ” لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ۱۴۰۰ چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش فعال خواهد شد.”]

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۰

کلیه داوطلبان واجد شرایط که در زمان ثبت نام یا مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اطلاعات خود را در فرم ثبت نام اینترنتی درج کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند می بایست چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فعلا مشخص نشده است، پیش بینی می شود لینک دریافت کارت ورود به جلسه ۳ روز قبل از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در سامانه سنجش فعال شود. توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوید و از آخرین اخبار مرتبط آگاهی یابید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبان می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایند. در ادامه با کلیک بر روی لینک ” دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد “ و درج اطلاعات درخواستی امکان مشاهده و پرینت کارت برای داوطلبان فراهم می شود. اطلاعات لازم برای دریافت کارت آزمون شامل شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری است که در زمان ثبت نام در اختیار داوطلب قرار گرفته است.
در صورتی که داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را مانند شماره پرونده و یا کدپیگیری ثبت تام را فراموش کرده باشد می تواند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نماید .

ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ممکن است برخی متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد متوجه اشتباه در مندرجات کارت آزمون شوند. سازمان سنجش به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. به عنوان مثال داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در بندهای مربوط به اطلاعات فردی ، اطلاعات تحصیلی ، سهمیه ثبت نامی می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمایند. هم چنین در خصوص مغایرت در بندهای مربوط به “جنس و معلولیت “ مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص امکان رفع اشکالات احتمالی را فراهم می کند . وجود اشکال و مغایرت در عکس داوطلب نیز از مواردی است که برای رفع آن می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه کرد. آدرس و محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کازشناسی ارشد و زمان مراجعه به این باجه ها هم زمان با انتشار کارت آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

جهت دریافت آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کلیک کنید.

(به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص، لینک بالا فعال خواهد شد.)

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

با توجه به میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ داوطلبان باید در درج معدل خود نهایت دقت را به کار گیرند. بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فارغ التحصیلان دوره کارشناسی می بایست معدل مندرج در مدرک کارشناسی و دانشجویان سال آخر معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ را وارد نمایند. در صورتی که داوطلبان به هر دلیلی معدل خود را اشتباه وارد کرده و پس از اتمام زمان ثبت نام  متوجه شوند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرصت خواهند داشت برای اصلاح آن اقدام نمایند .
داوطلبان هم چنین می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره استفاده کرده و با مشاوران در ارتباط باشند.

سوالات متدوال داوطلبان

  •  تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای داوطلبان رشته محل های دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟

داوطلبان کلیه دوره ها و دانشگاه ها در یک آزمون واحد شرکت خواهند کرد.

کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد معمولا هر ساله اواخر هفته برگزار می گردد.

  • برگزاری آزمون رشته های شناور در چه تاریخی است ؟

زمان برگزاری آزمون ارشد برای رشته های شناور، در روز دوم در نظر گرفته شده است.

  • چگونه از ساعت و تاریخ دقیق برگزاری آزمون مطلع شویم ؟

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد اطلاعات دقیقی از زمان و مکان برگزاری آزمون در اختیار همه داوطلبان قرار می دهد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه داوطلبان

 زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آزاد
اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 
اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری 
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.