خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد”]

داوطلبان زیادی در بازه زمانی مقرر اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نمودند. حال داوطلبان بسیاری طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الومشاوره پیگیر تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هستند. از این رو قصد داریم در این مطلب پاسخگوی سوالات داوطلبان دانشگاه آزاد باشیم. بنابراین مطالعه این مطلب را به داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ توصیه می نماییم.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که مستحضر هستید، کنکور ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است و داوطلبان با شرکت در یک آزمون مشترک شانس خود را برای پذیرش در رشته های هر دو دانشگاه امتحان می کنند. طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، آزمون کارشناسی ارشد فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. البته فعلا تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، تاریخ دقیق در این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ باشید.

📣 کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۵ ، پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۶ و جمعه مورخ ۱۴۰۰/۳/۷ برگزار خواهد شد .

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی است. یکی از سوالاتی که برای داوطلبان بوجود آمده این است که آیا افرادی که هم داوطلب شرکت در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و هم داوطلب شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند، می بایست دو کارت ورود به جلسه مجزا دریافت و روز برگزاری آزمون، همراه داشته باشند؟ در پاسخ به این پرسش لازم به توضیح است که به دلیل برگزاری آزمون مشترک برای پذیرش داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد، یک کارت برای هر داوطلب منتشر خواهد شد و نیازی به دریافت و همراه داشتن دو کارت ورود به جلسه نمی باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد می بایست به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس در منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک نمایید. پس از ورود به صفحه جدید بر رو لینک  ”دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد“ کلیک کنید. سپس چند روش جهت مشاهده و دریافت کارت پیش روی شما قرار خواهد گرفت. با توجه به اطلاعاتی که در دسترس دارید، یکی از روش ها را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا کارت ورود به جلسه برای شما قابل مشاهده گردد. سپس یک پرینت از کارت خود تهیه کنید و کارت را روز برگزاری آزمون همراه داشته داشته باشید. در صورتی که داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را مانند شماره پرونده و یا کدپیگیری ثبت تام را فراموش کرده باشد می تواند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نماید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد :

 لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ویرایبش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

[arshad]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.