خانه / کارشناسی ارشد / ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

[contact_info title= “ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد”]

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به فاصله کوتاهی از انتخاب رشته دانشگاه های روزانه آغاز می شود و داوطلبان می توانند با در دست داشت داشتن کد دسترسی که در انتهای کارنامه اعلام نتایج درج می گردد، به ثبت انتخاب های خود در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بپردازند. گاهی اوقات داوطلب پس از انجام انتخاب رشته و اتمام آن ممکن است بخواهد تغییراتی در فرم انتخاب رشته خود بدهد .برای نمونه ممکن است داوطلب بخواهد رشته –محل هایی را به انتخاب های خود اضافه کند یا برخی از کد رشته-محل ها راحذف کند و یا اینکه احتمال دارد که در انتخابات خود دچار خطا و اشتباه شود و تغییراتی را در اولویت بندی و چیدمان انتخاب های خود بوجود آورد در این صورت سوالاتی برای این قبیل افراد پیش می آید که آیا امکان ویرایش و تغییر در انتخاب ها وجود دارد؟ برای پاسخ به این قبیل سوالات در زمینه ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد توصیه میکنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به طور جداگانه از انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و از طریق سایت azmoon.org اننجام خواهد شد.

زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

هرساله سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، زمانی را برای ویرایش انتخاب رشته در اختیار شرکت کنندگان در انتخاب رشته کارشناسی ارشد می دهد اما باید این نکته را بیان کنیم که امکان ویرایش برای کسانی که انتخاب رشته خود را انجام داده اند و می خواهند تغییراتی را در آن به وجود آورند حتی در طی زمان انتخاب رشته وجود دارد. ضمنا به محض اتمام زمان انتخاب رشته آغاز می شود و به مدت ۳ الی ۵ روز ادامه خواهد داشت. از آنجایی که زمان انتخاب رشته ی دانشگاه های سراسری خرداد ماه خواهد بود، پیش بینی می شود که انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به فاصله کوتاهی از اتمام انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری آغاز می شود و داوطلبان می توانند انتخاب های خود را به ثبت برسانند.

نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

داوطلبان برای انجام ویرایش در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه های آزاد اسلامی ابتدا باید وارد سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شوند و با وارد کردن شناسه و رمز عبور که قبلا با خرید کارت اعتباری دریافت کرده اند می توانند اقدام به این کار کنند. (انجام ویرایش در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نیست)

مراحل ویرایش انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد به ترتیب مراحل زیر می باشد.

  • مراجعه به سایت azmoon.org و ورود به سامانه “انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰”
  • با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به صفحه اطلاعات مربوط به خود هدایت می شوید
  • بر روی گزینه “ویرایش انتخاب رشته” که در منوی سمت راست قرار دارد کلیک نمایید.
  • در صفحه پیش رو تمامی رشته محل های انتخابی شما نمایش داده خواهد شد.
  • حال می توانید نسبت به حذف یا ایجاد رشته جدید و جابجایی اولویت های خود اقدام نمایید.

به داوطلبان توصیه می کنیم که دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند. زیرا در سال گذشته سامانه دانشگاه آزاد فقط ۱ بار به داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات خود را داده بود و در صورتی که گزینه ثبت نهایی را کلیک می کردند امکان ویرایش مجدد برای داوطلبان وجود نداشت پس به متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد ۹۹ توصیه می کنیم که تاحد امکان انتخاب رشته  خود را صحیح و کامل وارد کنند که اگر چنین محدودیت هایی وجود داشت داوطلبان بااین مشکلات روبرو نشوند.

مطالب مهم پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

کامل ترین لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد
– هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
راهنمای تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

[arshad]

[contact_info title= “ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.