خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰
زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد-1400

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد-1400

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰”]

رقابت در کنکور کارشناسی ارشد به دلیل تعداد داوطلبان زیادی که دارد جدی و سخت است. بنابراین پذیرش در رشته و دانشگاه مورد نظر هر داوطلب نیازمند تلاش و پشتکار فراوان است. از این رو داوطلبان بایستی با یک برنامه ریزی دقیق مطالعه نمایند. اطلاع از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و اینکه داوطلب چقدر فرصت جهت آماده شدن برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دارد، بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو قصد داریم در این مطلب به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید. در پایان نیز در صورت نیاز و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

کنکور کارشناسی ارشد معمولا هر ساله اوایل سال جدید برگزار می شود. مثلا طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور قرار بود کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اواخر فروردین ماه سال ۹۹ برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ به اواسط تابستان موکول گردید. بنابراین پیش بینی می شود، طبق روال سال های گذشته، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز فروردین و یا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردد. البته فعلا دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ منتشر نشده است و تاریخ دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مشخص نیست. به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. علاوه بر پیگیری مطالب سایت چنانچه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوید نیز در جریان آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد قرار خواهید گرفت. لینک عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد در انتهای همین مطلب قرار دارد.

” کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۵ ، پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۶ و جمعه مورخ ۱۴۰۰/۳/۷ برگزار خواهد شد . “

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

از شرایط حضور در حوزه امتحانی کنکور کارشناسی ارشد، همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر است و داوطلبی که فاقد کارت باشد، اجازه ورود به محل برگزاری آزمون را نخواهد داشت.
لینک دانلود کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش فعال می شود و داوطلب می تواند طبق راهنمای زیر آن را دانلود نماید.

  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد” از منوی سمت راست سایت
  • کلیک بر روی لینک “کارت ورود به جلسه آزموت کارشناسی ارشد”
  • وارد کردن یکی از اطلاعات خواسته شده و تهیه پرینت کارت
  1. شماره پرونده + کد ملی + سال تولد
  2. شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام

با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، برای کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یک کارت ورود به جلسه مشترک منتشر می شود.

سوالات متداول داوطلبان در رابطه با کنکور کارشناسی ارشد :

  • آیا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یکی است ؟

بله، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز همچون کنکور کارشناسی ارشد سال های اخیر به صورت جامع و یکپارچه برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

  • آیا امکان شرکت در دو کد رشته امتحانی کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد ؟

بله، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می توانند دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور انتخاب کرده و در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

  •  آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟

بله، داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می توانند اطلاعات مهم خود نظیر معدل را ویرایش نمایند.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد :

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.