خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰
ثبت-نام-آزمون-نمونه-دولتی-نهم-به-دهم-99---1400

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت-نام-آزمون-نمونه-دولتی-نهم-به-دهم-99---1400

[contact_info title= “ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

مدارس نمونه دولتی از نظر سطح علمی جزو مدارس برتر کشور محسوب می شوند که هر ساله دانش آموزان بسیاری راغب به ثبت نام و ادامه تحصیل در این مدارس هستند. مدارس نمونه دولتی برای غربال و جذب دانش آموز اقدام به برگزاری آزمون می کنند. طی دو سال اخیر، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم با یکدیگر ادغام شده است. این آزمون تحت عنوان آزمون تیزهوشان برگزار می شود. یعنی داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی بایستی در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایند و در فرم ثبت نام علاقمندی خود را جهت سنجش در مدارس نمونه دولتی اعلام کنند. در ادامه به طور مفصل به زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم با یکدیگر ادغام شده است بنابراین داوطلبان هر دو مدرسه، در یک آزمون واحد شرکت خواهند کرد.

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

همانطور که اشاره شد، جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی بایستی در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایید و در فرم ثبت نام علاقمندی خود را جهت سنجش در مدارس نمونه دولتی اعلام کنید. البته در صورت تمایل می توانید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، علاقمندی خود را جهت سنجش در هر دو مدرسه (تیزهوشان و نمونه دولتی) اعلام کنید. در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ لازم به ذکر است که ابتدا باید دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ را که لینک آن در ادامه این مطلب قرار داده شده است، دانلود و مطالعه نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید. سپس بر روی تصویر مربوط به “سمپاد دهم” کلیک نمایید تا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ شوید.

پس از ورود به سامانه مذکور، در محل های مشخص شده در تصویر زیر “کد ملی” و  “رمز ورود همگام” دانش آموز را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

پس از ورود کد ملی و رمز ورود همگام نقش و عنوان سازمان را انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

سپس بر روی گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۹۹ ” کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد و هزینه ثبت نام را واریز کنید. پس از واریز هزینه، یک کد پیگیری چند رقمی ثبت نام برای شما صادر خواهد شد. توجه داشته باشید که عدم صدور کدپیگیری به معنای عدم ثبت نام می باشد.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله اواخر فروردین ماه برگزار می شود. بنابراین احتمال می رود زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ نیز اواخر فروردین ماه سال ۱۳۹۹ باشد. البته فعلا تاریخ دقیقی برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام الومشاوره اطلاع رسانی خواهد شد. با کلیک بر روی بنر کانال تلگرامی زیر می توانید عضو کانال اطلاع رسانی مرکز الومشاوره شوید.

“ثبت نام آزمون سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ از ۲۶ بهمن ۹۸ آغاز و تا ۳ اسفند ۹۸ ادامه خواهد داشت.”

“ثبت نام آزمون تیزهوشان تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تمدید شد.”

[madrese]

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را دارند، می بایست از زمان و نحوه ثبت نام آزمون، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰، مواد امتحانی، تعداد و ضریب سوالات آزمون و … مطلع شوند. به همین دلیل، قبل از آغاز بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان، دفترچه ای تحت عوان دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (دوره دوم متوسطه) منتشر می شود و در آن به تمامی موارد فوق پرداخته می شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه قرار داده شده است. توصیه می شود قبل از ثبت نام، دفترچه را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایید. در دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ به موارد زیر پرداخته شده است.

فهرست مندرجات دفترچه
آزمون ورودی مدارس دورە دوم متوسطە استعدادهای درخشان و نمونه دولتی
مهلت ثبت نام، زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون
مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون
ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان مدارس دورە دوم متوسطه
مواد امتحانی، تعداد و ضریب سوالات آزمون
ظرفیت، ضوابط و شرایط پذیرش دانش آموزان
ضوابط تصحیح پاسخ برگ ها، اعلام نتیجه و ثبت نام قبول شدگان
ضوابط و نحوە نقل و انتقال دانش آموزان
سایر موارد
جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

از جمله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ به آن پرداخته شده است، عبارتنداز :

  1. دانش آموز باید دارای تابعیت ایرانی باشد. (داوطلبان اتباع نیز در صورت داشتن شرایط خاص می توانند اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نمایند.)
  2. دانش آموز در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
  3. معدل سالانه دانش آموز در پایه هشتم حداقل ۱۹ و یا بالای ۱۹ باشد.

داوطلبان فاقد شرایط مذکور، مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ :

جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان
سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

[madrese]

[contact_info title= “ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.