خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
دفترچه-انتخاب-رشته-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

دفترچه-انتخاب-رشته-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

همانطور که مستحضر هستید ، سال های گذشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا اقدام به برگزاری آزمون جهت جذب دانشجو در رشته های با آزمون می نمود که در سال های اخیر کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است . در واقع داوطلبان دانشگاه آزاد نیز می بایست اقدام به ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری نمایند . تمامی مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج اولیه برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مشترک و یکپارچه انجام می شود ولی مسیر پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد از مرحله انتخاب رشته جدا می شود و داوطلبان جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست در زمان مقرر به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند . از این رو در این مطلب لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را قرار داده و به برخی از نکات مهم مندرج در آن پرخته ایم .

دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که در ابتدا اشاره شد ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار خواهد شد . هر ساله قبل از آغاز زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد منتشر می وشد که مطالعه آن قبل از اقدام به انتخاب رشته الزامی است . در ادامه لینک دانلود دفترچه قرار داده شده است .

👈 جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ کلیک کنید . 👉

( به محض انتشار ، لینک بالا فعال خواهد شد . )

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

یکی از سوالاتی که داوطلبان دانشگاه آزاد در تماس با کارشناسان مرکز الو مشاوره مطرح می کنند ، در رابطه با تاریخ انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد است . در این خصوص لازم به ذکر است که سال های گذشته ( به استثناء سال ۹۹ ) انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز در یک بازه زمانی ۵ الی ۷ روزه انجام می گرفت ولی در سال ۹۹ انتخاب رشته دانشگاه آزاد قبل از اتمام بازه زمانی انتخاب رشته دانشگاه سراسری آغاز شد . به طور کلی پیش بینی می شود انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۰ ، از اواخر مرداد و یا نهایتا اوایل شهریور ماه آغاز گردد . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد . ضمنا یکی دیگر از راه های اطلاع از آخرین اخبار مربوط به زمان و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته است . لینک عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته در انتهای همین مطلب قرار داده شده است .

 

سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد در بازه زمانی مشخص شده از طریق سایت رسمی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام خواهد شد . پس از واریز هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سامانه ، می توانید فرم انتخاب رشته را دریافت و اقدام به تکمیل آن نمایید .
داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ) در گروه آزمایشی شناور ( هنر و زبان ) نیز ثبت نام و در آزمون مربوطه شرکت کرده اند می توانند کد رشته محل های مربوط به رشته امتحانی دوم را نیز در بین ۱۰۰ انتخاب خود درج کنند.
توجه داشته باشید که برای ورود به سامانه انتخاب رشته به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز دارید که در انتهای کارنامه کنکور درج شده است. در پایان مراحل انتخاب رشته از شماره پیگیری ارائه شده توسط سامانه پرینت تهیه نمایید و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه نزد خود حفط کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

چند نکته طلایی برای انتخاب رشته
اشتباه در انتخاب رشته
میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی رشته دارو سازی دانشگاه آزاد

[entekhab]

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

زمان-اعلام-نتایج-نهایی-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”] داوطلبان دانشگاه آزاد در بازه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.