خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
زمان-اعلام-نتایج-نهایی-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

زمان-اعلام-نتایج-نهایی-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

داوطلبان دانشگاه آزاد در بازه زمانی مقرر از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به انتخاب رشته می کنند . از آن جا که هر ساله داوطلبان پس از اتمام زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند و طی تماس های مکرر با مرکز الو مشاوره پیگیر تاریخ دقیق آن هستند ، تصمیم گرفتیم با اختصاص این مطلب به “ زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ” پاسخگوی سوالات داوطلبان باشیم . بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان دانشگاه آزاد که در انتخاب رشته سال ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد ، پیشنهاد می گردد .

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که مستحضر هستید انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد اواخر مرداد تا اوایل شهریور ماه انجام خواهد شد . به احتمال زیاد زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ همچون روال سال های گذشته ( به استثنای سال ۹۹ که به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری و اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور به تعویق افتاد ) اواخر شهریور ماه خواهد بود . البته از آن جا که فعلا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ منتشر نشده است ، تاریخ اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ نیز مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد . ضمنا لازم به ذکر است که تمامی اخبار مرتبط با کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، اعم از تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری و تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از طریق کانال تلگرام کنکور اطلاع رسانی می گردد . بنابراین پیشنهاد می شود از طریق لینی که در انتهای همین مطلب قرار دارد ، عضو کانال تلگرام کنکور شوید تا در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار بگیرید .

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته ( نهایی ) کنکور دانشگاه آزاد صرفا به صورت  اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org منتشر خواهد شد که در این قسمت به نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت :

اولین قدم 👈 وورد به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org

دومین قدم 👈 کلیک بر روی لینک ” نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ”

سومین قدم 👈 وارد کردن اطلاعات خواسته شده ( شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد + شماره شناسنامه ) و دریافت کارنامه

🔔🔔🔔 شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک کد ۷ رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه درج شده است و برای دریافت نتایج ، اطلاع از این کد ضروری است. چنانچه موفق به مشاهده کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نمی شوید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. 🔔🔔🔔

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

ممکن است پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته ، نسبت به آن اعتراض داشته باشید و احتمالا اولین سوالی که برای شما ایجاد خواهد شد این است که آیا امکان اعتراض به نتایج وجود دارد یا خیر ؟ در پاسخ باید بگوییم که بله دانشگاه آزاد خوشبختانه هر سال  این امکان را برای داوطلبا فراهممی کند . نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت به این گونه می باشد که ابتدا باید وارد سایت azmoon.org شده و بعد از آن وارد سیستم اعلام نتایج آزمون ها شوید و در این قسمت می بایست به بخش پاسخگویی به سوالات رفته و وارد سیستم پرسش و پاسخ شوید.

🔔🔔🔔 در اینجا لازم است اطلاعات مربوط به آزمون از جمله نوع آزمون و نوع مشکل مربوط به آزمون را وارد و سپس به تکمیل مشخصات فردی خود ازجمله نام ، نام خانوادگی ، استان ، شهرستان ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن محل سکونت همراه با پیش شماره بپردازید و در آخر در قسمت شرح سوال به طرح اعتراض خود اقدام کنید . پس از طی روند ثبت اعتراض و ارسال سوال سیستم به
یک کد تحت عنوان کد سوال ارسالی داده می شود که در زمان پیگیری پاسخ خود وارد کردن این کد الزامی می باشد . 🔔🔔🔔

۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از طرح سوال خود به قسمت دریافت پاسخ مراجعه نموده و با وارد کردن کد سوال ارسالی پاسخ خود را دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

چند نکته طلایی برای انتخاب رشته
اشتباه در انتخاب رشته
میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی رشته دارو سازی دانشگاه آزاد

[entekhab]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور انسانی

متقاضیان تحصیل در رشته های علوم انسانی، می توانند تنها با استفاده از سوابق و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.