خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

[contact_info title= “اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد”]

پس از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، داوطلبان می بایست چند هفته ای در انتظار مشخص شدن اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ باشند . از آن جا که داوطلبان این بازه زمانی را با استرس فراوان سپری می کنند ، تصمیم گرفتیم با اختصاص این مطلب به اعلام نتابج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و پرداختن به زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اندکی از استرس داوطلبان بکاهیم . بنابراین چنانچه شما نیز داوطلب کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هستید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه فرمایید . در پایان نیز در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند .

[point1 title= “نتایج کنکور سراسری در زمان مقرر از ظریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری و زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، پیش بینی می شود انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اواخر و یا نهایتا اوایل شهریور ماه از طریق سایت azmoon.org انجام شود . پس از آن داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هستند . در این قسمت به زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت :

مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که گفته شد ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org انجام خواهد شد ، بنابراین نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ نیز از طریق همان سایت منتشر و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . پس برای مشاهده نتایج ابتدا به سایت مذکور مراجعه نمایید . سپس بر روی گزینه “ نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ” کلیک کنید . پس از کلیک بر روی گزینه مذکور صفحه ای همچون تصویر زیر پیش روی شما قرار خواهد گرفت .

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید برای مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ می بایست کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی خود را وارد و سپس بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید . پس از طی مراحل مذکور به صفحه اعلام نتایج وارد شده و می توانید وضعیت قبولی و یا مردودی خود را مشاهده نمایید .

چنانچه بنا به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشدید ، با کارشناسان مرکز الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز ، نتایج را به اطلاع شما برسانند .

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اواخر مرداد و یا نهایتا اوایل شهریور ماه برگزار خواهد شد . از آن جا که اعلام نتایج انتخاب رشته چند هفته ای به طول می انجامد ، پیش بینی می شود نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هفته آخر شهریور ماه سال ۱۴۰۰ منتشر گردد . البته در حال حاضر تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به طور دقیق مشخص نشده است ولی به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد . علاوه بر اطلاع رسانی تاریخ انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از طریق سایت الو مشاوره ، آخرین اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام کنکور نیز اطلاع رسانی خواهد شد . لینک عضویت در کانال تلگرام کنکور مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره در انتهای همین مطلب قرار دارد .

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

چنانچه پس از انتشار نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نتایج نهایی منتشر شده در قالب کارنامه اعتراضی دارید ، می توانید در خواست خود مبنی بر بررسی مجدد فرم انتخاب رشته خود را طبق مراحل ذیل ثبت نمایید :

  1. وارد شدن به سایت دانشگاه آزاد به نشانی الکترونیکی azmoon.org
  2. وارد شدن به سیستم اعلام نتایج آزمون ها
  3. وارد شدن به سیستم پاسخگویی و سپس وارد شدن به سیستم پرسش و پاسخ
  4. سپس صفحه ای حاوی اطلاعات فردی برای داوطلب بازخواهد شد که می بایست نسبت به تکمیل آن اقدام نمایید . ( این اطلاعات شامل : نام ، نام خانوادگی ، استان ، شهرستان ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن محل سکونت می باشد . )
  5. در نهایت در کادر مربوط به شرح سوال ، اعتراض خود را به صورت کامل و دقیق ثبت نمایید .

سوالات متداول

  • نتایج انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در چه تاریخی منتشر خواهد شد ؟

نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، هفته آخر شهریور ماه منتشر خواهد شد . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مقاله و کانال تلگرام کنکور انجام خواهد شد .

  • کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را از کجا تهیه کنیم ؟

کد دسترسی انتخاب رشته در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده است .

  • معنای عبارت ” قبولی ذخیره ردیف ۱۲ ” در کارنامه اعلام نتایج چیست ؟

این عبارت در کارنامه نهایی یعنی داوطلب در صورت وجود ظرفیت در آن رشته محل می تواند در دانشگاه محل قبولی ذخیره ثبت نام نماید .

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

لیست رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰
زمان اعلام نتایج کنکور سراسری
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز مهم تر است یا رتبه ؟

[banner]

[contact_info title= “اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

زمان-اعلام-نتایج-نهایی-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”] داوطلبان دانشگاه آزاد در بازه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.