خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
زمان-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-دانشگاه-آزاد-1400

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

زمان-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-دانشگاه-آزاد-1400

[contact_info title= “زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”]

داوطلبان عزیز کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ آیا می دانید که مرحله انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد بر خلاف مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود ؟ البته داوطلبان رشته پزشکی دانشگاه آزاد نیز می بایست همزمان با داوطلبان دانشگاه های سراسری اقدام به انتخاب رشته نمایند ولی داوطلبان سایر رشته های دانشگاه آزاد می بایست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه نمایند و پس از کسب اطلاعات لازم از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند . در این مطلب قصد داریم به زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ بپردازیم . بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که می دانید تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، روزهای پنجشنبه ۱۰ تیر و جمعه ۱۱ تیر ماه سال ۱۴۰۰ و زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ نیز مرداد ماه خواهد بود . از آن جا که معمولا هر ساله انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از اتمام انتخاب رشته کنکور سراسری ( برای دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، شبانه ، دانشگاه های پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) انجام می شود ، بنابراین پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، روزهای پایانی مرداد ماه و یا اوایل شهریور ماه آغاز و به مدت چند روز ادامه داشته باشد . البته در حال حاضر تاریخ دقیق آغاز فرایند انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مشخص نشده است . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد . ضمنا شما علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته نیز در جریان آخرین اخبار انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار خواهید گرفت . لینک عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته در انتهای همین مطلب قرار داده شده است .

مراحل انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد ، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد از انتخاب رشته سایر دانشگاه ها مجزا می باشد لذا متقاضیان علاقه مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایستپس از دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  به نشانی الکترونیکی azmoon.org مراجعه نمایند و سپس مراحل به ترتیب مراحل زیر را طی نمایند :

👈 کلیک بر روی لینک ” خرید کارت اعتباری “ و واریز هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

👈 وارد کردن کدملی و شناسه دانشگاه آزاد اسلامی در کادر ظاهر شده (در این قسمت داوطلب برای وارد شدن به سامانه نیازمند یک کد دسترسی ۷ رقمی باشد که در انتهای کارنامه اعلام نتایج اولیه ، و بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد)

👈 کلیک بر روی لینک ” انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد “ و دریافت و تکمیل فرم

👈 انتخاب گزینه ” ثبت کد رشته “ از منوی سمت راست سایت و درج حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل انتخابی

🔔 در صورت تمایل جهت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد و افزایش شانس قبولی خود در رشته محل های مورد نظر خود با مشاوران انتخاب رشته مرکز الو مشاوره تماس بگیرید . 🔔

سوالات متداول

❓ انتخاب رشته دانشگاه آزاد جدا از انتخاب رشته کنکور سراسری است ؟

بله ، فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و به صورت مجزا از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می شود .

❓ آیا برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

بله ، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند ، می بایست قبل از انجام انتخاب رشته هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را که مبلغ آن در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ذکر شده است را پرداخت نمایند .

❓ آدرس سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست ؟

جهت انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست در زمان مقرر که در این مطلب ذکر گردیده است ، به سایت azmoon.org مراجعه نمایید.

مطالب پینشهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

چند نکته طلایی برای انتخاب رشته
اشتباه در انتخاب رشته
میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی دانشگاه آزاد
 آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی رشته دارو سازی دانشگاه آزاد

[entekhab]

[contact_info title= “انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور انسانی

متقاضیان تحصیل در رشته های علوم انسانی، می توانند تنها با استفاده از سوابق و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.