خانه / کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد”]

داوطلبان دانشگاه آزاد برخلاف سال های گذشته، چند سالی است که با داوطلبان دانشگاه های سراسری در یک آزمون مشترک (کنکور کارشناسی ارشد) شرکت می کنند. از این رو این پرسش برای داوطلبان دانشگاه آزاد بوجود می آید، کسانی که داوطلب دانشگاه آزاد هستند جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد، می بایست چه زمانی و از طریق چه سایتی اقدام نمایند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب بهکارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ بپردازیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۹۹ توصیه می گردد. در پایان مقاله نیز چنانچه باز هم سوال یا ابهامی برایتان باقی ماند، می توانید با کارشناسان مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این مرکز، حتی روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

[point1 title= “پیش بینی می شود لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ۹۹ حداکثر تا ۱۸ خرداد ماه در سایت سنجش فعال شود.”]

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در ابتدا لازم به ذکر است که به دلیل ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، کارت ورود به جلسه مشترکی نیز برای داوطلبان صادر خواهد شد. یعنی داوطلبانی که هم قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و هم قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند، نیازی به دریافت دو کارت مجزا برای آن ها نیست. در این قسمت به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ خواهیم پرداخت. تمامی داوطلبان اعم از داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد، جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود، می بایست در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. بنابراین چنانچه شما نیز داوطلب دانشگاه آزاد هستید، در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه و از منوی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید. در ادامه با کلیک بر روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد” و درج اطلاعات درخواستی امکان مشاهده و پرینت کارت برای شما فراهم خواهد شد. در واقع با در دست داشتن یکی از اطلاعات زیر امکان مشاهده و دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ برای شما فراهم خواهد شد :

  1. شماره پرونده و شماره سریال
  2. شماره پرونده و کد ملی
  3. شماره پرونده و کد پیگیری
  4. شماره پرونده و شماره داوطلبی

در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود مثل شماره پرونده و یا کدپیگیری ثبت تام را فراموش کرده اید، می توانید با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه ۲۸ فروردین و جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ بود و در نتیجه طبق روال سال های گذشته، تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نیز ۳ روز قبل از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، یعنی تاریخ ۹۹/۱/۲۵ بود ولی متاسفانه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۹ به روزهای پنجشنبه ۲۲ خرداد و جمعه ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ موکول گردید. از این رو، داوطلبان می بایست دهه دوم خرداد ماه نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی است و از ورود داوطلبان فاقد کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل شیوع ویروس کرونا به روزهای پنجشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۶ و جمعه ۹۹/۵/۱۷ موکول شد. بنابراین کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اواسط مرداد ماه منتشر خواهد شد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

هر ساله برخی از داوطلبان هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه اشکال در برخی از اطلاعات مندرج در آن می گردند و این موضوع باعث نگرانی آن ها شده و طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره به ذنبال راه چاره ای برای رفع ایرادات مندرج بر روی کارت آزمون خود هستند. چنانچه شما نیز با چنین مشکلی مواجه شدید، لازم است به ذکر است که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که سازمان سنجش به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. به عنوان مثال شما در صورت مشاهده مغایرت در بندهای مربوط به اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و یا سهمیه ثبت نامی می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمایید. هم چنین در خصوص مغایرت در بندهای مربوط به “جنس و معلولیت “ مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص امکان رفع این اشکال را فراهم می کند. وجود اشکال و مغایرت در عکس داوطلب نیز از مواردی است که برای رفع آن می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه کرد. آدرس و محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کازشناسی ارشد و زمان مراجعه به این باجه ها هم زمان با انتشار کارت آزمون در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جهت دریافت آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ کلیک کنید.

(به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص، لینک بالا فعال خواهد شد.)

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
نتایج آزمون کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
ویرایبش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

[arshad]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.