خانه / کاردانی به کارشناسی / هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

سازمان سنجش آموزش کشور جهت تامین هزینه های ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی از داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون مبلغ مشخصی را دریافت می نماید. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی طبق روال سالیان گذشته به صورت اینترنتی بوده و در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می گیرد و داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی مراجعه کرده و قبل از تکمیل فرم اینترنتی نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیز همزمان با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انجام می گیرد و داوطلبان برای شرکت در هر دو مرحله از پذیرش باید هزینه ثبت نام را واریز نمایند. در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پرداخته ایم.

[point1 title= “ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان و در اریبهشت ماه انجام می گیرد”]

میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

داوطلبان به منظور اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته می بایست اطلاعیه های سازمان سنجش را پیگیری نمایند و در مهلت اعلام شده نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند . هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ،  در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی درج می شود و طبق روال سالیان گذشته از سه بخش تشکیل به شرح زیر تشکیل شده است :

هزینه ثبت نام در یک کد رشته امتحانی به مبلغ ۳۴ هزار تومان : داوطلبان کنکور کارشناسی ناپیوسته به منظور شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی ملزم به پرداخت این مبلغ می باشند. پس از پرداخت شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام به داوطلب ارائه می شود که با آن می تواند فرایند ثبت نام خود را آغاز نماید.

هزبنه اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی به مبلغ ۶ هزار و ۹۰۰ تومان : داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی می باشند باید علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام که در بالا ذکر شد کارت اعتباری جداگانه ای تحت عنوان کارت علاقه مندی خریداری نمایند .

هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۶۰۰ تومان : داوطلبان با پرداخت این مبلغ می توانند از خدمات پیام کوتاه در مراحل مختلف آزمون استفاده نمایند.

نکات مهم

  • به داوطلبان توصیه می شود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ را به طور دقیق مطالعه کنند ، زیرا  پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد اعتباری از طریق سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش ، هزینه پرداختی تحت هیچ شرایطی برگشت داده نخواهد شد.
  • در انتخاب عنوان آزمون جهت خرید کارت اعتباری توجه داشته باشید زیرا سازمان سنجش ثبت نام چندین آزمون را انجام می دهد و هزینه پرداختی برای هر آزمون ، مختص همان آزمون است و قابل تبدیل و یا تغییر به آزمون دیگری نمی باشد.
  • در صورت پرداخت هزینه ثبت نام و کسر هزینه آزمون از حساب داوطلب ، در صورتی که مجددا وارد بخش پرداخت اینترنتی شود و بار دیگر هزینه ثبت نام را پرداخت نماید ، مبلغ دریافت شده توسط سایت عودت داده نخواهد شد.

راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ به طور همزمان از تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز می شود و داوطلبان تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی مجاز به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل می باشند و رشته محل ها در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی درج شده است. لازم به ذکر است که رشته های تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، تکنولوژی پرتوشناسی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، هوشبری ، فوریت های پزشکی ، برق ، کامپیوتر ، معماری ، مکانیک ، مهندسی اجرایی ، عمران ، علوم ورزشی ، حسابداری ، تکنولوژی و طراحی دوخت ، هنرهای تجسمی با آزمون و مابقی رشته ها بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

مطالب پینشهادی برای مطالعه

 ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
 نحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی
نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی
اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 

[entekhab]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

[contact_info title= “لیست رشته های کاردانی به کارشناسی ۹۹”] فارغ التحصیلان دوره کاردانی از دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.