خانه / کاردانی به کارشناسی / دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ بر اساس زمان ثبت نام سال گذشته احتمالا در دهه دوم اردیبهشت ماه انجام بگیرد و کلیه داوطلبان باید در تاریخ تعییین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه ، ثبت نام خود را انجام دهند . منظور از دفترچه ثبت نام ، فایلی است که سازمان سنجش به عنوان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ منتشر می کند و در آن لیست کلیه رشته های بدون کنکور و با کنکور به همراه دانشگاه های ارائه دهنده معرفی شده است. در ادامه مطلب لینک دانلود دفترچه را قرار داده ایم و که می توانید پس از دانلود و مطالعه آن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایید.

[point1 title= “ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان و در اریبهشت ماه انجام می گیرد”]

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شامل اطلاعات مهمی مانند : شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، شرایط وظیفه عمومی برای داطلبان آقا ، اطلاعات رشته های دانشگاه های پذیرش دانشجو از جمله : نوع دوره تحصیلی و جنس پذیرش ، عناوین ، تعداد سوال و لیست دانشگاه های پذیرنده در هر رشته می باشد.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۹۸

(برای دانلود دفترچه ، بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

اصلاحیه دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ، دانشگاه های ارائه دهنده رشته و ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها درج شده است. اما ممکن است پس از انتشار دفترچه دانشگاه ها تصمیم بر ایجاد تغییرات در رشته ها از جمله کاهش یا افزایش ظرفیت پذیرش نمایند و یا ممکن است برخی از شرایط ثبت نام تغییر کند که تمام این تغییرات در قالب یک دفترچه اصلاحیه منتشر می شود.

اصلاحیه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 

دفترچه اصلاحات آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ۹۸

(برای دانلود دفترچه اصلاحیه ، بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه اصلاحات دوم آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ۹۸

(برای دانلود دفترچه اصلاحیه ، بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه اصلاحات آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

اصلاحات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

برخی از اصلاحات در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی درج شده است که لازم است داوطلب از آن ها آگاهی داشته باشد :

گروه آموزشی : رشته های مختلف تحصیلی عالی با توجه به تجانس آنها ، به گروه های آموزشی پزشکی ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر و دامپزشکی تقسیم می شوند.
رشته فارغ التحصیلی: رشته فارغ التحصیلی نشانگر عنوان رشته مقطع کاردانی  داوطلب می باشد که در آن فارغ التحصیل شده است و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹ فارغالتحصیل خواهد شد.
رشته امتحانی : هر داوطلب می تواند بدون توجه به رشته فارغ التحصیلی و یا نوع مدرک دوره کاردانی  خود ، منحصرا در یکی از رشته های امتحانی گروه های آموزشی فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر و یا دامپزشکی ثبت نام و با توجه به نوع پذیرش در رشته امتحانی ثبت نامی در تاریخ های مقرر نسبت به ثبت نام ، انتخاب کدرشته محل ها و شرکت در آزمون اقدام نماید.
دانشجوی سال آخر : به کسی گفته میشود که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ و یا نهایتا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ از مقطع کاردانی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی فارغ التحصیل شود.
تعهد خدمت آموزش رایگان:  افرادی که بلافاصله پس از فراغت از تحصیل دوره کاردانی در این آزمون پذیرفته می شوند و از مزایای آموزش رایگان بهره مند شده اند ، تعهدات مربوط به بهره مندی آنان از آموزش رایگان در هر دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ، پس از پایان تحصیلات دوره کارشناسی ناپیوسته انجام می پذیرد.
شماره پرونده یا سریال پرونده : داوطلبان بایستی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت اعتباری ثبت نام که بر روی آن شماره پرونده و یا سریال پرونده نوشته شده است را خریداری نموده و از طریق آن در آزمون ثبتنام نمایند.
استان بومی : به استانی گفته م یشود که داوطلب یا والدین او در زمان ثبت نام در آن اقامت داشته باشند.

  •  آن دسته از داوطلبانی که بدون توجه به رشته فارغ التحصیلی و نوع مدرک دوره کاردانی خود در یکی از گروه های مذکور ثبت نام و شرکت می نمایند ، در صورت موفقیت لازم است کلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط بگذرانند و شهریه تحصیلی واحد های درسی پیش نیاز یا جبرانی از دانشجو اخذ می گردد.
  • فارغ التحصیلان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کاردانی رشته های تحصیلی گروه آموزشی پزشکی که متقاضی ادامه تحصیل در یکی از رشته های امتحانی گروه آموزشی پزشکی هستند ، لازم است با توجه به رشته فارغ التحصیلی و یا نوع مدرک کاردانی ثبت نام نموده و پس از انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه مربوط به رشته امتحانی ثبت نامی در آزمون مربوط نیز شرکت نمایند.
  • پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار ، مهندسی بهداشت محیط ، ساخت پروتزهای دندانی و مدارک پزشکی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد.
  • رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان در هر یک از گروه های آموزشی ، مخصوص شاغلین رسمی و یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش می باشد و سایر داوطلبان حق انتخاب رشت ههای تحصیلی مذکور را نخواهند داشت
  • پذیرش دانشجو در کلیه رشته های تحصیلی غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رشته های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه مذکور ، صرفا براساس سوابق تحصیلی و در سایر رشته های گروه پزشکی این دانشگاه شامل: تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی و هوشبری براساس آزمون صورت می گیرد.

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی برای سال ۹۹ از تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه الی ۲۰ اردیبهشت ماه می باشد و هر یک از داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و واریز هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که ممکن است مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی پس از پایان زمان در نظر گرفته شده تمدید شود.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی
نحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

[entekhab]

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

[contact_info title= “لیست رشته های کاردانی به کارشناسی ۹۹”] فارغ التحصیلان دوره کاردانی از دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.