خانه / کاردانی به کارشناسی / زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

معمولا رشته های مقطع کاردانی به کارشناسی به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون ارائه می گردد و متقاضیان در صورت تمایل می توانند بدون شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ، نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته های مورد نظر خود اقدام کنند.

 داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون می باشند که مدرک کاردانی خود را از یکی از دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالی که مورد تایید باشد ، دریافت نموده باشند. متقاضیان قادر به شرکت در آزمون یکی از گروه های فنی مهندسی ، علوم پزشکی ، علوم پایه ، کشاورزی ، منابع طبیعی و هنر شرکت کنند.

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

داوطلبان واجد شرایطی که قصد شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی را دارند ، می بایست از تارسخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۱۶ اردیبهشت ۹۸ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود ، برای انجام ثبت نام ابتدا باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را دانلود نموده تا در جریان تمامی شرایط مربوط به آزمون قرار بگیرند. لازم به ذکر است که داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی باید در زمان انجام ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، انتخاب رشته خود را نیز انجام دهند.

 نکته مهمی که باید یادآور شویم این است ، داوطلبانی که متقاضی حضور در کنکور کاردانی به کارشناسی هستند ، قادر خواهند بود تا علاوه بر انتخاب رشته های با کنکور ، رشته های بدون آزمون را نیز انتخاب کنند اما متقاضیانی که در آزمون مذکور ثبت نام نکنند ، فقط مجاز به انتخاب رشته های بدون آزمون خواهند بود که برای انجام این کار باید کارت اعتباری مورد نظر را به صورت اینترنتی خریداری نموده و در انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت کنند.

 

همچنین ببینید

زمان-برگزاری-کنکور-کاردانی-به-کارشناسی-99

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”] هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور …

۲ نظر

  1. سلام و درود خدمت شما
    ما سایتی در خصوص حوزه تحصیلی مخوص کنکور داریم.
    سایت ما نوپا هست اگر تمایل داشتید میتونم براتون یک محتوا اختصاصی بنویسیم و در میان محتوا دو لینک از سایت خودمون رو قرار بدم به صورت انکر تکست.
    محتوا حداقل ۶۵۰ کلمه و به صورت اختصاصی نوشته خواهد شد.
    لطفا از طریق ایمیل زیر اطلاع دهید.

    • با سلام
      پیشنهاد شما مورد بررسی قرار گرفته و در اسرع وقت به اطلاع شما خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.