خانه / کاردانی به کارشناسی / زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

چنانچه داوطلبی مدرک کاردانی خود را دریافت نموده و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را داشته باشد در صورت دارا بود شرایط لازم می تواند در نسبت به ثبت نام خود اقدام کند. معمولا رشته های این مقطع تحصیلی به صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می گردد. داوطلبان می توانند در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که نحوه ثبت نام با کنکور سراسری متفاوت می باشد یعنی داوطلبان در زمان ثبت نام باید کد رشته های با کنکور و بدون کنکور مورد نظر خود را نیز انتخاب کنند.

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ از ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت. داوطلبان علاقمند بایستی جهت انجام فرآیند ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. همانطور که پیش تر گفته شد بر خلاف سایر آزمون هایی که در کشور انجام می شود ، انتخاب رشته در بازه زمان ثبت نام انجام خواهد شد.

علاقمندانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۸ شرکت نموده اند ، می توانند علاوه بر انتخاب کد رشته محل های با کنکور در رشته های بدون آزمون نیز شرکت کنند اما افرادی که در کنکور حضور نیافته اند تنها مجاز به انتخاب رشته محل های بدون کنکور می باشند. برای انجام این پروسه بایستی کارت اعتباری مربوط به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی ، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی شرکت نمایند.

لازم است گفته شود که آزمون مذکور در ۱۱ خرداد ماه ۹۸ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید چند روز قبل از برگزاری آن نسبت به تهیه کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

همچنین ببینید

زمان-برگزاری-کنکور-کاردانی-به-کارشناسی-99

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”] هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.