خانه / کاردانی به کارشناسی / کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی الو مشاوره
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی الو مشاوره

کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی

کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه  نیز ادامه می یابد. و داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنند . رشته های این مقطع تحصیلی به دو صورت با کنکور و بدون کنکور در پنج گروه آزمایشی فنی مهندسی ، علوم پزشکی ، علوم پایه ، کشاورزی ، منابع طبیعی و هنر ارائه می گردد. داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام ، کد رشته محل های مورد نظر خود را (اعم از رشته های با کنکور و یا بدون کنکور) به ثبت برسانند.

هر ساله این آزمون در مرداد ماه برگزار می شود، که داوطلبان باید قبل از شروع آزمون کارت ورود به جلسه  خود را دریافت کنند ، در غیر این صورت مجاز به حضور در جلسه آزمون نخواهند بود.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خود را برای روزهای آخر نگذارید چرا که احتمال وجود اشکال در کارت وجود دارد که قبل از زمان برگزاری کنکور می بایست نسبت به اصلاح نواقص اقدام کنید.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

این ازمون در تاریخ ۱۲ مرداد ماه سال ۹۸ برگزار می شود؛ که تقریبا یک هفته قبل از زمان برگزاری  ، کارت آزمون کاردانی به کارشناسی بر روی سایت قرار می گیرد و شما می توانید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. چنانچه هنگام دریافت کارت متوجه وجود تناقض در اطلاعات مندرج بر روی کارت نسبت به اطلاعات واقعی خود شدید ، می توانید با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص  ، اقدام به رفع اشکال اطلاعات خود نمایید.

همچنین اگر در زمینه دریافت کارت آزمون کنکور کاردانی به کارشناسی  و یا ویرایش اطلاعات و نواقص مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ سوال و ابهامی داشته باشید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تماس حاصل نمایید تا مشاوران مرکز راهنمایی های لازم را انجام دهند.

 

همچنین ببینید

زمان-برگزاری-کنکور-کاردانی-به-کارشناسی-99

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”] هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.