خانه / کاردانی فنی حرفه ای / هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹
هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”]

رشته های الکتروتکنیک ، تاسیسات مکانیکی ، تربیت بدنی ، حسابداری ، شبکه و نرم افزار ، صنایع غذایی ، گرافیک ، مکانیک خودرو ، نقشه کشی معماری در مقطع کاردانی فنی حرفه ای به صورت با کنکور ارائه می شود و داوطلبان باید با انجام ثبت نام در سایت سازمان سنجش ، در آزمون رشته خود شرکت نمایند. اولین قدم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای واریز هزینه و و خرید سریال اعتباری ثبت نام می باشد و بدون واریز هزینه ، داوطلب مجاز به ثبت نام نخواهد بود.

در ادامه مطلب میزان و راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای را ارائه داده ایم و برای اطلاع از مواردی از قبیل شرایط و مدارک ثبت نام ، با مشاوران مرکز الومشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “واریز هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد”]

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی فنی حرفه ای از طریق خرید کارت اعتباری امکان پذیر است و کارت اعتباری ثبت نام نیز شامل ۳ بخش می باشد :

هزینه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای

هزینه ثبت نام در یک کد رشته امتحانی به مبلغ ۲۷ هزار و ۵۰۰ هزار تومانداوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای به منظور شرکت در آزمون ملزم به پرداخت این مبلغ می باشند. پس از پرداخت شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام به داوطلب ارائه می شود که با آن می تواند فرایند ثبت نام خود را آغاز نماید.
هزبنه اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی به مبلغ ۶ هزار و ۹۰۰ تومانآن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه غیرانتفاعی هستند ، باید علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام اصلی ، کارت اعتباری جداگانه ای تحت عنوان کارت علاقه مندی به دانشگاه غیرانتفاعی تهیه کنند.
هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۵۰۰ تومانداوطلبان با پرداخت هزینه مذکور ، می توانند از خدمات پیامک کوتاه در مراحل مختلف آزمون استفاده نمایند.
  • توصیه می شود که داوطلبان پیش از اقدام به واریز هزینه ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای را به طور کامل مطالعه نمایند ، زیرا  پس از پرداخت هزینه و دریافت سریال ثبت نام ، هزینه پرداختی تحت هیچ شرایطی برگشت داده نمی شود.
  • در انتخاب عنوان آزمون برای خرید کارت اعتباری توجه داشته باشید زیرا سازمان سنجش ثبت نام چندین آزمون را انجام می دهد و هزینه پرداختی برای هر آزمون ، مختص همان آزمون است و قابل تبدیل و یا تغییر به آزمون دیگری نمی باشد.
  • در صورت پرداخت هزینه ثبت نام و کسر هزینه ، داوطلبان در صورتی که مجددا وارد بخش پرداخت اینترنتی شوند و بار دیگر هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند ، مبلغ دریافت شده توسط سایت عودت داده نخواهد شد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

  1. جهت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای ابتدا باید وارد سامانه “ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای” شوید بر همین اساس پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” را از منوی سمت راست سایت انتخاب کنید.
  2. با وارد شدن به سامانه مذکور از منوی سمت راست گزینه “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب نمایید.
  3. در ادامه کارت های اعتباری ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ به شما نمایش داده می شود که بر اساس علاقه می توانید آن ها را خریداری نمایید.
  4. پس از انتخاب کارت اعتباری مورد نظر وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و یکی از درگاه های بانکی را انتخاب نمایید.
  5. پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود که شامل شماره کارت ، رمز دوم و … می باشد و تایید ، هزینه ثبت نام از حساب شما کسر می شود.
  6. پس از واریز هزینه ، سریال ۱۲ رقمی ثبت نام به شما ارائه داده می شود که می توانید با استفاده از آن مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهید.

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ در خرداد ماه انجام می گیرد. داوطلبان پس از وارد شدن به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای و واریز هزینه می توانند فرم ثبت نام را دریافت و آن را با حداکثر ۵۰ کد رشته محل تکمیل نمایند. توصیه می شود جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و هم چنین رشته های ارائه شده ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته  کاردانی فنی حرفه ای را از سایت سنجش دانلود و مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید 
زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای
زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای
زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای
اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای
مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

[entekhab]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”] ثبت نام کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.