خانه / کاردانی فنی حرفه ای / ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹
ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”]

بنا بر تصمیمات سازمان سنجش آموزش کشور در چند سال اخیر برای پذیرش در ۹ رشته از رشته های کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ ، آزمون برگزار می شود  و هر از فارغ التحصیلان رشته های امتحانی برای ورود به دانشگاه های فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی باید در آزمون شرکت نمایند. ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای در خرداد ماه انجام می گیرد و داوطلبان می بایست از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. اما لازم است پیش از اقدام به ثبت نام باید از مواردی از جمله شرایط ثبت نام ، مدارک و اطلاعات لازم جهت ثبت نام و … مطلع گردند که در ادامه مطلب تمام این جزئیات را شرح داده ایم.

[point1 title= “داوطلبان پذیرفته شده در رشته های نیمسال اول تحصیلی دانشگاه های فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ نشوند ، قبولی آن ها باطل می گردد.”]

لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

داوطلبان فقط برای شرکت در رشته های ذکر شده در جدول زیر لازم است در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت نمایند که پذیرش در این رشته ها بر اساس نمره آزمون می باشد :

الکتروتکنیکصنایع غذاییمکانیک خودرو
تاسیسات مکانیکیشبکه و نرم افزارگرافیک
تربیت بدنیحسابدارینقشه کشی معماری

داوطلبان جهت اطلاع از اینکه رشته های فوق در کدام یک از واحد های دانشگاهی و با چه تعداد ظرفیتی ارائه شده است ، لازم است دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را از سایت سنجش دانلود و بررسی نمایند.

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

در سال گذشته زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ ، از روز ۱۸ الی ۲۵ خرداد ماه بوده است و معمولا توسط سازمان سنجش تمدید می شود. بازه زمانی ثبت نام این آزمون در سال گذشته به دلیل انتشار رشته محل های جدید و دفترچه اصلاحات انتخاب رشته تا تاریخ ۳۰ خرداد ماه تمدید شد. پیش بینی می شود در سال جاری نیز ثبت نام در دهه دوم خرداد ماه آغاز شده و به داوطلبان حدود ۱۰ روز فرصت نام نویسی و انتخاب رشته داده می شود.

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

  • ارائه مدرک فارغ التحصیلی دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش
  • در صورت عدم فارغ التحصیلی ، احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته های فوق تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ و
  • ارائه دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله (نظام قدیم) و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و نظام  قدیم
  • داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی  قرار بگیرند ولی تا پایان شهریورماه سال ۹۹ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر نشوند ، در صورتی که کد رشته قبولی پذیرفته شده در نیمسال اول باشد ، قبولی ایشان لغو و اجازه ثبت نام نخواهند داشت.
  • داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی  قرار بگیرند ولی تا پایان شهریورماه سال ۹۹ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر نشوند ، ددر صورتی که کد رشته قبولی پذیرفته شده در نیمسال دوم باشد و تا پایان نیمسال اول تحصیلی موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند ، اجازه ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی را خواهند داشت
  • دانش آموزان سال آخر رشته های فنی حرفه ای که تا زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای موفق به دریافت مدرک دیپلم خود نشده اند ، می توانند در زمانی که سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات در نظر می گیرد (مرداد ماه) معدل فارغ التحصیلی خود را درج و یا ویرایش نمایند.
  • داوطلبان پذیرفته شده در رشته های نیمسال اول تحصیلی دانشگاه های فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ نشوند ، قبولی آن ها باطل می گردد.
  • پذیرفته شدگان رشته های نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه های فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی چنانچه بتوانند مدرک دیپلم خود را تا پایان نیمسال اول تحصیلی دریافت کنند ، مجاز به ثبت نام در رشته قبولی خود خواهند بود.
  • داوطلبانی که ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ را انجام داده و در یکی از رشته های دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند ، مجاز به ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال ۹۹ برای انتخاب رشته دوره های روزانه نخواهند بود و فقط مجاز به انتخاب رشته های غیر روزانه می باشند.
  • پذیرفته شدگان دانشگاه های نوبت دوم و غیرانتفاعی در سال ۹۹ ، می توانند بدون انصراف از رشته ی خود ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را انجام دهند و در صورت پذیرش در یکی از رشته های انتخابی ، از رشته قبلی خود انصراف دهن ، این دسته از پذیرفته شدگان اجازه بازگشت به رشته قبلی خود را ندارند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید 
شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای
زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای
زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای
اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای
مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

[entekhab]

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”] ثبت نام کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.